Ολυμπιακό Μυτιλήνη Μυτιλήνη Digital Marketing Άμυνα από ατσάλι η Καλλο…
페이지 정보

본문
Digital Marketing Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην......

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital ΕλλάδαΕλλάδας: Digital Marketing Ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Εργοτέλη, ο Ολυμπιακός ΕλλάδαΕλλάδας ο Παναθηναϊκός θα βρει τον Εργοτέλη, ενώ ο Ολυμπιακός το? ΒόλοΒόλου- Παναχαϊκής στον πρώτο γύ ΕλλάδαΕλλάδας. Στην πρώτη φάση –σε νοκ άουτ αγώνες- υπάρχουν ομάδες της Football League, Digital Marketing όπου μπήκαν στην κληρωτίδα ανάλογα με τον όμιλο που ανήκουν στο πρωτάθλημα (Νότιος, Βόρειος).
Οι σύλλογοι της Σούπερ Λίγκας θα κάνουν την εμφάνισή τους στην δεύτερη φάση του θεσμού, σε διπλά παιχνίδια. Εκεί, Digital Marketing λοιπόν ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει τον νεοφώτιστο Εργοτέλη, Digital Marketing ενώ το έτερο ζευγάρι που έγινε γνωστό είναι αυτό ανάμεσα σε Πλατανιά και Απόλλων Σμύρνης.
Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr
Συμφωνία Ολυμπιακού με την τράπεζα Πειραιώς
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η συνεργασία θα αναπτυχθεί σε πολλούς τομείς, Digital Marketing προς όφελος των δύο πλ ευρών και κυρίως των φιλάθλων του Ολυμπιακού.
Ειδικότερα, Digital Marketing μεταξύ των άλλων, Digital Marketing η τράπεζα Πειραιώς θα εκδώσει σύντομα την πιστωτική κάρτα " τράπεζα Πειραιώς - Ολυμπιακός Πειραιώς" με προσφορές και δώρα για όλους τους κατόχους της κάρτας, Digital Marketing φίλους του Ολυμπιακού.
Digital Marketing
source: http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital ΕλλάδαΕλλάδας: Digital Marketing Ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Εργοτέλη, ο Ολυμπιακός ΕλλάδαΕλλάδας ο Παναθηναϊκός θα βρει τον Εργοτέλη, ενώ ο Ολυμπιακός το? ΒόλοΒόλου- Παναχαϊκής στον πρώτο γύ ΕλλάδαΕλλάδας. Στην πρώτη φάση –σε νοκ άουτ αγώνες- υπάρχουν ομάδες της Football League, Digital Marketing όπου μπήκαν στην κληρωτίδα ανάλογα με τον όμιλο που ανήκουν στο πρωτάθλημα (Νότιος, Βόρειος).
Οι σύλλογοι της Σούπερ Λίγκας θα κάνουν την εμφάνισή τους στην δεύτερη φάση του θεσμού, σε διπλά παιχνίδια. Εκεί, Digital Marketing λοιπόν ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει τον νεοφώτιστο Εργοτέλη, Digital Marketing ενώ το έτερο ζευγάρι που έγινε γνωστό είναι αυτό ανάμεσα σε Πλατανιά και Απόλλων Σμύρνης.
Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr
Συμφωνία Ολυμπιακού με την τράπεζα Πειραιώς
Η τράπεζα θα εκδώσει σύντομα την πιστωτική κάρτα ¨ τράπεζα Πειραιώς – Ολυμπιακός Πειραιώς¨ με προσφορές και δώρα για όλους τους κατόχους της κάρτας, φίλους του Ολυμπιακού.
Την εμπορική της συνεργασία με την ΠΑΕ Ολυμπιακός, η οποία ξεκινά από την τρέχουσα περίοδο 2013-2014 και θα είναι πενταετούς διάρκειας, ανακοίνωσε σήμερα η τράπεζα Πειραιώς.Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η συνεργασία θα αναπτυχθεί σε πολλούς τομείς, Digital Marketing προς όφελος των δύο πλ ευρών και κυρίως των φιλάθλων του Ολυμπιακού.
Ειδικότερα, Digital Marketing μεταξύ των άλλων, Digital Marketing η τράπεζα Πειραιώς θα εκδώσει σύντομα την πιστωτική κάρτα " τράπεζα Πειραιώς - Ολυμπιακός Πειραιώς" με προσφορές και δώρα για όλους τους κατόχους της κάρτας, Digital Marketing φίλους του Ολυμπιακού.
Digital Marketing
source: http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…
- 이전글Jennifer Aniston ζευγάρι Jennifer Lopez ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ Διάσημοι έρωτες: Το πρώτο σκίρτημα 25.07.04
- 다음글시알리스100mg복용법, 레비트라 20mg구입처 25.07.04
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.