әрекет қылық психологиясын ғылымға енгізген - жас ерекшелік психология…
페이지 정보

본문
әрекет қылық психологиясын ғылымға енгізген - жас ерекшелік психологиясы тест жауаптарымен [Подробнее...]
Торндайк бастауын салып, дамытқан психологиялық теория. А) генетикалық. В) тұңғиық психологиясы. С) гештальт психология. *D) бихевиористік психология. E) гуманистік психология. 176. Элементтер. Жобалық тесттер мен эксперимент (зертханалық, табиғи). Моделдеу әдістері жайлы жалпы түсінік. Психологияның даму тарихы. Психология ғылымының негізгі. Педагогика пәні тест квалтест. Bilimger Опубликовано Обновлено. Педагогика пәні. 145.Жас ерекшелік: Адам өмірінің белгілі бір кезеңіндегі анатомия-физиология-лық және психологиялық сапасы мен қасиетін анықтайтын сипаттамасы. Жеке тұлғаны қалыптастыру: Адамның әлеуметтік, идеялогия-психологиялық және т.с.с. ықпалы-мен әлеуметтік жан иесі ретінде қалыптасуы. Жас ерекшелік психологиясы қашан дүниеге келді?ХІХ ғасырдың аяғында. Тұлғаның іс-әрекет, қылықтары ортамен ӛзара байланысқа түскендегі сан алуан әсерлерге жауап түрінде кӛрінеді деген тұжырымға негізделген модель—-Түрткі-реакция. 446. Тұлғаның әлеуметтенуіне әсер ететін факторлар. Үйлесімді дамыған және соған сай ортамен қарым –қатынас жасауға дайын бала тұлғасы?А) тәрбиелеу В) тәрбиелеу мақсаты С) тәрбиелеу құралдары Д) тәрбиелеу нәтижесі Е) тәрбиелеу міндеттері Балалардың рахаттанып жұмыс істеуі үшін. Жас ерекшелік психологиясының методологиялық негіздері. Жас ерекшелік психологиясының зерттеу әдістері. Жас ерекшелік және әлеуметтік. A) 5 жас. b) 6-7 жас. c) аралас топ. d) 3-4 жас. e) 6 жас. 14. Бала бойындағы өзгерістер ерекше көзге түсетін кезеңі. a) 8-10 ай. b) 6-8 ай. c) 9-10 айдан 1 жас. d) 7-11 ай. e) 1-2 жас. 15.Қабылдауда ерекше айқын көрініп. Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрiнде берiлген әдiстемелердiң үлкен тобы. Бұл. Жас ерекшелігі психологиясының зерттеу пәні, бұл: А. Адам психикасының жас ерекшелік динамикасы. В. Психикалық процестер онтогенез. С. Жеке бас психологиялық сапасының онтогенезі. D. Жас психологиясы адамның өмір бойы психикалық функциялары мен жеке басының даму процесін зерттейді. Жас психологиясын психологияның басқа салаларынан ерекшелейтін ең бастысы-даму. Жас ерекшелік психологиясының теориялық және практикалық міндеттері. 2. Жас ерекшелік психологиясының пайда болу тарихы. 3. Жас ерекшелік психологиясының басқа ғылымдармен байланысы. Е) тест. 27. Жәндіктер қылығының тумадан беріліп, ұрпақтан ұрпаққа берілу қасиеті. А) сезімдік. В) дағды. 9. Психологияның пәндік аймағының орайлас бірініш кезеңін аты: А) іс әрекет жөніндегі ғылым. В) сана туралы ғылым. С) жан туралы ғылым. Е) 1930, Крамер. 11.