Θεσσαλονίκη διαδικτύου διαδικτύου κατασκευη ιστοσελιδων βολος «Πλέκοντας» την τέχνη της…. γιαγιάς με το σύγχρονο επιχειρείν > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Θεσσαλονίκη διαδικτύου διαδικτύου κατασκευη ιστοσελιδων βολος «Πλέκοντ…

페이지 정보

profile_image
작성자 Kara
댓글 0건 조회 4회 작성일 25-06-24 11:42

본문

κατασκευη ιστοσελιδων βολος Πνεύμα ανήσυχο και δημιουργικό, Οδηγός για Κατασκευή Ιστοσελίδων Online αγάπη για την παράδοση- με μια σύγχρονη ωστόσο ματιά -αλλά και μυαλό… ακαδημαϊκά επιχειρηματικό αποτέλεσαν......
9407CF661F68BC02E6854E6DE385124F.jpg
«Πλέκοντας» την τέχνη της…. γιαγιάς με το σύγχρονο επιχειρείν κατασκευη ιστοσελιδων βολος Πώς μια έξυπνη ιδέα μπορεί να εξελιχθεί με τη μέθοδο του crowdfunding




Πνεύμα ανήσυχο και δημιουργικό, αγάπη για την παράδοση- με μια σύγχρονη ωστόσο ματιά -αλλά και μυαλό… ακαδημαϊκά επιχειρηματικό αποτέλεσαν τα βασικά συστατικά της «μαγιάς» για μια πρωτότυπη ιδέα, που «παντρεύοντας» την τέχνη της… γιαγιάς με το σύγχρονο επιχειρείν κάνει τα πρώτα της οργανωμένα «βήματα» και μας συστήνεται μέσω διαδικτύου.



Ο λόγος για το «plektronio», μια επιχείρηση που η Δήμητρα Δημητρακοπούλου, επικοινωνιολόγος και εκλεγμένη (αλλά αδιόριστη προς το παρόν) λέκτορας στο Τμήμα Δημοσιογραφίας του Αριστοτελείου ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης ( ΑΠΘ), «γέννησε» βλέποντας τη δυναμική πίσω από ένα της χόμπι, το πλέξιμο.



Το «plektronio» στηρίζεται στο σχεδιασμό και τη δημιουργία χειροποίητων πλεκτών και, μάλιστα, μέσω μιας crowdfunding καμπάνιας, που βρίσκεται ήδη στον «αέρα» του κυβερνοχώρου, έχει προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω- στο πεδίο του mass customization (μαζική εξατομίκευση).



Η νονά που ήθελε να κάνει τη διαφορά



«Με το πλέξιμο δεν είχα καμιά απολύτως σχέση. Μέχρι πριν από δύο χρόνια δεν ήξερα να ρίχνω ούτε μια θηλιά. Κάθε χρόνο προσπαθώ να βρω ένα χόμπι και μια δραστηριότητα κι έτσι ξεκίνησα κάποια σεμινάρια για το πλέξιμο» εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Δήμητρα, η οποία βρήκε στις… βελόνες δύο πράγματα που είναι η ίδια ως άνθρωπος: ένα κομμάτι δημιουργικό κι ένα πιο πειθαρχημένο, με οδηγίες και πατρόν.



Έμπνευση και αφορμή για να «μυηθεί» στον κόσμο των πλεκτών ήταν η μικρή της βαφτιστήρα. «Περίμενα να γεννηθεί και η προσμονή της γέννησής της συνέπεσε με τα μαθήματα. Ήθελα να της φτιάξω ένα ιδιαίτερο δώρο, χειροποίητο, γι' αυτό και της έφτιαξα ένα ζευγάρι πλεκτά παπουτσάκια» μας εξομολογείται.



Και κάπως έτσι έγινε το πρώτο βήμα μιας μικρής επιχειρηματικής «περιπέ ΤΕΙας». Τα πλεκτά παπουτσάκια της μικρής βαφτιστήρας της Δήμητρας εντυπωσίασαν φίλους και γνωστούς. «Είμαστε σε μια εποχή που το χειροποίητο επαναπροσδιορίζεται ως αξία και όλο αυτό άρχισε να παίρνει ένα μέγεθος και μια δομή. Έβγαλα την πρώτη μου συλλογή και πήγε πολύ καλά. Έφτασα, όμως, σ' ένα σημείο που θα έπρεπε να αποφασίσω εάν θα το συνεχίσω ως χόμπι ή αν θα έφτιαχνα μια μικρή επιχείρηση. Επέλεξα το δεύτερο» λέει η νεαρή λέκτορας που καταφέρνει να συνδυάζει μοναδικά τα επιστημονικά και τα επιχειρηματικά (πλέον) ενδιαφέροντά της.



