έσοδα Παναθηναϊκός κατασκευή ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Πλάνα για Λεωφόρο και Απήλιον
페이지 정보

본문
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Τα σχέδια για την αναμόρφωση του «Απόστολος Νικολαΐδης», πωσ εκτυπωνω εκκαθαριστικο αλλά και του προπονητικού κέντρου «Απήλιον» παρουσιάστηκαν χθες σε σύσκεψη που έγινε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Το σχέδιο για τη…...

Πλάνα για Λεωφόρο και Απήλιον ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Αναμόρφωση της Λεωφόρου με αύξηση χωρητικότητας αλλά και βελτίωση στο «Α Πήλιον»
Τα σχέδια για την αναμόρφωση του «Απόστολος Νικολαΐδης», gsis enfia αλλά και του προπονητικού κέντρου «Α Πήλιον» παρουσιάστηκαν χθες σε σύσκεψη που έγινε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Το σχέδιο για τη… νέα Λεωφόρο προβλέπει ότι στις πλαϊνές εξέδρες θα προστεθούν από πάνω άλλες δύο, συνολικής χωρητικότητας 6.000 θέσεων, αυξάνοντας τις θέσεις του γηπέδου από 15.500 σε 21.500. Παράλληλα θα τοποθετηθεί ηλεκτρονικό πλέγμα, που θα φωτίζει περιμετρικά το γήπεδο, ενώ πρόθεση είναι να κατασκευαστούν δέκα σουίτες σε κάθε πλαϊνή εξέδρα (συνολικά είκοσι), ιδιοκατοίκηση έξωση με σκοπό να αυξηθούν τα έσοδα της ΠΑΕ.
Πώς θα καλυφθεί αυτό το κόστος; Ήδη υπάρχει το κονδύλι της περιφέρειας που έχει εγκριθεί κι αφορά τουλάχιστον 7 εκατ. ευρώ (αλλά θα πρέπει να παρουσιαστούν τα πλάνα που θα προβλέπουν και αναμόρφωση της γύρω περιοχής). Επίσης υπάρχει σαν σκέψη να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ονοματοδοσία του γηπέδου, προκειμένου να εξασφαλιστούν σημαντικά έσοδα για την ΠΑΕ.
Σε ό,τι αφορά το «Α Πήλιον», βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες για την βελτίωσή του. Ήδη ένα γήπεδο είναι υπό κατασκευή, ενώ θα γίνουν άλλα τρία γήπεδα 11x11, ένα γήπεδο 8x8 και άλλες εγκαταστάσεις, για τα οποία θα αξιοποιηθούν τα στρέμματα που αγόρασε ο σύλλογος δίπλα από την έκταση του προπονητικού κέντρου. Μέρος των χρημάτων για την επέκταση του κέντρου θα δοθούν από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ.
Πηγή: sport-fm.gr
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Πικέ: «Ήμασταν σκλάβοι του τίκι-τάκα»
«Τα τελευταία χρόνια είμαστε προπονητές μέσα από την ομάδα. Πριν τον Τίτο, τον Πεπ και είχαμε παραμείνει στον ίδιο τρόπο παιχνιδιού σαν να ήμασταν σκλαβωμένοι», τόνισε ο διεθνής Ισπανός τεχνικός αμυντικός και συνέχισε:
Διαβάστε περισσότερα εδώ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Το μεγάλο δίθυρο coupe της Mercedes
Το δίθυρο μοντέλο ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Σύμφωνα με τη Mercedes, υπαλληλικη σχεση το σχεδιασμό της χαρακτηρίζει «αισθησιακή σαφήνεια» και τοποθετείται ανάμεσα σε έννοιες όπως μοντερνισμός και avant-garde, παράδοση και εξέλιξη. Χαρακτηριστικές αναλογίες πισωκίνητου κουπέ, με τις γνώριμες καμπύλες της μάκρας, σε ένα μαεστρικά σμιλεμένο σύνολο.
Με μακρύ καπό που οδηγεί στο δυναμικό πρόσθιο μέρος όπου θεσπόζει η γρίλια με τα χρωμιωμένα μέρη, στην οποία βρίσκεται και το αστέρι. Τα ιδιαίτερου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα είναι όλα LED. Στο πλάι συναντάμε μυώδεις γραμμές, αιτησεις ασεπ κοστος μεγάλους θόλους που φιλοξενούν τους 21 ιντσών τροχούς (με ελαστικά 265/35 R 21 εμπρός και 295/35 R 21 πίσω).
Πίσω, επαχθής αιτία λιτή αλλά σαγηνευτική, επαχθή αιτία με την πινακίδα να έχει κατέβει στο χαμηλότερο μέρος του προφυλακτήρα, επιτρέποντας να κατέβει και το σήμα της μάρκας, κτηματολογιο αγνωστου ιδιοκτητη κάτω από τη χρωμιωμένη γραμμή που ενώνει τα δύο άκρα, taxisnet ενφια www gsis gr με τα επίσης LED φωτιστικά σώματα.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
source: http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/605187/plana-gia-leoforo-kai-apilion/
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…

