қайырымды қала идеясын кім ұсынды - қайырымды қала тұрғындары аннотация > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

қайырымды қала идеясын кім ұсынды - қайырымды қала тұрғындары аннотаци…

페이지 정보

profile_image
작성자 Lizette
댓글 0건 조회 33회 작성일 24-07-05 04:49

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қайырымды қала идеясын кім ұсынды - қайырымды қала тұрғындары аннотация [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Кім?» деп сұраған уақытта, әрбіріміз: «Әл-Фараби – Аристотельден кейінгі дүние жүзі Әл-Фарабидің атақты «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы» атты. Төменде 9-сынып оқушылары үшін ғалымның Қайырымды қала тұрғындары>> еңбегін оқытудың қысқа мерзімді сабақ жоспарының үлгісі. Ұзaқ мерзімді жоспaрдың тaлдауы Мектеп: Күні: Мұғaлiмнің aты-жөні. Ғалым қайырымды (ізгі) қала тұрғындары қандай болуы керек, оның жағымды-жағымсыз, дарынды-дарынсыз басшысына тән сипат-белгілер қандай т.б. Ол жер үстіне «Жерұйық» орнату идеясын толыққанды дәлелдеп, 948 жылы Мысыр шәрінде «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы» атты. Әлемге әйгілі ғалым Әбу Насыр әл-Фарабидің ең танымал еңбектерінің бірі – «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары туралы трактат». Әл Фарабидің қайырымды қала философиялық концепциясын талдау; Әл-Фарабидың «Ізгі қала тұрғындарының көзқарастары туралы трактат», металл энергия инн «Бақытқа жету туралы кітап», «Бақытқа жол сілтеу». Аннотация. В научной статье рассматриваются научные, особенно қайырымды билеушілер билеген қала тұрғындары ғана бақытқа жете алатындығын айтады. Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы 1. Әл-Фараби жайында бір ауыз сөз Аритотельден кейін екінші ұстаз (мусалим асана) атанған ғұлама ғалым өзіміздің Сырдың Арысқа құяр сағасындағы бір кездерде Фараб делінген. Демек ол қайырымды қала тұрғындарын қалыптастыру, адамгершілігі мол адам тәрбиелеу мұраты жолында қызмет етеді. Бірақ біржақты интеллектуал және өз кәсібінің шеберін емес. Себебі бұл. Ғалым қайырымды (ізгі) қала тұрғындары қандай болуы керек, оның жағымды-жағымсыз, дарынды-дарынсыз басшысына тән сипат-белгілер қандай т.б. мәселелер жайлы жан-жақты талдау жасайды. Қайырымды қала – бұл ізгілердің қаласы, бұл адамның рухани болмыс ретіндегі тіршілігі, ол басқа адамдармен өзара көмек негізінде бірлескен рухани құндылықтарға арқа сүйеген ұжым.



көбейту мен бөлу амалдары және олардың қасиеттері - көбейту дегеніміз не [Читать далее...]

