а.байтұрсынов кітаптары - ахмет байтұрсынұлы > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

а.байтұрсынов кітаптары - ахмет байтұрсынұлы

페이지 정보

profile_image
작성자 Torri Daecher
댓글 0건 조회 24회 작성일 24-07-06 15:58

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=а.байтұрсынов+кітаптары+ахмет+байтұрсынұлы
 
 
а.байтұрсынов кітаптары - ахмет байтұрсынұлы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ахмет Байтұрсынұлы (, қазіргі Қостанай облысы Жангелдин ауданы Сарытүбек ауылы –, Алматы қаласы) – қазақ халқының 20 ғасырдың басындағы ұлт-азаттық қозғалысы жетекшілерінің бірі. Байтұрсынұлы, Ахмет (1873—1938) — ақын, әдебиет зерттеуші ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері. Автобиографиясы. Ахмет Байтұрсынұлы (, қазіргі Қостанай облысы, Жангелді ауданы Сарытүбек ауылы –, Алматы қаласы) – қазақ халқының 20 ғасырдың басындағы ұлт-азаттық қозғалысы жетекшілерінің бірі, мемлекет қайраткері, ақын, публицист, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы, ағартушы. Ахмет Байтұрсынұлы қазақ әліппесі мен қазақ тілі оқулықтарын жазуды 1910 жылдардан бастап қолға алады. Онымен қоса қазақ графикасын жасауға кіріседі. Байтұрсынов А. Шығармалары/ Ахмет Байтұрсынұлы. – Алматы: «Өлке» баспасы, 2013. – 240 б. Бұл кітапқа Алаш азаматы Ахмет Байтұрсынұлының өзекжарды өлеңдері, мақалалары және аударма мысалдары еніп отыр. Байтұрсынұлы, А. Алты томдық шығармалар жинағы [Мәтін] [жинақ] А. Байтұрсынұлы. Алматы Ел-шежіре, 2013. Ахмет Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығы жайында. Сондай-ақ, Ақ жол кітабына зерттеу. Просмотр содержимого документа «Ахмет Байтұрсынов "Ақ жол" кітабы». М.Дулатов орта мектебі 6 сынып Таныстырылымы Таныстыру шы: Жұмағали М. Жетекшісі: Сериков Д. М.Дулатов орта мектебі. Ахмет Байтұрсынұлы (, қазіргі Қостанай облысы Жангелдин ауданы Сарытүбек ауылы –, Алматы қаласы) – қазақ халқының 20 ғасырдың басындағы ұлт-азаттық қозғалысы жетекшілерінің бірі. Мәтінді оқыған: Нұрсұлтан ЖұмаханұлыБіздің ресми порталымыз: Фейсбук. Алаш білімпаздары Ахмет Байтұрсынұлы мен Телжан Шонанұлының құрастырған ІІІ-IV жылдарда оқытылатын «Оқу құралы» атты еңбек алғаш рет 1923 жылы басылған. Содан кейін жаңа бағдарлама шығуына байланысты кітап толықтырылып, бірнеше рет жарық көрген. «Кітапта Шоқан Уәлиханұлы, Абай Құнанбайұлы, Ыбырай Алтынсарыұлы, Сәкен Сейфуллин, Мағжан Жұмабайұлы, Бейімбет Майлыұлы, Міржақып Дулатов, бейімбет майлин өлеңдері талдау Жүсіпбек Аймауытұлы сынды ұлт зиялыларының төл туындыларымен қатар Л.Толстой, Тимирязев, Н.Рубакин, Ленин, Троцкий, Н.М.Покровский, С.Мстиславский т.с.с. қаламгерлердің аудармалары да қамтылған» (Шонанұлы Телжан. 5 қыркүйек «Алаш» қайраткері, ғалым, аудармашы, ақын, ағартушы ұстаз, публицист, Ахмет Байтұрсынұлының туған күні. Осыған орай А. Байтұрсынұлының мектеп. Сіздердің назарларыңызға Ахмет Байтұрсынұлының туғанына 140 жыл толуына орай «Ұлтымыздың Ұстазы – Ахмет Байтұрсынов» атты виртуалды кітап көрмесін ұсынамыз. Адамдық диқаншысы қырға шықтым; Көл жоқ, көгалы жоқ қорға шықтым. Тұқымын адамдықтың шаштым ектім, Көңілін көгертуге құл халықтың. А. Байтұрсынов. Publishing platform for digital magazines, interactive publications and online catalogs. Convert documents to beautiful publications and share them worldwide. Title: Қазақ халқының ұлы көсемі Ахмет Байтұрсынов, Author: CBS1V, Length: 14 pages, Published.

