Ελλάδα Χρηματιστήριο ταξί κατασκευές ιστοσελίδων Βόλος ΕΣΕΕ: Τα 13 δημοπρατήρια «όπλο» για τη διαφάνεια στις τιμές > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Ελλάδα Χρηματιστήριο ταξί κατασκευές ιστοσελίδων Βόλος ΕΣΕΕ: Τα 13 δημ…

페이지 정보

profile_image
작성자 Lin Loy
댓글 0건 조회 3회 작성일 25-06-25 16:52

본문

κατασκευές ιστοσελίδων Σχεδίαση ιστοσελίδων Βόλος Βόλος Digital Marketing στο Βόλο Η σωστή ενημέρωση των Digital Marketing στο Digital Marketing στο Βόλο Βόλο καταναλωτών μέσω των μηχανισμών σύγκρισης τιμών και Κατασκευή site Βόλος η σήμανση των mycyberteam.gr προϊόντων είναι απαραίτητες προϋποθέσεις..."
F45CE2FBDC6BD2B1AE3226C20F12DC5F.jpg
ΕΣΕΕ: Τα 13 δημοπρατήρια «όπλο» για τη διαφάνεια στις τιμές κατασκευές ιστοσελίδων Βόλος

Η σωστή ενημέρωση των καταναλωτών μέσω των μηχανισμών σύγκρισης τιμών και η σήμανση των προϊόντων είναι απαραίτητες προϋποθέσεις

Τις προτάσεις της για την ενίσχυση του εμπορίου και την εξασφάλιση διαφάνειας στις τιμές των προϊόντων, παρουσίασε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, στο πλαίσιο του διαλόγου που έχει ξεκινήσει η Επιτ ροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για το σχεδιασμό της Προγραμματικής Περιόδου 2014 – 2020.



Στόχος, όπως επισημαίνεται, είναι να δοθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις ελληνικές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις.



Η ΕΣΕΕ αναφέρει πως η ενδυνάμωση των ελέγχων για μη αδειοδοτημένες δραστηριότητες μπορεί να επιτευχθεί με την δημιουργία περιφερειακής επιτ ροπής ανταγωνισμού στα τοπικά Επιμελητήρια, ενώ σημειώνει ότι σημαντική ενέργεια θα αποτελέσει η δημιουργία 13 Δημοπρατηρίων σε κάθε περιφέρεια και η επανασύσταση και επαναλειτουργία του Χρηματιστηρίου Εμπορευμάτων και Ναυτιλιακών αξιών.



Η ενημέρωση των καταναλωτών και η σήμανση είναι θέματα υψίστου ενδιαφέροντος για τον τομέα του εμπορίου, τονίζει η ΕΣΕΕ. Η σήμανση είναι ένα μέσο για την παροχή ακριβών και επαληθεύσιμων πληροφοριών στους καταναλωτές. Η υποχρεωτική επισήμανση χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο για επικοινωνία σε θέματα διατροφής, υγείας, Ασφάλειας, χώρα προέλευσης, περιβάλλον, συστατικά, ενέργειας, κλπ αλλά εκτιμά ότι για να καθοριστεί ποιες πληροφορίες είναι απαραίτητες και ποιες θα πρέπει να εμφανίζονται στη συσκευασία, πρέπει να γίνει διάκριση μεταξύ του «nice to know» (εθελοντική) και «ανάγκη να γνωρίζουν» (υποχρεωτικές πληροφορίες).



Ακόμη, σημειώνει ότι η ενημέρωση για τις τιμές μέσω Ιστοσελίδων δεν θα πρέπει να καλλιεργηθεί τεχνητά σε κεντρικό επίπεδο αλλά πρακτικά σε περιφερειακό επίπεδο. Οι Ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών μπορούν να ωφελήσουν τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις σε συγκεκριμένες οικονομικές περιοχές, αλλά αντίθετα όμως και οι συγκεντρωτικές συγκρίσεις τιμών μπορούν ταυτόχρονα να επηρεάσουν την αγορά λανθασμένα απορρίπτοντας την ποιότητα ως βασικό συντελεστή μιας αγοράς.



Οι αρχικές εξειδικευμένες προτάσεις και κυριότερες στοχευμένες ενέργειες της ΕΣΕΕ είναι οι εξής: - Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου -ΑΚΕ στο πλαίσιο μιας ενιαίας πολιτικής ανάδειξης του παραδοσιακού εμπορικού κέντρου κάθε πόλης και εξυπηρέτησης των καταναλωτών.



Τέτοιες ενέργειες αναφέρονται ενδεικτικά: • Ενέργειες χωροθέτησης και χαρτογράφησης των εμπορικών κέντρων σε συνδυασμό με τη δημιουργία σχετικών υποδομών.



