қозғалмалы ойындар 1 сынып қмж - 1-3 сыныптардағы қозғалмалы ойындар > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

қозғалмалы ойындар 1 сынып қмж - 1-3 сыныптардағы қозғалмалы ойындар

페이지 정보

profile_image
작성자 Buster Cutts
댓글 0건 조회 30회 작성일 24-07-04 09:13

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=қозғалмалы+ойындар+1+сынып+қмж+1-3+сыныптардағы+қозғалмалы+ойындар
 
 
қозғалмалы ойындар 1 сынып қмж - 1-3 сыныптардағы қозғалмалы ойындар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сабақтың мақсаты: 1. Ептілік, жылдамдық қабілеттерін дамыту. 2. Оқушылардың денсаулығын нығайту, қимыл қозғалыс мәдениетін қалыптастыру. 3. Салауатты өмір салтын ұстануға және шыдамдылыққа, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: көрсету, үйрету, жаттығу, қайталау. Өтетін орны: спортзал. Қозғалмалы ойындар. Оларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. 1. Ойын туралы түсінік. Ойын ерте заманнан бері адам өмірінің ажырамас бөлігі болып келеді, оны өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеу және дене тұлғасын. Қимыл-қозғалыс ойындары. 1. Кіріспе. Ұлттық қимыл-қозғалыс ойындары. 2. «Өз орыныңды тап» 3. «Қаршыға мен үйректер» 4. «Көтеріп кет» 5. «Ботақан» 6. «Қарақұс пен балапандар» 7. «Алтын дән» 8. Сынып жетекшісі: Бекетова М.Е. Алматы 2012 Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар 3) Қозғалмалы ойындар физикалық тәрбиелеу әдісі ретінде кеңінен қолданып, физикалық тәрбиелеу сабақтарында. Просмотр содержимого документа«Қозғалмалы ойындардың түрлері». Кедергілер арқылы жарыс. Ойынның мақсаты: шамалары жететін кедергілерден қаймықпай секіріп өтуге үйрету. Керекті құралдар. Кедергіден өтіп келген ойыншының қолы қолға тигенде ғана жүгіру керек. 2. Бойы аласа ойыншыларға кішкентай аттан секірмей, бауырынан өтуге болады. Олардың саны екі командада бірдей болуы қажет. 3. Кедергіден дұрыс өтпеген ойыншыға ескерту беріледі. Әдістемелік нұсқаулар. 5-сыныптан 11-сыныптар аралығында «Жаһандық құзыреттіліктер» таңдау курсын немесе 1) ойын арқылы оқыту; 2) білім беру салаларын кіріктіру арқылы дамыту. Жоғарыда көрсетілгендей қозғалмалы ойындарды өткізудің бекітілген формасында келесі міндеттерді шешуі тиіс жетекші басты орынға ие,олар;1) сақтандыру; 2)білім беру; 3)тәрбиелік. Қозғалмалы ойындар. Оларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. 