оқыту процесінің қозғаушы күштері - оқыту процесінің мәні > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

оқыту процесінің қозғаушы күштері - оқыту процесінің мәні

페이지 정보

profile_image
작성자 Jere
댓글 0건 조회 20회 작성일 24-07-06 06:10

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқыту процесінің қозғаушы күштері - оқыту процесінің мәні [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқытудың басты мақсаты, әдіс тәсілдері, мазмұны мен міндеттері қоғам талабынан туындап, баған түрінде есептер 4 сынып ұдайы өсіп, жаңарып отырады. оқыту процесінің қозғаушы күші болып. 1.3 Оқыту процесінің қозғаушы күштері, білім, іскерлік, тәрбиелдік, 1.1 Оқыту процесінің мәні «Дидактика» бұл ежелгі грек сөзі, яғни didasko оқыту, түсіндіру, дәлелдеу, оқу деген ұғымды. Алғашқы болып ана тілінде оқыту идеясын калыптастырды, балаларды сословиялық, жыныстық, т.б. белгілеріне бөлмей, барлығын бірдей қабылдайтын мектеп құру қажеттілігін біркелкі мектеп құру. Оқыту процесінің қозғаушы күштері. Оқыту процесінде кездесетін қарама-қайшылықтарды шешу — оқыту процесінің қозғаушы күші болып табылады. Оқу процесінің негізгі қозғаушы күші оқушылардың алдына қойып отыратын мұғалімнің міндеттері мен оларды орындауға қажетті оқушылардың білімдері, іскерлігі және ақыл-ойлары. 1.3 Оқыту процесінің қозғаушы күштері, білім, іскерлік, тәрбиелдік, 1.1 Оқыту процесінің мәні «Дидактика» бұл ежелгі грек сөзі, яғни didasko оқыту, тілдің негізгі және қосымша қызметтері түсіндіру, дәлелдеу, оқу деген ұғымды. Оқыту процесінде кездесетін қарама-қайшылықтарды шешу оқыту процесінің қозғаушы күші болып табылады. Оқу процесінің негізгі қозғаушы күші оқушылардың алдына қойып отыратын мұғалімнің міндеттері мен оларды орындауға қажетті оқушылардың білімдері, іскерлігі және ақыл-ойлары арасындағы қарама. Ертеден келе жатқан, мәні өзгермеген, тәрбиенің идеал-мақсаты Тәрбие процесінің қозғаушы күштері оқыту процесінде оқушылардың белсенді қатысуымен және оқу материалын меңгеруімен. Алғашқы болып ана тілінде оқыту идеясын калыптастырды, балаларды сословиялық, жыныстық, т.б. белгілеріне бөлмей, барлығын бірдей қабылдайтын мектеп құру қажеттілігін біркелкі мектеп құру. Оқыту процесінің әдіснамалық негізін объективті дүниені танудың арнайы түрін және ғылымның танымын бейнелейтін, оқушылардың іс-әрекеттерінде оқуды салыстыру арқылы түсіндіруте болады.






мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту
ата аналарға ситуациялық сұрақтар бастауыш сынып
массив қалай жарияланады
мектебім мақтанышым эссе 3 сынып
горное дело специальность зарплата

.
==============================================================

~~~~~ әкені еске алу әндері ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.