Χαλκιδική Θράκη Χαλκιδική Digital Marketing «Χειρόφρενο» στα λεωφορεία…
페이지 정보

본문
Digital Marketing Επ’ αόριστον «χειρόφρενο» έχουν τραβήξει από χθες τα τουριστικά λεωφορεία που μεταφέρουν σχεδόν 5.000 μαθητές των νομών Θεσσαλονίκης, Κικλίς και Χαλκιδικής στα......

«Χειρόφρενο» στα λεωφορεία μεταφοράς μαθητών Digital Marketing Οι τουριστικοί πράκτορες καταγγέλλουν ότι είναι απλήρωτοι από την περυσινή χρονιά
Επ’ αόριστον «χειρόφρενο» έχουν τραβήξει από χ? Θεσσαλονίκη ΧαλκιδικήΧαλκιδικής στα σχολεία τους, καθώς ο Σύνδεσμος Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας– Θράκης προχωρά σε κινητοποιήσεις λόγω οφειλών.
Όπως καταγγέλλουν, είναι απλήρωτοι για όλη την περυσινή χρονιά, ενώ, Digital Marketing τους ζητήθηκε να υπογράψουν παράταση σύμβαση με μειώσεις 40% - 70% στις αμοιβές τους.
Ο σύνδεσμος καταγγέλλει ακόμα πως ενώ έχουν ενημερωθεί ότι έχουν βρεθεί τα χρήματα για να πληρωθούν μέχρι τον Δεκέμβριο του 2012, δεν μπορούν να εκταμιευθούν, γιατί δεν υπάρχει διευθυντής στην αρμόδια υπηρεσία και ο αναπληρωτής διευθυντής δηλώνει αναρμόδιος για να υπογράψει.
Πηγή: thestival.gr
Digital marketing Χιώτης: «Η τρόικα πήρε τα λεφτά της Μαρίας!»
Ο Διονύσης Χιώτης έγραψε συγκεκριμένα: «Θέλω να σας ενημερώσω ότι, Digital Marketing ενώ τα νέα είναι για την υγεία της μικρής Μαρίας Μόκα είναι ευχαρίστα, δυστυχώς δεν καταφέραμε να πείσουμε την τρόικα ότι τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν για την βοήθειά της, ήταν για αυτό τον σκοπό.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Digital marketing "Δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο"
Μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας «Σμύρνη η καταστροφή μια κοσμοπολίτικης πόλης 1900-1922», η σκηνοθέτις Μαρία Ηλιού, επανέρχεται αυτήν την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες και στο Μουσείο Μπενάκη, με ένα ντοκιμαντέρ γεμάτο άγνωστες εικόνες, ξεχασμένες σε «κλειστά αρχεία» της ευρώπης και της Αμερικής, για τον Διωγμό και την Ανταλλαγή του ελληνικού και τουρκικού πληθυσμού από το 1922 έως το 1924.
Η έρευνά της για τον βίαιο διωγμό των Ελλήνων και στη συνέχεια, για τους χιλιάδες αφανείς «ανταλλάξιμους» χριστιανούς και μουσουλμάνους ανάμεσα στις δύο χώρες, Digital Marketing που ξεριζώθηκαν υποχρεωτικά από τις εστίες τους, επικεντρώνεται και στις δύο πλευρές του Αιγαίου, χωρίς εθνικιστικές εξάρσεις, Digital Marketing γιατί «δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο», αναγνωρίζει η σκηνοθέτις.
Έτσι στην ταινία «Από τις δύο πλευρές του Αιγαίου, Διωγμός και Ανταλλαγή Πληθυσμών, Τουρκία- Ελλάδα 1922-1924», δίνεται βήμα σε πρόσφυγες πρώτης, δεύτερης και τρίτης γενιάς, να αφηγηθούν από κοινού το βίωμα του ξεριζωμού από τις χαμένες πατρίδες και της εγκατάστασης τους στις νέες, όπως αυτό πέρασε από γενιά σε γενιά στις προσφυγικές οικογένειες.
Όπως στον Σάνο Χάλο από τον Πόντο, την Ανθούλα Ρουμελιώτη από την Πέργαμο, την Καλλιόπη Γεωργιάδου από την Καππαδοκία ή τον Χασνού Καραμάν από το Ηράκλειο και τη Μουφιντέ Πεκίν από τα Χανιά.
Η προηγούμενη ταινία για τη Σμύρνη και η καινούργια, Digital Marketing «Από τις δυο πλευρές του Αιγαίου», λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά και αποτελούν μια ενότητα.