Plektronio-γραφειοκρατία σημειώσατε… 1!



Έτσι, τον Μάιο του 2013 στήθηκε το «plektronio» ως ατομική επιχείρηση πια και από εκεί και πέρα η Δήμητρα άρχισε να διευρύνει τα σχέδιά της, να δοκιμάζει νέα πράγματα και να «πειραματίζεται».



Ωστόσο, πέρα από το δημιουργικό κομμάτι που, όπως λέει η Δήμητρα, της έδωσε πολλά ως άνθρωπο, ήταν μια διαδικασία πάρα πολύ χρονοβόρα. «Γραφειοκρατία, Εφορία... Εγώ είχα μια ιδέα για μια start-up που συνδύαζε κάτι καινοτόμο ως προοπτική και κάτι παραδοσιακό ως τεχνική. Ήταν πάρα πολύ δύσκολο να γίνει αυτό» μας εξηγεί. Με πείσμα, υπομονή, επιμονή Κατασκευή Ιστοσελίδων και Ψηφιακή Παρουσία πάρα πολύ τρέξιμο, «πάρα πολλές ανθρωποώρες», το «plektronio» πήρε τελικά «σάρκα και οστά».



Κάνοντας συμμέτοχο στην ιδέα σου τον κόσμο



Στη συνέχεια, ήρθε το επόμενο «βήμα», η σκέψη να δοκιμαστεί ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο που άρχισε να έχει απήχηση, το λεγόμενο crowdfunding, ένας εναλλακτικός τρόπος χρηματοδότησης. «Στην ουσία κάνεις τον κόσμο συμμέτοχο στην ιδέα σου» σημειώνει η Δήμητρα και προσθέ ΤΕΙ ότι «το crowdfunding, η χρηματοδότηση από το πλήθος, δίνει την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να παρουσιάσουν και να ζητήσουν τη στήριξη της επιχειρηματικής τους ιδέα από πολλούς μικρο-επενδυτές, οι οποίοι συμβάλλουν σε αυτή παίρνοντας ως αντ απόδοση (perks) τις αποκλειστικές προσφορές της καμπάνιας».



Οι πιο γνωστές πλατφόρμες crowdfunding παγκοσμίως είναι η kickstarter και η indiegogo που προσφέρουν όλα τα τεχνολογικά εργαλεία για να στήσει κανείς τη δική του καμπάνια. Την τελευταία επέλεξε η Δήμητρα Δημητρακοπούλου για να βγάλει στον αέρα την καμπάνια της, που «τρέχει» ήδη με πολύ ενθαρρυντικά μηνύματα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να «φτιάξουν» το δικό τους πλεκτό, επιλέγοντας σχέδιο, χρώμα, αξεσουάρ μέσα από διαφορετικά προϊόντα για μωρά, παιδιά αλλά και ενήλικες, τα οποία προσαρμόζονται στο μέγεθος, τους χρωματικούς συνδυασμούς και τα αξεσουάρ της επιλογής τους.



Η καμπάνια θα διαρκέσει έως τις 31 Δεκεμβρίου και η Δήμητρα στοχεύει σε ένα κεφάλαιο 15.000 ευρώ, το οποίο θα τη βοηθήσει να περάσει στο επόμενο «βήμα», να βελτιστοποιήσει τη διαδικασία παρ αγωγής έτσι ώστε να οργανώνεται η δουλειά με τέτοιο τρόπο που θα διατηρείται ο χαρακτήρας του χειροποίητου, του μοναδικού και του εξατομικευμένου, ταυτόχρονα με την υψηλή ποιότητα του αποτελέσματος και την έγκαιρη παράδοση της παραγγελίας.



Με… λίγη βοήθεια από τους φίλους



Η ιδέα μπορεί να έχει… ονοματεπώνυμο, Κατασκευή Ιστοσελίδων και Ψηφιακή Παρουσία αλλά για να στηθεί το «plektronio» χρειάστηκε συλλογική δουλειά- από τον Ηρακλή Κούρτη (business strategy), τον Άρη Ράμμο (φωτογράφο), την Ελεονώρα Κανάκη (styling), τον Αντώνη Πετρούλια (video editor), τη Μαργαρίτα Δημητριάδου (γραφίστρια), τον Θάνο Φουλούλη (tech developer), ο οποίος έστησε τη διαδικτυακή πλατφόρμα, αλλά και τους φίλους της Δήμητρας που φωτογραφήθηκαν μαζί με τα παιδιά τους για τις ανάγκες της συλλογής.



