Ολυμπιακό Μυτιλήνη Μυτιλήνη Digital Marketing Άμυνα από ατσάλι η Καλλο…
페이지 정보

본문
Digital Marketing Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην......

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital marketing Digital marketing Θα συνεχίσει να «πετάει» με Emirates ο Ολυμπιακός
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η Emirates, Digital Marketing μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο και η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνουν την ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας για την αγωνιστική περίοδο 2013 - 2014.
Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr
Digital marketing ΑΕΚ: Digital Marketing Κανονικά το φιλικό με Ιωνικό
Οπως ενημέρωσε το γραφείο Τύπου του Ιωνικού, Digital Marketing υπήρξε επικοινωνία με την Αστυνομία, Digital Marketing η οποία έδωσε τη συγκατάθεσή της για το φιλικό που θα ξεκινήσει στις 19:00, Digital Marketing παρά την ανησυχία που είχε δημιουργήσει το ότι λίγη ώρα αργότερα (20:30) ο Ολυμπιακός θα αγωνιστεί εντός έδρας με την Ξάνθη. Μάλιστα, Digital Marketing αναμένεται η ΑΕΚ να πάρει και περίπου 1.000 εισιτήρια, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες των οπαδών της.
- Στο γήπεδο της Φυλής είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσει η ΑΕΚ τον Μανδραϊκό, Digital Marketing για την πρώτη αγωνιστική της Γ’ Εθνικής.
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital marketing Digital marketing Θα συνεχίσει να «πετάει» με Emirates ο Ολυμπιακός
Την επέκταση της χορηγικής του συνεργασίας με την αεροπορική εταιρία και για τη φετινή σεζόν ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός
Την επέκταση της χορηγίας της «Emirates» για μια ακόμη ποδοσφαιρική σεζόν ανακοίνωσε την Τρίτη η ΠΑΕ Ολυμπιακός. Οι «ερυθρόλευκοι» συνεχίζουν να συνεργάζονται για έξι συνεχόμενα έτη με την αεροπορική εταιρία, που προβάλλεται μέσω του «Γ. Καραϊσκάκης».Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η Emirates, Digital Marketing μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο και η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνουν την ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας για την αγωνιστική περίοδο 2013 - 2014.
Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr
Digital marketing ΑΕΚ: Digital Marketing Κανονικά το φιλικό με Ιωνικό
Όπως ενημέρωσε το γραφείο Τύπου του Ιωνικού, υπήρξε επικοινωνία με την Αστυνομία, η οποία έδωσε τη συγκατάθεσή της για το φιλικό που θα ξεκινήσει στις 19:00
Παρά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε, Digital Marketing η ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει τον Ιωνικό το Σάββατο και ο Δέλλας θα έχει τη δυνατότητα να τσεκάρει ακόμα μια φορά την ομάδα του πριν την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεών της.Οπως ενημέρωσε το γραφείο Τύπου του Ιωνικού, Digital Marketing υπήρξε επικοινωνία με την Αστυνομία, Digital Marketing η οποία έδωσε τη συγκατάθεσή της για το φιλικό που θα ξεκινήσει στις 19:00, Digital Marketing παρά την ανησυχία που είχε δημιουργήσει το ότι λίγη ώρα αργότερα (20:30) ο Ολυμπιακός θα αγωνιστεί εντός έδρας με την Ξάνθη. Μάλιστα, Digital Marketing αναμένεται η ΑΕΚ να πάρει και περίπου 1.000 εισιτήρια, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες των οπαδών της.
- Στο γήπεδο της Φυλής είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσει η ΑΕΚ τον Μανδραϊκό, Digital Marketing για την πρώτη αγωνιστική της Γ’ Εθνικής.
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…
- 이전글Le cristal calice-flammes est rare élément essentiel de la construction après du design modernes, offrant à cette fois sécurité et attrait esthétique. 25.07.08
- 다음글Long Dresses For Women Online 25.07.08
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.