«Η πρώτη ταινία» εξηγεί η κ. Ηλιού, «μιλούσε για τους Έλληνες και τους Αρμένιους που χάθηκαν στην Καταστροφή αλλά συγχρόνως θύμιζε ότι η Σμύρνη είναι μια πόλη και μια έννοια που συνδέεται με τον κοσμοπολιτισμό και τη χαρά της ζωής. Η δεύτερη, που διηγείται την ιστορία του Διωγμού και του ξεριζωμού, έγινε με την ελπίδα πως τόσα χρόνια μετά τα δραματικά γεγονότα του 1922-1924 μπορούμε να διηγηθούμε ολόκληρη την ιστορία και από τις δυο πλευρές του Αιγαίου...τιμώντας τον κόσμο που χάθηκε, τον κόσμο που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις εστίες του, αλλά επίσης τιμώντας και την επιστήμη της ιστορίας».
Η «ανταλλαγή», σημειώνει ο ιστορικός σύμβουλος της ταινίας Αλέξανδρος Κιτροέφ, «ήταν κατά πολύ μια εκ των υστέρων αναγνώριση του γεγονότος πως χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας είχαν ξεριζωθεί και είχαν φύγει από την Τουρκία.
Οι Μουσουλμάνοι που έφυγαν από την Ελλάδα μετά το 1923 με την Συνθήκη ήταν περίπου 355.000».
Εκτός από τον ιστορικό Αλέξανδρο Κιτροέφ, στην ταινία συμμετέχει επίσης, ο Μπρους Κλαρκ, συγγραφέας του βιβλίου «Δύο φορές ξένος», Digital Marketing ο καθηγητής Θάνος Βερέμης, ο τούρκος ιστορικός Τσαγκλάρ Κεϊντέρ, ο οποίος επισημαίνει μεταξύ άλλων το κενό της τουρκικής ιστοριογραφίας για τη Μικρά Ασία, ο εκλιπών πολιτικός επιστήμονας Χάρης Ψωμιάδης και άλλοι διακεκριμένοι καθηγητές και ερευνητές.
Η ταινία βγαίνει στις αθηναϊκές αίθουσες την Π? ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης και Κυριακές πρωί, Digital Marketing στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Κουμπάρη από τις 15/9 έως 6/10. Σύντομα αναμένεται να κάνει πρεμιέρα και στην Κώνσταντινούπολη.
Digital Marketing
source: http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/581392/heirofreno-sta-leoforeia-metaforas-mathiton-/
Digital Marketing…

«Χειρόφρενο» στα λεωφορεία μεταφοράς μαθητών Digital Marketing Οι τουριστικοί πράκτορες καταγγέλλουν ότι είναι απλήρωτοι από την περυσινή χρονιά
Επ’ αόριστον «χειρόφρενο» έχουν τραβήξει από χ? Θεσσαλονίκη ΧαλκιδικήΧαλκιδικής στα σχολεία τους, καθώς ο Σύνδεσμος Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας– Θράκης προχωρά σε κινητοποιήσεις λόγω οφειλών.
Όπως καταγγέλλουν, είναι απλήρωτοι για όλη την περυσινή χρονιά, ενώ, Digital Marketing τους ζητήθηκε να υπογράψουν παράταση σύμβαση με μειώσεις 40% - 70% στις αμοιβές τους.
Ο σύνδεσμος καταγγέλλει ακόμα πως ενώ έχουν ενημερωθεί ότι έχουν βρεθεί τα χρήματα για να πληρωθούν μέχρι τον Δεκέμβριο του 2012, δεν μπορούν να εκταμιευθούν, γιατί δεν υπάρχει διευθυντής στην αρμόδια υπηρεσία και ο αναπληρωτής διευθυντής δηλώνει αναρμόδιος για να υπογράψει.
Πηγή: thestival.gr
Digital marketing Χιώτης: «Η τρόικα πήρε τα λεφτά της Μαρίας!»
Ο Διονύσης Χιώτης βοηθάει ένα κοριτσάκι που έχει ιατρική ανάγκη, αλλά ενημέρωσε πως η τρόικα πήρε τα λεφτά για τη νοσηλεία της στην Αμερική.
Ο Ελληνας τερματοφύλακας ενημέρωσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook πως τα νέα για την υγεία της μικρής Μαρίας Μόκα είναι ευχάριστα, αλλά υπάρχει πρόβλημα με τα χρήματα, για τα οποία έγιναν τεράστιες προσπάθειες να συγκεντρωθούν τα τελευταία τρία χρόνια.Ο Διονύσης Χιώτης έγραψε συγκεκριμένα: «Θέλω να σας ενημερώσω ότι, Digital Marketing ενώ τα νέα είναι για την υγεία της μικρής Μαρίας Μόκα είναι ευχαρίστα, δυστυχώς δεν καταφέραμε να πείσουμε την τρόικα ότι τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν για την βοήθειά της, ήταν για αυτό τον σκοπό.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Digital marketing "Δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο"
Μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας «Σμύρνη η καταστροφή μια κοσμοπολίτικης πόλης 1900-1922», η σκηνοθέτις Μαρία Ηλιού, επανέρχεται αυτήν την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες και στο Μουσείο Μπενάκη, με ένα ντοκιμαντέρ γεμάτο άγνωστες εικόνες, ξεχασμένες σε «κλειστά αρχεία» της ευρώπης και της Αμερικής, για τον Διωγμό και την Ανταλλαγή του ελληνικού και τουρκικού πληθυσμού από το 1922 έως το 1924.