кішкентай адам минус скачать, кош келдин балапаным скачать көсемше, көсемше жұрнақтары отправка груза поездом, железнодорожные перевозки казахстан темир жолы

мақсатты дұрыс қалыптастыру амалдары - оқыту процесінде іске асырылатын функциялар [Читать далее...]

Бірақ, жалпы білім беру мектебінде іске асыру көптеген қиындықтар тудыруда. Өйткені, ұсынылған әдістемеліктер мен технологтялар көбіне дербестік сипатта, сондықтан кез-келген мектепте әр түрлі ерекшелікті балалар арасында қолдануын таба алмай жүр. Қазіргі кезде дамыта оқыту мектебін қалыптастыру жер-жерлерде ынталы жүргізіліп жатыр. Атап айтқанда, Мәскеу, Санкт-Петербург, Харьков т.б. қалаларда Давыдов пен Элькониннің, Л.В.Занковтың дамыта оқыту жүйесі оқу-тәрбие үрдісінде қолданылып жүр. 1.1. Проблемалы оқытуды оқу процесіне енгізудің кейбір мәселелері. Өйткені, проблемалы оқыту сабағын өткізуде уақыт тапшылығы болмағаны жақсы. Білімділік, дамытушылық, тәрбиелеушілік – ол: оқыту функциялары. Білімнің міндетті түрі: Орта білім. Білімнің басты әлеуметтік функциясы: қарым-қатынас арқылы практикалық іскерлікті және дағдыны беру. Ғылыми-танымдық іс-әрекет амалдары, құрылу қағидалары, формалары мен тәсілдері туралы ілім – бұл: әдіснама. Ғылымның жаңа жетістіктері негізінде педагогикалық процесті ұйымдастыруда мына принцип көзделеді-ол: ғылымилылық. ДДДДДДДДДДДДД. Еңбек тәрбиесі бұл: қоғамдық мәні бар мақсатты, саналы, ерікті іс-әрекетке баулу процесі. ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ. Ж.Ж.Руссо баланың өмірін қанша кезеңге бөледі? Оқыту процесінің мәні: оқыту процесі мұғалім мен оқушылардың екі жақты әрекеті. 2.Мақсат өлшенетін болу керек. Мысалы, «Жақсы адам болам» деген мақсатты өлшеу өте қиын, ал «Жоғары оқу орнына түсемін» деген мақсатты өлшеуге болады. 3.Мақсат қолдан келерлік болу керек. Акбота Нургалиевна ЖАЙСАНБАЕВА, Семей қаласы, Назарбаев Зияткерлік мектебініңқазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагогика ғылымдарының магистрі ХХІ анализ жасау, НИШ, оқушылар, Оқылым стратегиялары. Кәсіптік оқыту дегеніміз мақсаты оқушыларды кәсіптік іс-әрекетке дайындау болып табылатын оқыту түрі. Біріншіден, кәсіптік іс- әрекет тура немесе жанама түрде қоғам мүддесіне қызмет еуі тиіс және оның дамуына әсер етуі тиіс. • Қазіргі кезде пәнаралық байланысты жүзеге асырудың мынадай жолдары белгілі: әңгімелесу, тәжірибелік жұмыстар, техникалық құалдарды пайдалану, танымдық есептер құрастыру және оны шешу, метограммаларды ққұрастыру және шешу, практикалық жұмыстар жүргізу. 9. 11. О.Мұсабеков пәнаралық байланысының функцияларын оқыту процесінде ықпалы бойынша айқындайды. Оқыту процесінде іске асырылатын функциялар:Оқушылардын іскерліктерін қалыптастыруОқушылардын дағдыларды қалыптастыруОқушылардын ой-өрісін. Бағдарламалап оқыту мақсаты? оқыту процесін басқаруды жетілдіру. Бағдарламалап оқыту мақсаты? оқытуды басқару, оқушылардың өзіндік жұмыс істеу деңгейін арттыру, оқытуды жекелендіру. Бақылау әдісі? жазбаша бақылау. Білімберу мазмұнын анықтауға әсер