Әрекет – қылық психологиясын ғылымға енгізген бағыт: А) фрейдизм. В) когнитивизм. Әрекет қылық психологиясын ғылымға енгізген бағыт — Бихевиоризим Психологиялық дүниенің бірінші ерекшелігі — Ӛзіндік толғанысы. Жас ерекшелік психологиясы» тест тапсырмалары 5В Педагогика және психология мамандығына арналған П 507у топ 3 кредит 15 сағат дәріс, 30 сағат практикалық. Жарысқа жас ерекшеліктері 6 мен 50 жас арасындағы 80 спортшы қатысты. этностық педагогикасы мен психологиясының бай тәжірибесін пайда-. Психологияның ғылыми ерекшеліктерін танудың қиындығы. A) тылсым сыр болуында. B) айқындығында. 16. Психологияға рефлекс және сана категорияларын енгізген Декарт тұжырымы: A) жан мен тән өзара тәуелсіз. B) жан алғашқы. 20. Әрекет-қылық психологиясын ғылымға енгізген бағыт: А) бихевиоризм. B) гуманизм. 123.Тікелей байқалмаған тітіркендіргіштерге жауап әрекет (түшкі-ру, қалтырау). A) астар сападан. B) инстинкттен. Жас ерекшелік психологиясы. [ [Жас ерекшелігі психологиясы психология ғылымының саласы. Оның зерттейтін пәні адам психикасының жас ерекшелігі. Жас ерекшелік психологиясы. [ [Жас ерекшелігі психологиясы психология ғылымының саласы. Оның зерттейтін пәні адам психикасының жас ерекшелігі. Дұрыс жауаптар. Психология ғылымының негізін құрушы құбылыс: A)саясат B)адам болмысы C)адам физиологиясы. D)математика E)әлеумет өмірі. Психологияға рефлекс және сана категорияларын енгізген Декарт тұжырымы: A)жан мен тән өзара тәуелді B) жан алғашқы. C) жан мен тән өзара тәуелсіз D) тән-алғашқы. Әрекет қылық психологиясын ғылымға енгізген бағыт: фрейдизм B) гуманизмC) когнитивизм. D) бихевиоризмE) прагматизм. D) жас ерекшеліктер психологиясы E)арнайы психология. В. Психология малаларын классификациялаудың негізгі принципі. Жас ерекшелiгi психологиясының зерттейтiнi. Жанның табиғаты туралы пікір айтқан ғалым. Есту түйсiктерiнiң тiтiркендiргiштерi көру түйсiгiн арттыратын құбылыс. Түйсiк дегеніміз не. Тест әдісін алғаш қолданған ғалым. Тест әдiсi бұл. Өте аз түйсiк тудыратын, кiшi көлемдегi тiтiркендiргiш қай түйсiк табалдырығы. Сыртқы энергияны жүйке процесіне қосушы перифериялық бөліктерде орналасқан физиологиялық тетік. Барлық ерікті іс-әрекет қалыптастыруға жауап беретін ми бөлігін белгілеңіз. И.М.Сеченов ғылымға психиканың басқарылуы жөнінде қандай идеяны қосты. Бихевиоризм теориясын қалаушы. «Бихевиоризм» терминін енгізген ғалым. «Гештальт» ұғымын алғашқы ендірген ғалым.
казахтелеком пинг в играх, казахтелеком прыгает пинг интертич алматы стоматология, интертич стоматология жеті жетімге не жатады, жеті жетім өлеңі текшелерді орналастыр қорапта 4 текше жатыр, математика 4 сынып 32 сабақ медресе для детей, со скольки лет берут в медресе
адамның дүниетанымы мен қоғамдық - дін мен қоғам арасындағы шиеленіс [Читать далее...]
