Σάμο Σάμο Παιδεία ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ Σάμος: Μαυροφορεμένοι οι καθηγητές στον αγιασμό των Λυκείων > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Σάμο Σάμο Παιδεία ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ Σάμος: Μαυροφορεμένοι οι καθηγ…

페이지 정보

profile_image
작성자 Brook
댓글 0건 조회 13회 작성일 25-06-25 20:50

본문

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟ ΚΙΝΗΤΟΥ Σε συμβολική διαμαρτυρία για την υπαγωγή ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ 10 συναδέλφων ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ τους στο καθεστώς διαθεσιμότητας προχώρησαν οι καθηγητές ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ του Γενικού Λυκείου και ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ του ΕΠΑΛ..."
A2E00D0F784877F7C0313360F595912A.jpg
Σάμος: Μαυροφορεμένοι οι καθηγητές στον αγιασμό των Λυκείων ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ

Σε συμβολική διαμαρ τυρία για την υπαγωγή 10 συναδέλφων τους στο καθεστώς διαθεσιμότητας προχώρησαν οι καθηγητές του Γενικού Λυκείου και του ΕΠΑΛ

Σε μία συμβολική διαμαρ τυρία προχώρησαν σήμερα οι καθηγητές του Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου της Σάμου, κατά τη διάρκεια του αγιασμού για την έναρξη του νέου σχολικού έτους.



Όταν η σχολική σύμβουλος ετοιμάστηκε να αναγνώσει την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, οι καθηγητές που ήταν ντυμένοι στα μαύρα, και κρατούσαν πανό όπου αναγραφόταν συνθήματα όπως «προσοχή εκτελούνται δημόσια σχολεία», συγκεντρώθηκαν στο πίσω μέρος του προαύλιου χώρου, σε ένδειξη διαμαρ τυρίας.



Τουλάχιστον δέκα καθηγητές από τα δύο σχολεία έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, γεγονός, που όπως επισημαίνουν, αναμένεται να προκαλέσει προβλήματα στην τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση.



Στα υπόλοιπα σχολεία του νομού οι τελετές του αγιασμού πραγματοποιήθηκαν χωρίς προβλήματα.



ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ Ο... πλατωνικός έρωτας του Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ

Η εξομολόγηση του τέως επικεφαλής του Eurogroup για τον... Έλληνα σκύλο του, που ακούει στο όνομα «Πλάτωνας»!

Ο μακροβιότερος πρωθυπουργός χώρας-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τέως πρόεδρος του Eurogroup, λαλίστατος σε θέματα ευρωπαϊκής πολιτικής, φημίζεται -μεταξύ πολλών άλλων- για την επιλογή του να αποφεύγει να μιλά για την προσωπική του ζωή.



Ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, ο οποίος παραιτήθηκε από την πρωθυπουργία τον περασμένο Ιούλιο, εξαιτίας ενός σκανδάλου υποκλοπών, οδηγώντας το Μεγάλο Δουκάτο σε πρόωρες εκλογές, αποφάσισε να «σπάσει» την παράδοση και να προβεί σε εξομολογήσεις για την προσωπική του ζωή.



Σε μια σπάνια στιγμή, μίλησε για τον πατέρα του, τη σύζυγό του, καθώς και για τον... «πλατωνικό» του έρωτα, τον οποίο συνάντησε στη Σάμο.



Είτε εξαιτίας των επερχόμενων εκλογών στο Λουξεμβούργο, είτε λόγω της επιθυμίας του να αναλάβει μια θέση σε κάποιο ευρωπαϊκό όργανο, ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο Doc του Λουξεμβούργου, αποκάλυψε πως η μεγαλύτερη αδυναμία του είναι ο... «Πλάτωνας».



Παρόλο που η αγάπη του για τη φιλοσοφία είναι επίσης γνωστή, δεν εννοούσε τον αρχαίο φιλόσοφο, αλλά τον πιστό του σκύλο, που ακούει στο όνομα «Πλάτων».



«Ο σκύλος μου ονομάζεται Πλάτων και τον είχα πάρει κουτάβι από το νησί της Σάμου. Τον έχω εκπαιδεύσει να κάνει πάρα πολλά πράγματα, αλλά κάποιες φορές εξακολουθεί να κάνει σφάλματα. Είναι επίσης ένας αληθινός Έλληνας και εγώ αγαπώ τους Έλληνες» εξομολογήθηκε ο κ. Γιούνκερ στο τηλεοπτικό δίκτυο.



Ο τέως πρόεδρος του Eurogroup υποστήριξε ακόμα πως στις ελεύθερες ώρες του αποφεύγει να ασχολείται με την πολιτική και προτιμά να βγάζει βόλτα τον «Πλάτωνα».



Μίλησε επίσης για τη σύζυγό του, η οποία, όπως υποστήριξε, είναι αυτή που έχει τον πρώτο λόγο στο σπίτι, εκτός από το ζήτημα επιλογής... γραβάτας, ένα ζήτημα που συχνά τους οδηγεί σε καυγάδες.



Ο ίδιος αποκάλυψε πως γνώρισε τη σύζυγό του, όταν σπούδαζε Νομική στο Στρασβούργο, στα τέλη της δεκαετίας του 1970.



Ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ αναφέρθηκε επίσης στα παιδικά του χρόνια και στον πατέρα του, ένα μεταλλωρύχο και συνδικαλιστή, ο οποίος του ενέπνευσε την αγάπη για την πολιτική, καθώς και τη συνήθεια ανάγνωσης εφημερίδων.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ Υπουργείο Παιδείας: Κάθε τάξη και Δάσκαλος

Για πρώτη φορά γίνεται ένα βήμα μπροστά, για τον εξορθολογισμό του συστήματος τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, ώστε να μην υπάρχουν στη μια περιοχή κενά και στη διπλανή πλεονάσματα.

Με non paper με τίτλο " ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ Κάθε τάξη θα έχει το δάσκαλό της κάθε ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟ σχολική αίθουσα τον εκπαιδευτικό της " το υπουργείο Παιδείας περιγράφει το "τοπίο" στην εκπαίδευση, μία ημέρα πριν από την έναρξη του νέου σχολικού έτους. Συγκεκριμένα τονίζεται:



To Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της συνολικής αναβάθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος, της λειτουργικής αξιοποίησης του δυναμικού του, της ενίσχυσης της ποιότητας στο σχολείο, αλλά και της δημοσιονομικής εξυγίανσης, προχώρησε σε μια σειρά ρυθμίσεων και ενεργειών, ώστε κάθε τάξη να έχει το δάσκαλό της, με συγκεκριμένο ωράριο και καθορισμένη ανάθεση εκπαιδευτικού έργου.



Για πρώτη φορά γίνεται ένα βήμα μπροστά, για τον εξορθολογισμό του συστήματος τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, ώστε να μην υπάρχουν στη μια περιοχή κενά και στη διπλανή πλεονάσματα.



Σήμερα:

Στην A-Βάθμια Εκπαίδευση (Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία) υπηρετούν 70.243 Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί και Καθηγητές των ? γαλλικήγαλλικής Φιλολογίας, Γερμανικής Φιλολογίας και Καλλιτεχνικών.

Οι Δάσκαλοι – εξαιρούμενων των αδειούχων και των αποσπασμένων – είναι 41.458, ενώ τα πρωινά τμήματα όλων των Δημοτικών Σχολείων της χώρας είναι 33.363 και τα απογευματινά των Ολοήμερων Δημοτικών 4.309.

Οι Νηπιαγωγοί – εξαιρούμενων των αδειούχων και των αποσπασμένων – είναι 12.182 ενώ τα πρωινά τμήματα όλων των Νηπιαγωγείων της χώρας είναι 8.711 και τα απογευματινά των Ολοήμερων Δημοτικών 3.503.



Στη Β-Βάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσια και Λύκεια όλων των τύπων) υπηρετούν 73.533 καθηγητές όλων των ειδικοτήτων. Από αυτούς διαθέσιμοι προς διδασκαλία - εξαιρούμενων των αδειούχων και των αποσπασμένων - είναι οι 62.543, ενώ οι ανάγκες που απαιτούνται δεν ξεπερνούν τους 60.847 εκπαιδευτικούς για όλη την Επικρά ΤΕΙα.



Παράλληλα ο εξορθολογισμός της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, των εκπαιδευτικών, έχει τα παρακάτω αποτελέσματα:



Αναπληρωτές

Για την κάλυψη των πραγματικών κενών, κατά το σχολικό έτος 2013-2014, θα προσληφθούν συνολικά 2.000 αναπληρωτές για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ενώ κατά το προηγούμενα σχολικά έτη ξεπερνούσαν τους 12.000 ετησίως με κόστος περισσότερο από 300 εκ. ευρώ.



Αποσπάσεις

Από σχολεία σε Φορείς και Υπηρεσίες

Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 οι αποσπάσεις σε Φορείς του Υπουργείου, που πρέπει να στελεχώνονται από εκπαιδευτικούς λόγω εξειδικευμένης γνώσης και εμπειρίας, ανήλθαν σε 1.400 εκπαιδευτικούς ενώ τα προηγούμενα χρόνια ξεπερνούσαν τους 5.000.

Αυτό συνεπάγεται την επιστροφή 3.500 και πλέον εκπαιδευτικών στις σχολικές αίθουσες.



Από σχολείο σε σχολείο

Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αιτούνται ετησίως απόσπαση από την περιοχή που έχουν διοριστεί σε άλλη. Ετησίως αυτές γίνονταν χωρίς το βασικό κριτήριο, δηλαδή η περιοχή που αιτούνται να αποσπαστούν να έχει κενά στην ειδικότητά τους. Οι αποσπάσεις από «σχολείο σε σχολείο» ξεπερνούσαν τις 7.000 όλα τα προηγούμενα χρόνια και δημιουργούσαν νέα κενά που κάλυπταν αναπληρωτές. Εφέτος πραγματοποιήθηκαν ανεξαρτήτως κενών 1.600 αποσπάσεις λόγω κοινωνικών κριτηρίων, όπως θέματα υγείας ή συνυπηρέτησης και 1.500 αποσπάσεις με αυστηρή μοριοδότηση και μόνον, εφόσον οι αιτούντες «κάλυπταν» κενά στην περιοχή που αποσπώνται.




ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ
source: http://www.protothema.gr/greece/article/309742/samos-mauroforemenoi-oi-kathigites-ston-agiasmo-ton-lukeion/

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.