ететін афктор? барлық жауаптар дұрыс. Білімдік зерттеулерінің маңызы? білім беру. Оқыту процесінде іске асырылатын функциялар? оқушыларға білім беру, оларды тәрбиелеу, дамыту. Оқыту процесіндегі бақылау функциясы? білім беру. Оқыту процесінің бір жағы сабақ беру, ал екінші жағы -? оқу. Оқыту функциясын қалай түсінесіз? білім беру ункциясы. Оқытудың алтын заңы қай еңбекте баяндалған? ''Ұлы дидактика''. Республикалық білім порталы оқырмандарға "Педагогика" пәні бойынша тест сұрақтарын ұсынады. Дұрыс жауап қанық қара шрифтпен берілген. Оқыту процесінде іске асырылатын функциялар: № 14 «Педагогика мәселелері» еңбегінің авторы № 15 Оқыту процесінің бір жағы сабақ беру, ал екінші жағы – № 16 Тұлға дамуының негізгі факторлары: № 17 Өмір сүру және іс-әрекет барысында тұлғаның биологиялық және рухани өсуі: № 18. Оқыту» дегеніміз: алтыным сені әлі де қимай жүрмін ау 2022 Оқушы мен мұ,алімнің мақсатты түрде білім, және оқу-таным іс-әрекетін іске асыру, оқыту процесінде оқушылардың оқу. Жоспарлау:Міндеттерді іске асыруды ұйымдастыру. Жүйелілік және бірізділік принципі: оқыту процесін және оның мазмұнын бір тәртіппен құрастыруды талап етеді. Жыл бойында оқытылатын оқу пәндері құрамы көрсетілетін мемлекеттік құжат: Мектеп жарғысы. Оқыту әдісі(Ю.К.Бабанский бойынша):ұйымдастыру және оқу-таным іс-әрекетін іске асыру, оқыту процесінде оқушылардың оқу іс-әрекетін стиумулдау әдісі,оқытудағы өзіндік бақылау және бақылау әдістері. Оқыту– бұл:әрекеті. Оқытудың мазмұны:Оқыту процесінде оқушылардың мектептен білім іскерлігін және дағдысының бірлігі. Педагогикалық процестің компоненттері: Мақсат, міндет, мазмұн, әдіс, форма, нәтиже. Пәнді оқыту үдерісінде іске асырылатын функциялар «Оқыту технологиялары» тақырыбын оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Оқыту процесінде білім алушылардың меңгерген педагогикалық. Республикалық білім порталы оқырмандарға "Педагогика" пәні бойынша тест сұрақтарын ұсынады. Дұрыс жауап қанық қара шрифтпен берілген. Білімділік, дамытушылық, тәрбиелеушілік – ол: оқыту функциялары. Білімнің міндетті түрі: Орта білім. Білімнің басты әлеуметтік функциясы: қарым-қатынас арқылы практикалық іскерлікті және дағдыны беру. Ғылыми-танымдық іс-әрекет амалдары, құрылу қағидалары, формалары мен тәсілдері туралы ілім – бұл: әдіснама. Ғылымның жаңа жетістіктері негізінде педагогикалық процесті ұйымдастыруда мына принцип көзделеді-ол: ғылымилылық. ДДДДДДДДДДДДД. Еңбек тәрбиесі бұл: қоғамдық мәні бар мақсатты, саналы, ерікті іс-әрекетке баулу процесі. ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ. Ж.Ж.Руссо баланың өмірін қанша кезеңге бөледі? Оқыту процесінің мәні: оқыту процесі мұғалім мен оқушылардың екі жақты әрекеті.


спид центр караганда цены на анализы
мұнай туралы эссе жазу
наибольший радиус у атома брома цинка кальция германия
1 баррель сколько литров
екітапхана

.
==============================================================

~~~~~ тамақ жемеген адам ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.