Дін интеграция мен тұрақтылық әкелуші ғана емес, кейтұстардағы кертартпа, дін бұзушы ағымдар арқылы қиратушы, жанжал әкелуші фактор ретінде де. Оны ең тұжырымды түрде Құдай мен адамның арақатынасы, адамның танымынан тыс күштердің барлығын мойындау және соған илану деп анықтауға болады. Дін туралы арнайы ғылымды – дінтану дейміз. Дін құлшылық жолындағылар мен Құдірет арасындағы бір байланыстың барлығына деген сенімге негізделеді және ол сенім белгілі бір діни ілім түрінде тұжырымдалып, тұрмыста діни салттар мен ғұрыптар түрінде көрініс береді. Ол құрылымдық жағынан діни сана, діни харекет, діни ұйым болып тарайды. Діни сана, әр тарихи кезеңде, түрлі қоғамда әртүрлі дәрежеде қызмет атқарып, көрініп отырады. Негізінен оның үш сатысын атауға болады. Дін – рухани мәдениеттің бөлігі әрі дүниетанымның тарихи нысаны. Дін мәселесі – адамдарды eжeлден қызықтырып, танымын қалыптастырып келе жатқан жалпыға ортақ құбылыс болды. Дін – адамзатпен бірге жасасып келе жатқан түрлі тарихи кезеңдер мен қоғамда өзін әртүрлі пішінде көpсетті. Адамзаттың рухани сұраныстарының түрлілігіне байланысты діндер де әртүрлі аталды. Дүниедегі халықтар, мемелекеттер өз тарихын зерттегенде діни, рухани үдерістерді негізге алады. Әрбір отбасының асыл арманы мен мақсаты бала өсіріп, жақсы тәрбие беру. Баланы тәрбиелі азамат етіп өсіру әке-шешенің ең басты міндеті. Өйткені бала әк. Діннің басты мақсаты – адамның рухани жетілуі және оның Жаратушы Құдайға сенімі. Ислам философиясының түсіндіруінше, дін дегеніміз – әлемді байланыстыратын күш Алланың барлығына сенім. Исламтұжырымдамасы бойынша, рухани жетілу сатысының бірінші деңгейінде тұрған адамның алғашқы махаббаты, таза құлшылығы, қорқынышы Аллаға арналады. Сөйтіп,шынайы діндар болып, жас кезінен Алланың ғана бұйрығын орындаушы болып өседі. Барлық тіршілік құбылыстары Алла Тағаланың қолында екеніне және күнәлі істері үшін оның қарғысына ұшырайтынынамұсылман кәміл сенеді. Дін мәселесі – адамдарды eжeлден қызықтырып, танымын қалыптастырып келе жатқан жалпыға ортақ құбылыс болды. Дін – адамзатпен бірге жасасып келе жатқан түрлі тарихи кезеңдер мен қоғамда өзін әртүрлі пішінде көpсетті. Адамзаттың рухани сұраныстарының түрлілігіне байланысты діндер де әртүрлі аталды. Дүниедегі халықтар, мемелекеттер өз тарихын зерттегенде діни, рухани үдерістерді негізге алады. Дін десе білімділер тұра қашар. Ешбір дін өйтіп дұшпан бол демейді, Кәнекей бұл сөзіме кім таласар,- деп Шәкәрім атамыз жырлағандай келешек тірегі ибалы адам,иманды қоғам болу үшін дінімізге берік болайық бауырлар. 1ж)Алла адамға ақыл, ерік пен таңдау берген. Ақыл мен ерікті дамыта білген адамға Алланың құты тұрақтайды. Сондықтан нағыз мұсылман әрдайым Алладан мінәжат етіп,содан жол көрсетуін тілеуі қажет. Адам Алланың құты арқылы кемелдікке жетіп,оның дидар жамалын көре алады. Араб елдерінде ислам діні мемлекеттік дін болып жарияланған. Шариғат бұл елдердің қоғам мен адам өмірін заңдық негіздеуші тұғыр. 2011 жылы ақпан айында Араб. Ресми діни саясат қоғамдық пікірмен үйлесіп жатыр. Қоғамда, билікте де мемлекет тарабынан қатал бақылау мен қарқынды ақпараттық насихат жағымсыз жағдайлардың. Дүние жүзінің 57% əлемдік екі үлкен дін христиан мен исламға сенеді. 