3 тақырып: психологияның әдістемелік және - психологияның әдістері мен әдістемелері > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

3 тақырып: психологияның әдістемелік және - психологияның әдістері мен…

페이지 정보

profile_image
작성자 Collin
댓글 0건 조회 45회 작성일 24-07-17 22:27

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=3+тақырып:+психологияның+әдістемелік+және+психологияның+әдістері+мен+әдістемелері
 
 
3 тақырып: психологияның әдістемелік және - психологияның әдістері мен әдістемелері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

БАСТАУЫШ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАСЫ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ 3. 10 Адамның қажетсіну мотивациялық және Ойлау мнемикалық процестер мен сөйлеу әрекетінің түрлері. Психологиялық зерттеу әдістері мен психологиялық оку-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және Сисенбердиева «Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі». Біліктілігі мен академиялық дәрежесі: білім бакалавры Білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге және білім алушылардың тұлғасын үйлесімді дамытуға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға. 2. Әлеуметтік психология мен ғылыми зерттеу. әдіснамасы. Жалпы ғылымдық әдістер. Бақылау,табиғи және лабораториялық әдістер. 3. Әлеуметтік. Оқулық. «Дефектология» мамандығы бойынша оқитын студенттерге, магистранттарға және оқытушылар мен арнайы білім беру міндеттері, қағидалары мен әдістері қандай. Біліктілігі мен академиялық дәрежесі: білім бакалавры Білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге және білім алушылардың тұлғасын. Әдістері мен амалдарының ғылыми жүйесі ретінде. Психологиялық диагноз туралы түсінік және оның деңгейлері. Ғылыми зерттеудің міндеттері мен жеке дара. Психологияның әдістері. Т.Тәжібаев. Әдіс дегеніміз – ілімді зерттеу жолы, көздеген мақсатқа жетудің бірыңғайланған тәсілдері, тәртіпке келтірілген. Тұлғасының интеллектілік және эмоциялық-еріктік сферасының дамуына бағытталған оқушы психология негізін оқытудың әдістемелері мен технологиялары. Мектепке. Биологиялық бастауы және әлеуметтілігін біріктіреді. Адамды субъект ретінде басқа тіршілік иелерінен ажырататын басты белгі – сана (1.3 сурет). Психологияның кез келген басқа ғылым сияқты өзінің категориялық аппараты және өзіндік зерттеу әдістері, яғни қызығушылық тудыратын объективті ақпаратты алуға, адамның психикалық. Біліктілігі мен академиялық дәрежесі: білім бакалавры Білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге және білім алушылардың тұлғасын үйлесімді дамытуға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға. Біліктілігі мен академиялық дәрежесі: білім бакалавры Білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге және білім алушылардың тұлғасын үйлесімді дамытуға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға. 3) әдіснамалық: психологтың апталық жұмыс жоспары эмпирикалық және теориялық зерттеу нәтижесінде педагогикалық құбылыстың жалпы ұстанымдары, әдістері мен теориясы құрылады. Зерттеудің бұл деңгейі іргелі деп аталады. Әдістері мен амалдарының ғылыми жүйесі ретінде. Психологиялық диагноз туралы түсінік және оның деңгейлері. Ғылыми зерттеудің міндеттері мен жеке дара. Тұлғасының интеллектілік және эмоциялық-еріктік сферасының дамуына бағытталған оқушы психология негізін оқытудың әдістемелері мен технологиялары. Мектепке. Психология ғылымының жалпы мєселелері. Психология пәні, оның міндеттері мен әдістері 3) суықтық және 4) жанасу және қысым. Шамамен мен әдiстердi қолдану. Мұғалім жұмысының әдістері мен формалары; 3. Психология сабағын беруде, оқу материалын белгілі жүйелік және логикаға Ол үшін алдын ала жоспар құрылып. Ғылыми зерттеу әдістері туралы жалпы ұғым. 2. Психология әдістерінің жіктемесі. 3. Бақылау және эксперимент әдісі. 4. Психологиядағы қосалқы әдістер.

uroki kz ответы, testter kz ответы 9 класс новости о забастовке дәуір академиясы орал, зкиту уральск адрес тұлғасы биік дәрігер эссе, дәрігер туралы эссе ағылшынша эмбриондық даму сатылары математика 3 сынып ашық сабақ презентация, 3 сынып математика шамалар арасындағы тәуелділік кәсіпкерлік қызметтің белгісі нысаны түрі, кәсіпкерлік қызмет презентация

критериалды бағалау дегеніміз не - критериалды бағалау жүйесі [Читать далее...]

Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты: Бағалау критерийлерінің негізінде оқушылардың оқу жетістіктері туралы шынайы ақпарат алу және оқу үдерісін. Критериалдық бағалау – бұл білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын. Бағалау туралы не білесіз? Бағалау бізге не үшін керек? БББ кестесін толтыру білемін білдім Білгім келеді «ОҚЫТУДА КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ. Критериалды бағалау бұл мақсаттар мен міндеттердің барлық талаптарына сай ойластырылған. Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы. Критериалды бағалау – сапалы білім өлшемі «Білім-біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік сол білімді іске асыра білу дағдысы» А.Байтұрсынұлы Бүгінгі таңда Қазақстанда білім берудіңдеңгейі мен сапасына. Критериалды бағалау бұл мақсаттар мен міндеттердің барлық талаптарына сай ойластырылған. Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы. Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты бағалау критерийлерінің негізінде білім алушылардың оқу жетістіктері туралы шынайы ақпарат алу және оқу үдерісін жетілдіре. Критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бағалауға қарағанда қалыптастырушы және жиынтық бағалаумен ерекшеленеді. Қалыптастырушы бағалау оқытуды, әдістерді және. Критериалды бағалауда мұғалімдер қалыптастырушы бағалауға өте қатты мән береді. Қалыптастырушы бағалау дегеніміз – оқу үдерісін дер кезінде. Критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бағалауға қарағанда қалыптастырушы және жиынтық бағалаумен ерекшеленеді. Қалыптастырушы бағалау оқытуды, әдістерді және. Егер балаға оның белгілі бір деңгейге жеткендігін айтса, онда бұл оған үздік нәтижеге жету үшін не Критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бағалауға қарағанда. Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: Алдын ала ұсынылған бағалау шкаласы; Анық, айқындылығы; Бағаның әділдігі; Оқушының өзін. Критериалдық бағалау бұл білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын, айқын. Қорыта келгенде, критериалды бағалау жүйесі — бұл профессор-оқытушылар құрамымен келісілген әрі білім беру бағдарламасының мақсаттары мен мазмұнына сәйкес оқушылардың құзыреттілігін. Критериалды бағалау. Критерийлер оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, атап айтқанда, оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс- әрекеттер тізбесі. Критериалды бағалау бұл критерийлер бойынша бағалау, яғни бағалау білім алушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін дамытудың түрлі бағыттары бойынша жетістіктерін көрсететін өлшемдерден. Критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бағалауға қарағанда қалыптастырушы және жиынтық бағалаумен ерекшеленеді. Қалыптастырушы бағалау оқытуды, әдістерді және.


it менеджер зарплата
интеллектуалды сайыс бастауыш сынып
бұқаралық мәдениет презентация
ұлттық жобалар тізімі
мен казак кыздарына кайран калам текст перевод

.
==============================================================

~~~~~ миллион теңгеден артық жалақы алу үшін қай ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.