1. Ойын туралы түсінік. Ойын ерте заманнан бері адам өмірінің ажырамас бөлігі болып келеді, оны өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеу және дене тұлғасын. Дене тәрбиесі сабағында ойындар неғұрлым көп өтілген сайын Қосымша Эстафеталык ойындар Сынып: 4-сынып Тақырыптары: 1.Доппен нысананы көздеп лақтыруға машықтану. 2. Эстафеталық ойындар. 1) Білім беру міндеттеріне жүгіру, секіру, барысында пайда болған дағдылардан сонымен қатар гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық ойындармен шұғылдану барысында. Сабақтың мақсаты: 1. Ептілік, жылдамдық қабілеттерін дамыту. 2. Оқушылардың денсаулығын нығайту, қимыл қозғалыс мәдениетін қалыптастыру. 3. Салауатты өмір салтын ұстануға және шыдамдылыққа, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: көрсету, үйрету, жаттығу, қайталау. Өтетін орны: спортзал. Күні: 01 Айы: 03 Жылы: 2012 ж. Сынып: 3 «Г» Уақыты: 40мин Сабақтың тақырыбы: Спорттық ойындар. 1. Доп беру жаттығулары. 2. Допты адымдап екі қолмен алып жүру. Оң және сол қолмен. 3. Эстафеталық ойын. Допты алып жүру. Сабақтың мақсаты: Білімділік – оқушыларды жан – жақты ойлау қабілетін, саласын одан әрі. Сабақ жоспары: қозғалмалы ойындар Өткізілген мерзімі: _____________ Мақсаты: I. 1) Саптағы жаттығуларды үйрету: бұрылыстар /бір орында/; 2) «Қашуға үлгер», «Аюға жет»; 3) Түрлі эстафеталар. Міндеттері: II.Тәрбиелеу: ұйымшылдық, тәртіп. III. Жылдамдылық, шапшаңдылық, күш. Құрал жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар, доптар. ҚМЖ. Тегін сертификат алу Меню. Басты бет Материалдар Дамытушы қозғалмалы ойындар 1 сынып Факультативтик сабақ #1 сынып. 525. 0. docx. Материалды жүктеу. Сабақ жоспары. 1 сынып. Дене шынықтыру. "Құралдармен қозғалмалы ойындар" 1-сынып. Күні: 01 Айы: 03 Жылы: 2012 ж. Сынып: 3 «Г» Уақыты: 40мин Сабақтың тақырыбы: Спорттық ойындар. 1. Доп беру жаттығулары. 2. Допты адымдап екі қолмен алып жүру. Оң және сол қолмен. 3. Эстафеталық ойын. Допты алып жүру. Сабақтың мақсаты: Білімділік – оқушыларды жан – жақты ойлау қабілетін, саласын одан әрі. Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар 4 сынып Сабақтың мақсаты: 1. Ептілік, жылдамдылық қабілеттерін дамыту. 2. Оқушылардың денсаулығын нығайту, қимыл-қозғалыс мәдениетін қалыптастыру. 3. Салауатты өмір салтын ұстануға және шыдамдылыққа, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу. Керекті құралдар. 1»- қолды кеуде тұстан ұстау керек «2»- екі қолды алдыға созу «3»- қолды үстіге көтеру «4»- б.қ.-келу керек ғ) б.қ. екі қолды жоғары көтеру, аяқты алшақ ұстау «1,2,3»-оң жаққа иілу «4»- б.қ.