2. Дін қазірде тұрақты сақталуда. 1. мемлекеттен бөлінген. 2. осы кезге дейін біз дүние жүзі халықтарын діннен-дінге бөлдік. Дін қазіргі заманғы адам мен қоғамның рухани өмірінде ерекше орын алады. Кеңестік таптық идеология үстемдік құрған жылдары дін біржақты зерттелгені белгілі. Пантеизм және теизм арасындағы идея (грек. pan en theos барлығы құдайда). Осы ілімге байланысты жаратылған дүние толығымен Құдайда болады, бірақ құдай дүниеде толығымен араласпайды, Құдай сонымен бірге дүниенің шегінен шығатын және дүниеге трансцендентті. 1) философия діннің адам мен қоғамның рухани өміріндегі құбылыс, қоғамдық сананың формасы ретіндегі мәнін анықтайды; 2) көзқарастың түрі ретінде зерттейді Демек, дін адамның рухани қабілеттері қатарында басым орын алады. Дүние жүзінің 57% əлемдік екі үлкен дін христиан мен исламға сенеді. 2. Дін қазірде тұрақты сақталуда. 1. мемлекеттен бөлінген. 2. осы кезге дейін біз дүние жүзі халықтарын діннен-дінге бөлдік. Ұлттық басымдықтарға сәйкес тарихи сана мен дүниетанымдық қағидалардың Адам құқығын шектеуге бағытталған, қоғамдық өмірдегі партиялық бақылаудың күшеюі. Дін жеке тұлға және қоғамның құтқарушы хабары болып табылады. Ақыл-ес және аңыздық дәлелдерге негізделген иман, кең пейілді Аллаға жасалған ғибадаттар арқылы адам жүрегін және ойларын жамандықтардан тазартып, қоғамға да бейбітшілік пен тыныштықта өмір сүру мүмкіндігін ұсынады. Діннің қоғамдағы рөлі. Ата заңымызда дін мен мемлекет бөлек дегенімізбен біз бір қоғамда, шаңырақта өмір сүрудеміз, бөліп жару мүмкін емес. Абай атамыз айтқандай: «Адамды – адам ететін де иман, Сұлтан ететін де иман», «Рухани байлық – бақытқа жеткізеді» – демекші, дін ойлауды, іздестіруді және үйренуді бұйырады. Қоғамдық өмірде көмек беруге және қолдау көрсетуге, әділеттілікке және кеңес беруге мән беріледі. Дүние жүзінің 57% əлемдік екі үлкен дін христиан мен исламға сенеді. 2. Дін қазірде тұрақты сақталуда. 1. мемлекеттен бөлінген. 2. осы кезге дейін біз дүние жүзі халықтарын діннен-дінге бөлдік. Дін және қоғам. ҚарМТУ студенттері Атшабаров Н.Е.,Тасов Н.Д. ғыл. жетек. оқыт. Адылханова С.Е. Дін адамзат қоғамындағы аса күрделі де маңызды әлеуметтік мәдени сала. Діннің басты мақсаты-адамның рухани жетілуі және оның жаратушыға деген сенімі. Ислам философиясында дін дегеніміз – әлемді байланыстыратын күш, Алланың барына сену. Ислам тұжырымдамасы бойынша, рухани жетілу сатысының бірінші деңгейінде тұрған адамның алғашқы махабаты, қорқынышы Аллаға арналады. Дін мәселелері қандай заманда болмасын қоғам мен мемлекет үшін аса маңызды, күрделі мәселелердің бірі болып келген.
еуразия жануарлары
морфема которая находится после корня
209 школа гимназия алматы адрес
екеуміз бірге намазға тұрайық текст
горячие источники чунджа нават
.
==============================================================
~~~~~ биіктік белдеулер саны ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글You'll Never Guess This Car Accident Lawsuits's Tricks 24.08.01
- 다음글коринфар на пражской магазин часы работы ищу работу в краснодаре на авито вакансии 24.08.01
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.