Η έρευνά της για τον βίαιο διωγμό των Ελλήνων και στη συνέχεια, για τους χιλιάδες αφανείς «ανταλλάξιμους» χριστιανούς και μουσουλμάνους ανάμεσα στις δύο χώρες, Digital Marketing που ξεριζώθηκαν υποχρεωτικά από τις εστίες τους, επικεντρώνεται και στις δύο πλευρές του Αιγαίου, χωρίς εθνικιστικές εξάρσεις, Digital Marketing γιατί «δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο», αναγνωρίζει η σκηνοθέτις.
Έτσι στην ταινία «Από τις δύο πλευρές του Αιγαίου, Διωγμός και Ανταλλαγή Πληθυσμών, Τουρκία- Ελλάδα 1922-1924», δίνεται βήμα σε πρόσφυγες πρώτης, δεύτερης και τρίτης γενιάς, να αφηγηθούν από κοινού το βίωμα του ξεριζωμού από τις χαμένες πατρίδες και της εγκατάστασης τους στις νέες, όπως αυτό πέρασε από γενιά σε γενιά στις προσφυγικές οικογένειες.
Όπως στον Σάνο Χάλο από τον Πόντο, την Ανθούλα Ρουμελιώτη από την Πέργαμο, την Καλλιόπη Γεωργιάδου από την Καππαδοκία ή τον Χασνού Καραμάν από το Ηράκλειο και τη Μουφιντέ Πεκίν από τα Χανιά.
Η προηγούμενη ταινία για τη Σμύρνη και η καινούργια, Digital Marketing «Από τις δυο πλευρές του Αιγαίου», λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά και αποτελούν μια ενότητα.
«Η πρώτη ταινία» εξηγεί η κ. Ηλιού, «μιλούσε για τους Έλληνες και τους Αρμένιους που χάθηκαν στην Καταστροφή αλλά συγχρόνως θύμιζε ότι η Σμύρνη είναι μια πόλη και μια έννοια που συνδέεται με τον κοσμοπολιτισμό και τη χαρά της ζωής. Η δεύτερη, που διηγείται την ιστορία του Διωγμού και του ξεριζωμού, έγινε με την ελπίδα πως τόσα χρόνια μετά τα δραματικά γεγονότα του 1922-1924 μπορούμε να διηγηθούμε ολόκληρη την ιστορία και από τις δυο πλευρές του Αιγαίου...τιμώντας τον κόσμο που χάθηκε, τον κόσμο που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις εστίες του, αλλά επίσης τιμώντας και την επιστήμη της ιστορίας».
Η «ανταλλαγή», σημειώνει ο ιστορικός σύμβουλος της ταινίας Αλέξανδρος Κιτροέφ, «ήταν κατά πολύ μια εκ των υστέρων αναγνώριση του γεγονότος πως χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας είχαν ξεριζωθεί και είχαν φύγει από την Τουρκία.
Ο συνολικός αριθμός προσφύγων που έφθασε στην Ελλάδα ήταν 1,3 εκατομμύρια αλλά από αυτούς 1.100.000 εκδιώχθηκαν και μόνο 180.000 ανταλλάχθηκαν λόγω της Συνθήκης της Λωζάννης.
Οι Μουσουλμάνοι που έφυγαν από την Ελλάδα μετά το 1923 με την Συνθήκη ήταν περίπου 355.000».
Εκτός από τον ιστορικό Αλέξανδρο Κιτροέφ, στην ταινία συμμετέχει επίσης, ο Μπρους Κλαρκ, συγγραφέας του βιβλίου «Δύο φορές ξένος», Digital Marketing ο καθηγητής Θάνος Βερέμης, ο τούρκος ιστορικός Τσαγκλάρ Κεϊντέρ, ο οποίος επισημαίνει μεταξύ άλλων το κενό της τουρκικής ιστοριογραφίας για τη Μικρά Ασία, ο εκλιπών πολιτικός επιστήμονας Χάρης Ψωμιάδης και άλλοι διακεκριμένοι καθηγητές και ερευνητές.
Η ταινία βγαίνει στις αθηναϊκές αίθουσες την Π? ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης και Κυριακές πρωί, Digital Marketing στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Κουμπάρη από τις 15/9 έως 6/10. Σύντομα αναμένεται να κάνει πρεμιέρα και στην Κώνσταντινούπολη.
Digital Marketing
source: http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/581392/heirofreno-sta-leoforeia-metaforas-mathiton-/
Digital Marketing…
- 이전글ηλιοθεραπεία ζάχαρη Pilates ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ Ashley Greene: Τόπλες ηλιοθεραπεία 25.07.04
- 다음글σκηνοθέτης Ελεονώρα Μελέτη θεατρικό παρακολουθηση κινητών - Media - Τι σχέση έχει η Ελεονώρα με το θέατρο; 25.07.04
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.