Μυτιλήνη Μυτιλήνη Μυτιλήνη Digital Marketing Άμυνα από ατσάλι η Καλλον…
페이지 정보

본문
Digital Marketing Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην......

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital marketing Digital marketing Παραιτήθηκε ο Ολυμπιακός από τη χορηγία του ΟΠΑΠ
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ΠΑΕ Ολυμπιακός πρόκειται να εκδώσει σχετική ανακοίνωση στην οποία θα αναφέρεται σε συγκεκριμένες ποινικώς κολάσιμες ενέργειες του κ. Δ. Μελισσανίδη, Digital Marketing ενώ προτίθεται να προσφύγει και στη Δικαιοσύνη.
Ο πρόεδρος της ερυθρόλευκης ΠΑΕ κ. Ευάγγελος Μαρινάκης φέρεται να δήλωσε σε συνεργάτες του ότι «ο Ολυμπιακός δεν θέλει τέτοια λεφτά».Συμφωνία Ολυμπιακού με την τράπεζα Πειραιώς
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η συνεργασία θα αναπτυχθεί σε πολλούς τομείς, Digital Marketing προς όφελος των δύο πλ ευρών και κυρίως των φιλάθλων του Ολυμπιακού.
Ειδικότερα, Digital Marketing μεταξύ των άλλων, η τράπεζα Πειραιώς θα εκδώσει σύντομα την πιστωτική κάρτα " τράπεζα Πειραιώς - Ολυμπιακός Πειραιώς" με προσφορές και δώρα για όλους τους κατόχους της κάρτας, Digital Marketing φίλους του Ολυμπιακού.
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital marketing Digital marketing Παραιτήθηκε ο Ολυμπιακός από τη χορηγία του ΟΠΑΠ
Καταγγέλλει αθέμιτο ανταγωνισμό και ποινικώς κολάσιμες πράξεις
Παραιτήθηκε το βράδυ της Τρίτης από τη χορηγία του ΟΠΑΠ η ΠΑΕ Ολυμπιακός καταγγέλοντας, σύμφωνα με πληροφορίες, ότι η ταυτόχρονη παρουσία του κ. Δημήτρη Μελισσανίδη στον ΟΠΑΠ και στην ΑΕΚ, δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό για τις υπόλοιπες ομάδες.Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ΠΑΕ Ολυμπιακός πρόκειται να εκδώσει σχετική ανακοίνωση στην οποία θα αναφέρεται σε συγκεκριμένες ποινικώς κολάσιμες ενέργειες του κ. Δ. Μελισσανίδη, Digital Marketing ενώ προτίθεται να προσφύγει και στη Δικαιοσύνη.
Ο πρόεδρος της ερυθρόλευκης ΠΑΕ κ. Ευάγγελος Μαρινάκης φέρεται να δήλωσε σε συνεργάτες του ότι «ο Ολυμπιακός δεν θέλει τέτοια λεφτά».Συμφωνία Ολυμπιακού με την τράπεζα Πειραιώς
Η τράπεζα θα εκδώσει σύντομα την πιστωτική κάρτα ¨ τράπεζα Πειραιώς – Ολυμπιακός Πειραιώς¨ με προσφορές και δώρα για όλους τους κατόχους της κάρτας, φίλους του Ολυμπιακού.
Την εμπορική της συνεργασία με την ΠΑΕ Ολυμπιακός, η οποία ξεκινά από την τρέχουσα περίοδο 2013-2014 και θα είναι πενταετούς διάρκειας, Digital Marketing ανακοίνωσε σήμερα η τράπεζα Πειραιώς.Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η συνεργασία θα αναπτυχθεί σε πολλούς τομείς, Digital Marketing προς όφελος των δύο πλ ευρών και κυρίως των φιλάθλων του Ολυμπιακού.
Ειδικότερα, Digital Marketing μεταξύ των άλλων, η τράπεζα Πειραιώς θα εκδώσει σύντομα την πιστωτική κάρτα " τράπεζα Πειραιώς - Ολυμπιακός Πειραιώς" με προσφορές και δώρα για όλους τους κατόχους της κάρτας, Digital Marketing φίλους του Ολυμπιακού.
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…
- 이전글ρούχα ζωή κινητά ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ O Karl Lagerfeld έγινε 80 ετών 25.07.04
- 다음글레비트라 구입방법 시알리스 부작용 25.07.04
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.