Мақсаты: 1. 5 ке көбейту және бөлу кестесімен оқушыларды таныстыру, көбейту мен бөлу амалдарын жан жақты меңгертіп, өз беттерімен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру. 2. Ауызша, жазбаша. Көбейтудің қасиеттері. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Көбейтудің терімділік қасиеті. Көбейту кестесі. Көбейту амалының компоненттерін қайталау. Ал (-2)*(-3) = 6, себебі -2 және -3 сандардың таңбалары бірдей. Көбейту және бөлу Көбейту және бөлу амалдары осылай аңықталды. Бөлу де ассоциативті: (a+b)/c = a/c + b/c Пән: Математика. Көбейту дегеніміз не? Көбейту бұл басқа санмен көрсетілгендей санды қосудан тұратын математикалық амал. Көбейтудің қасиеттері. Нөлдік элементтің немесе сіңіргіш элементтің қасиеті. Бейтарап элементтің қасиеті. Қасиетті құлыптау. Коммутативті қасиет. Ассоциативті меншік. Тарату қасиеті. Көбейту белгісі. Көбейту дегеніміз не? Көбейту бұл операцияны құрайтын басқа санмен көрсетілгендей санды қосудан тұратын математикалық амал, мысалы Санды бірлікке көбейткенде (1), ол өзінің таңбасын сақтайды. Тарату қасиеті. Санды қосындыға көбейту амал санының әрқайсысына осы санның көбейтіндісін қосумен бірдей. Мысал: Көбейту белгісі. Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау. Оқу мақсаты 3.1.2.2 Көбейту және бөлуді орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0. Мысалы 2*(-3) = -6, себебі 2 және -3 сандардың таңбалары әртүрлі. Ал (-2)*(-3) = 6, себебі -2 және -3 сандардың таңбалары бірдей. Көбейту және бөлу. Көбейту және бөлу амалдары осылай аңықталды. Бөлу де. Ал (-2)*(-3) = 6, себебі -2 және -3 сандардың таңбалары бірдей. Көбейту және бөлу Көбейту және бөлу амалдары осылай аңықталды. Бөлу де ассоциативті: (a+b)/c = a/c + b/c Пән: Математика. Арифметикалық амалдар берілген сандар бойынша тиісті шартты қанағаттандыратын басқа бір санды табу әдісі. Мектеп арифметикасында натурал сандар мен оң бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдары қарастырылады. Берілген натурал сандарды қосу деп сол сандарда қанша бірлік болса, сонша бірліктерден құралған санды табу амалын айтады. Берілген сандар қосылғыштар, ал қосу нәтижесі қосынды деп аталады. Мыс., 5+7+8=20, мұндағы 5, 7, 8 — қосылғыштар, 20 — қосынды. Қосу амалы ауыстырымдылық. Көбейту мен бөлу өзара кері амалдар. Ашық сабақ. #ашық #ашық сабақ#открытый урок#математика#. Білімділік: Оқушыларға 7 ге көбейту және бөлу тәсілдері туралы білімдерін пысықтау, көбейту кестесін құруда көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдалануды. Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері мен заңдары. сондай-ақ 17 саны 10 мен 7 сандарының қосындысы не 17 саны 10 және 7 сандарына жіктеледі: 17=10+7 жазылуында 17 қосынды, 10+7 көбейту мен бөлу амалдарының мән-мазмұны жайындағы түсініктерді, көбейту. Көбейту мен бөлудің байланысы атты Ашық сабақ, пәні Бастауыш сынып. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Бөлу амалы бүтіндей бөлу және қалдықпен бөлу деп екі түрге бөлінеді. Қалдықпен бөлу дегеніміз — бөлгішпен көбейтіндісі берілген бөлінгіштен артпайтын ең үлкен бүтін санды табу деген сөз. Бұл іздеп отырған сан толымсыз бөлінді деп аталады. Мысалы 2*(-3) = -6, себебі 2 және -3 сандардың таңбалары әртүрлі. Ал (-2)*(-3) = 6, себебі -2 және -3 сандардың таңбалары бірдей. Көбейту және бөлу. Көбейту және бөлу амалдары осылай аңықталды. Бөлу де. Осылардан соң өзге амалдар, тек көбейту мен бөлу амалдары орналасу реті бойынша орындалады.Егер жақшалардың ішінде өзгедей жақшалар болса, онда ең алдымен барлық дөңгелек жақшалардың ішіндегі амалдар жоғарыда айтылған реті бойынша орындалады.Одан соң квадрат. Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері мен заңдары. сондай-ақ 17 саны 10 мен 7 сандарының қосындысы не 17 саны 10 және 7 сандарына жіктеледі: 17=10+7 жазылуында 17 қосынды, 10+7 көбейту мен бөлу амалдарының мән-мазмұны жайындағы түсініктерді, көбейту. Көбейту дегеніміз не? Көбейтудің бөліктері; Белгілер қалай көбейеді; Көбейтудің қасиеттері; Нөлдік элементтің немесе сіңіргіш элементтің қасиеті. Көбейту мен бөлудің байланысы. Ермекбаева Шакизада Жорабековна. Түркістан облысы Қазығұрт ауданы "Қосағаш" жоббм бастауыш сынып мұғалімі. Көбейту дегеніміз не? Көбейту бұл басқа санмен көрсетілгендей санды қосудан тұратын математикалық амал. Көбейтудің қасиеттері. Нөлдік элементтің немесе сіңіргіш элементтің қасиеті. Бейтарап элементтің қасиеті. Қасиетті құлыптау. Коммутативті қасиет. Ассоциативті меншік. Тарату қасиеті. Көбейту белгісі. Көбейту дегеніміз не? Көбейту бұл операцияны құрайтын басқа санмен көрсетілгендей санды қосудан тұратын математикалық амал, мысалы Санды бірлікке көбейткенде (1), ол өзінің таңбасын сақтайды. Тарату қасиеті. Санды қосындыға көбейту амал санының әрқайсысына осы санның көбейтіндісін қосумен бірдей. Мысал: Көбейту белгісі.


onmacabim neutrazen отзывы
магнитное поле равномерно движущегося заряда
афиша кино павлодар шакена айманова
қазақ ғалымдарының ашқан жаңалықтары
әке өсиеті ертегі

.
==============================================================

~~~~~ орта мектепте ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістері ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.