• Οργανωμένες ενέργειες μάρκετινγκ, π.χ. ενιαία κάρτα αγορών καταναλωτή (loyalty schemes) με πόντους αγορών ή και εκπτώσεις (στην οποία θα συμμετέχουν εμπορικά καταστήματα, καφετέριες, επιχειρήσεις στάθμευσης, παιδότοποι, κλπ).



• Οργανωμένη και συστηματική προώθηση / προβολή / επικοινωνία των επιχειρήσεων της εμπορικής περιοχής που συμμετέχουν στη δράση.



• Δραστηριότητες που συνδυάζουν το αγοραστικό όφελος με την ψυχαγωγία με πολιτιστικό / κοινωνικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα (π.χ. street events, social events).



Η υλοποίηση και ο συντονισμός των ενεργειών αυτών θα γίνεται από τους οικείους Εμπορικούς Συλλόγους, με την ενεργή συμμετοχή των Δήμων, των Περιφερειακών Ενοτήτων και των επιχειρήσεων της κάθε περιοχής.



- Χονδρεμπορικά και εξαγωγικά πάρκα στους τομείς: α) τροφίμων με ονομασία προέλευσης, β) άλλων ειδών με άξονα την ποιότητα. - Δημιουργία Εμπορικών Ζωνών στις τοπικές αγορές για την ανάπτυξη υποδομών που βοηθούν την κατανάλωση, την μεταφορά και την διανομή προϊόντων μπορούν να δημιουργήσουν εμπορικές ζώνες και να καθορίσουν την Εμπορική Χωροταξία σε κάθε περιφέρεια. Η δημιουργία τοπικών οικοσυστημάτων για μικρές εμπορικές επιχειρήσεις (τύπου θερμοκοιτίδων) μπορεί βοηθήσει στην επιχειρηματική τους ενδυνάμωση και γνώση.



- Η χρήση μηχανισμών σύγκρισης είναι απαραίτητη για τη διαφάνεια των τιμών.



Ενδυνάμωση των ελέγχων για μη αδειοδοτημένες δραστηριότητες μπορεί να επιτευχθεί με την δημιουργία περιφερειακής επιτ ροπής ανταγωνισμού στα τοπικά Επιμελητήρια. Ταυτόχρονα σημαντική ενέργεια θα αποτελέσει η δημιουργία 13 Δημοπρατηρίων σε κάθε περιφέρεια και η επανασύσταση και επαναλειτουργία του Χρηματιστήριου Εμπορευμάτων και Ναυτιλιακών αξιών.



- Δημιουργία μέτρων για την υποστήριξη αγοράς σύγχρονου εξοπλισμού λειτουργίας και ελέγχου στις νέες επιχειρήσεις για την προώθηση της ποιότητας, του brand name και της έξυπνης συσκευασίας.



- Υποστήριξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων του κλάδου μέσα από δημιουργία συστάδων συνεργαζόμενων εξωστρεφών επιχειρήσεων για τη συμμετοχή τους σε εξαγωγικές δραστηριότητες. Μετατ ροπή των μικροεισαγωγέων σε μικροεξαγωγείς μέσω της δράσης «η Ελλάδα σπίτι σας».



- Συσχέτιση του λιανεμπορίου με τον τουρισμό και τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες για δημιουργία νέων τουριστικών εμπορικών αγορών σε κάθε προορισμό.



Ανάπτυξη vouchers τουριστών για κάθε τοπική αγορά και αξιοποίηση των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων.



- Οι πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αύξηση των μικρο-εξαγωγικών δραστηριοτήτων πρέπει να λαμβάνονται με βάση μια ολιστική αξιολόγηση όλων των σχετικών παραγόντων, όπως ζήτηση των καταναλωτών, τα δικαιώματα των καταναλωτών, νομικές και φορολογικές υποχρεώσεις. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για το μέλλον του τομέα του εμπορίου. Το ελληνικό εμπόριο σήμερα δεν είναι σε θέση να κάνει πλήρη χρήση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό παρεμποδίζεται από δύο νομικά και πρακτικά ζητήματα.



- Ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος και την τιμή που αγοράζονται, ο καταναλωτής αποφασίζει ποιο κανάλι διανομής θα χρησιμοποιεί στο διασυνοριακό εμπόριο.
κατασκευές ιστοσελίδων Βόλος κατασκευές ιστοσελίδων Βόλος Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα

«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή», απαντά η Χρυσή Αυγή

Είχε δεν είχε η Χρυσή Αυγή κατάφερε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο είναι η αλήθεια, να μεταβάλει μια τιμητική τελετή στις Θερμοπύλες προς τιμήν του Λεωνίδα και των συμπολεμιστών του, σε ένα εθνικιστικό σόου.



witacua4.jpg


Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.



Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!



Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.







Τι απαντά η Χρυσή Αυγή

Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.



«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».



«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
κατασκευές ιστοσελίδων Β? κόμμακόμματα»

Άσκησε δριμεία επίθεση σε Σαμαρά και Βενιζέλο, ενώ ξεκαθάρισε ότι κόμμακόμματα



Απέκλεισε κόμμακόμματα ο Πάνος Καμμένος στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε σήμερα στη ΔΕΘ. «Δεν υπάρχει καμιά πιθ κόμμακόμματα», δήλωσε ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, ενώ σε ερώτηση τι θα πράξει αν έχει να επιλέξει ανάμεσα στον κ. Σαμαρά και στον κ. Τσίπρα δεν απάντησε, λέγοντας «είναι σαν να μου λέτε να παντρευτώ με το στανιό την άλλη εβδομάδα έναν από τους δυο».



Ως προς τα σενάρια εκλογών, σημείωσε ότι είναι πολύ πιθανό σε ενδεχόμενες εκλογές να δημιουργηθεί κυβέρνηση μεγάλου συνασπισμού, απορρ? κόμμακόμματα. «Οι ΑΝΕΛ δεν θα κάνουν σε καμία περίπτωση πίσω στις θέσεις τους. Ωστόσο πιθ? κόμμακόμματα και βουλευτές  για να βγει η χώρα από αυτή την κατάσταση. Εμείς είμαστε έτοιμοι και αύριο το πρωί για εκλογές».

 

Ο κ. Καμμένος εξέφρασε την εκτίμηση ότι οι σχηματισμοί της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δεν θα υπάρχουν μετά τις εκλογές και εμφανίστηκε βέβαιος ότι τα αποτελέσματα θα είναι τέτ? κόμμακόμματα και βουλευτές για τον σχηματισμό κυβέρνησης, βάζοντας ορισμένες «κόκκινες γραμμές», κυρίως στα εθνικά θέματα.



Κατηγόρησε τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Βενιζέλο ότι είπαν «ψέματα» στη ΔΕΘ και είπε ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας άλλαξε θέση και από την καταγγελία του Μνημονίου τώρα μιλάει για επαναδιαπραγμάτευση. Το κόμμα του επιδιώκει τις εκλογές – όπως είπε - για να αλλάξει το σκηνικό.



«Εμείς λέμε την αλήθεια στο λαό και επιβεβαιωνόμαστε. Κάθε μέρα οι δανειστές επιβάλουν συνεχώς νέα μέτρα με σκοπό να καταργήσουν το εθνικά κυρίαρχο κράτος που λέγεται Ελλάδα»

Άσκησε δριμεία κριτική στον Σαμαρά λέγοντας ότι η παρουσία του στην ΔΕΘ ήταν «one night stand» και προσέθεσε ότι: «ο Σαμαράς το 2011 μιλούσε κατά των μνημονίων και τώρα με τον Βενιζέλο είναι εκτελεστές αυτής της πολιτικής που κατηγορούσαν».



Ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων πρό ΤΕΙνε μηδενικό ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης, φόρο 1% στις γονικές παροχές, μείωση της φορολογίας κάτω από το 8% για να ανταγωνιστούμε τις γειτονικές χώρες και καθορισμό της τιμής του πετρελαίου στο 1 ευρώ.



Ο κ. Καμμένος παρουσίασε το βασικό πλαίσιο των θέσεων του κόμματος, τις οικονομικές προτάσειςελληνική οικονομίαοικονομία.

«Χρειαζόμαστε ένα αξιόπιστο κράτος. Χάραξη μιας οικονομικής πολιτικής με γνώμονα την ανακούφιση του λαού και έμφαση στην εκπαίδευση. Πρέπει να σταματήσει επιτέλους η εκροή ελλήνων επιστημόνων στο εξωτερικό» σημείωσε ο κ. Καμμένος. Ταυτόχρονα, όπως υποστήριξε, «θέλουμε να ξεκινήσει ο λογιστικός έλεγχος του χρέους, να καταργηθεί το χρέος και να αρχίσει επιτέλους η διεκδίκηση του κατοχικού δανείου».




κατασκευές ιστοσελίδων Βόλος
source: http://www.protothema.gr/greece/article/309654/esee-ta-13-dimopratiria-oplo-gia-ti-diafaneia-stis-times-/

κατασκευές ιστοσελίδων Βόλος…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.