жаз туралы сөйлем, жаз туралы шығарма 1 сынып мыс пен мырыш құймасы, мыс пен мырыш қоспасы монитор деген не, led монитор деген не өмірлік құндылық эссе, өмірлік құндылықтар деген не

пара берудің субъектісі болып табылады - пара алу мысал [Читать далее...]

Мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік берілген адамға не оған. 4. Пара берудің объективтік жағына 1. лауазымды адамға пара. 5. Пара берудің субъективтік жағына Пара беруші субъект. Пара алу, пара беру — аса қауіпті қылмыс түрлері көзделген осы тарауда. Тәжірибеде ең жиі заттармен пара болып табылады ақша немесе бағалы қағаздарға (негізінен, акцияларға), қымбат. Тақырыбы: Пара алу пара беру парақорлыққа делдал болудың қылмыстық жауаптылығы Орындаған:Исмаилова Камила Тобы: Аударма ісі 20А Тексерген:Утемисов.А.Ш. ПАРА ДЕГЕНІМІЗ НЕ? Пара пара берушiнiң немесе оның өкiлi болған адамның пайдасына жасаған iс-әрекетi (әрекетсiздiгi) үшiн ақша,бағалы қағаздар, өзге де мүлiк, мүлiкке құқығы немесе мүлiк. Пара беруші субъект: стандарттау жүйесі Жеке адам парасы (кез келген азамат) Кәсіпкерлік пара: менде де жүрек бар текст нақты фирмалар Қылмыстық пара: ұйымдасқан қылмыс өкілдері, мысалы, есірткі. Пара алу, жымқыру және билікті асыра пайдалану сыбайлас жемқорлық қылмыстарының құқықтың белсенді қатысушысы және толыққанды субъектісі болып табылады. Пара берудің тікелей обьектісі болып мемлекеттік аппараттың, мемлекеттік мекемелердің, ұйымдардың, қарулы күштердегі басқа да әскерлер. Пара беруші субъект: Жеке адам парасы (кез келген азамат) Кәсіпкерлік пара: нақты фирмалар Қылмыстық пара: ұйымдасқан қылмыс өкілдері, мысалы, есірткі. Пара алу, пара беру — аса қауіпті қылмыс түрлері көзделген осы тарауда. Олар ең өткір және, өкінішке орай, жеткілікті таралған формалары сыбайлас жемқорлық. Жасау. Олар пара бергені үшін ең ауыр жаза ретінде 15 жылға бірден сотталады және сыбайластықпен жинаған арам дүниесі де түгі қалмай тәркіленеді. Пара алу құрамын талдау осы қылмыстық субъектілері болып қызметкерлердің төрт санаты болуы мүмкін деген қорытындыға келуге негіз бар. Олар: Мемлекеттік. Пара беру 367-бап 3. Мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік берілген адамға не 4. Пара берудің объективтік жағына 1. лауазымды адамға 5. Пара. Пара алушыға және пара берушіге пара алу мен беруді іске асыруға жәрдемдесуі. Пара беруді анықтаудың ішіндегі ең қауіптісі пара беру болып табылады. Пара алудың негізгі құрамының субъектісі болып мемлекеттік қызмет атқаруға өкілетті жəне соған теңестірілген адамдар табылады. Заң бойынша пара алғаны үшін қылмыстық жауапкершілікке лауазымды мәжбүр болу жағдайына жеткізу параны қорқытып алу болып табылады. Яғни пара беру де, пара алу да пайдалы болмайтындай, үлкен қылмыс ретінде Мысалы ұрлықта олар меншік, бұзақылықта қоғамдық тәртіп болып табылады. Пара беруші субъект: Жеке адам парасы (кез келген азамат) Кәсіпкерлік пара: нақты фирмалар Қылмыстық пара: ұйымдасқан қылмыс өкілдері, мысалы, есірткі. Пара беруші субъект: Жеке адам парасы (кез келген азамат) Кәсіпкерлік пара: нақты фирмалар Қылмыстық пара: ұйымдасқан қылмыс өкілдері, мысалы, есірткі. ПАРА АЛУ субъектісі қызметкерлер болып табылады. Қасақана, тікелей қасақана 8. Пара берудің түрлері: Қызметтік жағдайын пайдаланып, алдын-ала сөз. Пара алу құрамын талдау осы қылмыстық субъектілері болып қызметкерлердің төрт санаты болуы мүмкін деген қорытындыға келуге негіз бар. Олар: логопедиялық технологиялар Мемлекеттік қызмет атқаруға өкілетті адамдар; Мемелекеттік қызмет атқаруға өкілетті адамдарға теңестірілгендер; Лауазымды адамдар; Жауапты мемлекеттік лауазым атқаратын адамдар.

қола қайда қолданылады, қола дәуірі антропологиялық сипаттамасы скачать песню мияги нон стоп ремикс, скачать все альбомы мияги алдыңғы толқын ағалар, отыз жетінші қара сөз талдау берілген елдердің ішінен фашистік, антифашистік, фашистік блоктың елдері ограниченно годен к военной службе рк, категории годности к военной службе рф сұйық май перевод, демалу перевод на русский как войти в госзакупки, goszakup gov kz лоты жетісу қақпасы арқылы соғатын желдер, жетісу қақпасы арқылы орталық азияға қарай соғатын жел көзі бар көрмейді, көзі көрмейді қанаты ұшпайды
айрылып кеттин жыракка скачать
4 г cuso4 бар ерітіндіге темір ұнтағын салғанда бөлінген мыстың массасы
комбикорм - это
өнер қанатты сөздер
оказывающих финансовую помощь

.
==============================================================

~~~~~ aragaz kadir copdemir ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.