Πλάνα για Λεωφόρο και Απήλιον ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Αναμόρφωση της Λεωφόρου με αύξηση χωρητικότητας αλλά και βελτίωση στο «Α Πήλιον»
Τα σχέδια για την αναμόρφωση του «Απόστολος Νικολαΐδης», gsis enfia αλλά και του προπονητικού κέντρου «Α Πήλιον» παρουσιάστηκαν χθες σε σύσκεψη που έγινε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Το σχέδιο για τη… νέα Λεωφόρο προβλέπει ότι στις πλαϊνές εξέδρες θα προστεθούν από πάνω άλλες δύο, συνολικής χωρητικότητας 6.000 θέσεων, αυξάνοντας τις θέσεις του γηπέδου από 15.500 σε 21.500. Παράλληλα θα τοποθετηθεί ηλεκτρονικό πλέγμα, που θα φωτίζει περιμετρικά το γήπεδο, ενώ πρόθεση είναι να κατασκευαστούν δέκα σουίτες σε κάθε πλαϊνή εξέδρα (συνολικά είκοσι), ιδιοκατοίκηση έξωση με σκοπό να αυξηθούν τα έσοδα της ΠΑΕ.
Πώς θα καλυφθεί αυτό το κόστος; Ήδη υπάρχει το κονδύλι της περιφέρειας που έχει εγκριθεί κι αφορά τουλάχιστον 7 εκατ. ευρώ (αλλά θα πρέπει να παρουσιαστούν τα πλάνα που θα προβλέπουν και αναμόρφωση της γύρω περιοχής). Επίσης υπάρχει σαν σκέψη να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ονοματοδοσία του γηπέδου, προκειμένου να εξασφαλιστούν σημαντικά έσοδα για την ΠΑΕ.
Σε ό,τι αφορά το «Α Πήλιον», βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες για την βελτίωσή του. Ήδη ένα γήπεδο είναι υπό κατασκευή, ενώ θα γίνουν άλλα τρία γήπεδα 11x11, ένα γήπεδο 8x8 και άλλες εγκαταστάσεις, για τα οποία θα αξιοποιηθούν τα στρέμματα που αγόρασε ο σύλλογος δίπλα από την έκταση του προπονητικού κέντρου. Μέρος των χρημάτων για την επέκταση του κέντρου θα δοθούν από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ.
Πηγή: sport-fm.gr
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Πικέ: «Ήμασταν σκλάβοι του τίκι-τάκα»
Ο Ζεράρντ Πικέ σε συνέντευξη του τάχθηκε υπέρ της αλλαγής στον τρόπο παιχνιδιού που προσπαθεί να φέρει στην Μπαρτσελόνα ο Τάτα Μαρτίνο, δηλώνοντας ότι η ομάδα ήταν σκλαβωμένη στο «τίκι-τάκα».
Ο Ζεράρντ Πικέ σε συνέντευξη του στον ιταλικό Τύπο τάχθηκε υπέρ της αλλαγής στον τρόπο παιχνιδιού που προσπαθεί να φέρει στην Μπαρτσελόνα ο Τάτα Μαρτίνο, τριμηνη μετακινηση δημοσιου υπαλληλου δηλώνοντας ότι η ομάδα ήταν σκλαβωμένη στο «τίκι-τάκα».«Τα τελευταία χρόνια είμαστε προπονητές μέσα από την ομάδα. Πριν τον Τίτο, τον Πεπ και είχαμε παραμείνει στον ίδιο τρόπο παιχνιδιού σαν να ήμασταν σκλαβωμένοι», τόνισε ο διεθνής Ισπανός τεχνικός αμυντικός και συνέχισε:
Διαβάστε περισσότερα εδώ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Το μεγάλο δίθυρο coupe της Mercedes
Το εντυπωσιακό πρωτότυπο έκλεψε τη παράσταση στη παρουσίαση του νέου «οπλοστασίου» της Mercedes-Benz στην ημέρα Τύπου της Έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης!
Παραδοσιακά η γερμανική μάρκα έχει στη κορυφή της γκάμας της ένα μεγάλο κουπέ και η S-Class Coupe Concept αποτελεί προπομπό για αυτό, δημοσιοι δικηγοροι όσο κι αν τελικά θα διαφέρει όταν θα μπει στη γραμμή της παρ αγωγής.Το δίθυρο μοντέλο ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Σύμφωνα με τη Mercedes, υπαλληλικη σχεση το σχεδιασμό της χαρακτηρίζει «αισθησιακή σαφήνεια» και τοποθετείται ανάμεσα σε έννοιες όπως μοντερνισμός και avant-garde, παράδοση και εξέλιξη. Χαρακτηριστικές αναλογίες πισωκίνητου κουπέ, με τις γνώριμες καμπύλες της μάκρας, σε ένα μαεστρικά σμιλεμένο σύνολο.
Με μακρύ καπό που οδηγεί στο δυναμικό πρόσθιο μέρος όπου θεσπόζει η γρίλια με τα χρωμιωμένα μέρη, στην οποία βρίσκεται και το αστέρι. Τα ιδιαίτερου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα είναι όλα LED. Στο πλάι συναντάμε μυώδεις γραμμές, αιτησεις ασεπ κοστος μεγάλους θόλους που φιλοξενούν τους 21 ιντσών τροχούς (με ελαστικά 265/35 R 21 εμπρός και 295/35 R 21 πίσω).
Πίσω, επαχθής αιτία λιτή αλλά σαγηνευτική, επαχθή αιτία με την πινακίδα να έχει κατέβει στο χαμηλότερο μέρος του προφυλακτήρα, επιτρέποντας να κατέβει και το σήμα της μάρκας, κτηματολογιο αγνωστου ιδιοκτητη κάτω από τη χρωμιωμένη γραμμή που ενώνει τα δύο άκρα, taxisnet ενφια www gsis gr με τα επίσης LED φωτιστικά σώματα.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
source: http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/605187/plana-gia-leoforo-kai-apilion/
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…
- 이전글Turn Your Best Online Poker Nwt Into A High Performing Machine 25.07.03
- 다음글The Badge Reel Hides Your Card 25.07.03
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.