Αξιοποιώντας τα social media που, όπως ομολογεί, τη βοήθησαν αρκετά στην προώθηση της ιδέας της, αλλά και τη δικτύωση στον… offline κόσμο, όπως χαρακτηριστικά λέει, η Δήμητρα σκοπεύει, με το πέρας της καμπάνιας, μέσα από την οποία θα έχει την ευκαιρία να τεστάρει την ιδέα της και να δημιουργήσει μια σχέση διάδρασης με τον κόσμο, να προχωρήσει στο επόμενο βήμα, μια πλατφόρμα με full customized προϊόντα!








κατασκευη ιστοσελιδων βολος κατασκευη ιστοσελιδων κόμμακόμματα»

Άσκησε δριμεία επίθεση σε Σαμαρά και Βενιζέλο, ενώ ξεκαθάρισε ότι κόμμακόμματα



Απέκλεισε κόμμακόμματα ο Πάνος Καμμένος στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε σήμερα στη ΔΕΘ. «Δεν υπάρχει καμιά πιθ κόμμακόμματα», δήλωσε ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, ενώ σε ερώτηση τι θα πράξει αν έχει να επιλέξει ανάμεσα στον κ. Σαμαρά και στον κ. Τσίπρα δεν απάντησε, λέγοντας «είναι σαν να μου λέτε να παντρευτώ με το στανιό την άλλη εβδομάδα έναν από τους δυο».



Ως προς τα σενάρια εκλογών, σημείωσε ότι είναι πολύ πιθανό σε ενδεχόμενες εκλογές να δημιουργηθεί κυβέρνηση μεγάλου συνασπισμού, απορρ? κόμμακόμματα. «Οι ΑΝΕΛ δεν θα κάνουν σε καμία περίπτωση πίσω στις θέσεις τους. Ωστόσο πιθ? κόμμακόμματα και βουλευτές  για να βγει η χώρα από αυτή την κατάσταση. Εμείς είμαστε έτοιμοι και αύριο το πρωί για εκλογές».

 

Ο κ. Καμμένος εξέφρασε την εκτίμηση ότι οι σχηματισμοί της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δεν θα υπάρχουν μετά τις εκλογές και εμφανίστηκε βέβαιος ότι τα αποτελέσματα θα είναι τέτ? κόμμακόμματα και βουλευτές για τον σχηματισμό κυβέρνησης, βάζοντας ορισμένες «κόκκινες γραμμές», κυρίως στα εθνικά θέματα.



Κατηγόρησε τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Βενιζέλο ότι είπαν «ψέματα» στη ΔΕΘ και είπε ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας άλλαξε θέση και από την καταγγελία του Μνημονίου τώρα μιλάει για επαναδιαπραγμάτευση. Το κόμμα του επιδιώκει τις εκλογές – όπως είπε - για να αλλάξει το σκηνικό.



«Εμείς λέμε την αλήθεια στο λαό και επιβεβαιωνόμαστε. Κάθε μέρα οι δανειστές επιβάλουν συνεχώς νέα μέτρα με σκοπό να καταργήσουν το εθνικά κυρίαρχο κράτος που λέγεται Ελλάδα»

Άσκησε δριμεία κριτική στον Σαμαρά λέγοντας ότι η παρουσία του στην ΔΕΘ ήταν «one night stand» και προσέθεσε ότι: «ο Σαμαράς το 2011 μιλούσε κατά των μνημονίων και τώρα με τον Βενιζέλο είναι εκτελεστές αυτής της πολιτικής που κατηγορούσαν».



Ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων πρό ΤΕΙνε μηδενικό ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης, φόρο 1% στις γονικές παροχές, μείωση της φορολογίας κάτω από το 8% για να ανταγωνιστούμε τις γειτονικές χώρες και καθορισμό της τιμής του πετρελαίου στο 1 ευρώ.



Ο κ. Καμμένος παρουσίασε το βασικό πλαίσιο των θέσεων του κόμματος, τις οικονομικές προτάσειςελληνική οικονομίαοικονομία.

«Χρειαζόμαστε ένα αξιόπιστο κράτος. Χάραξη μιας οικονομικής πολιτικής με γνώμονα την ανακούφιση του λαού και έμφαση στην εκπαίδευση. Πρέπει να σταματήσει επιτέλους η εκροή ελλήνων επιστημόνων στο εξωτερικό» σημείωσε ο κ. Καμμένος. Ταυτόχρονα, όπως υποστήριξε, «θέλουμε να ξεκινήσει ο λογιστικός έλεγχος του χρέους, να καταργηθεί το χρέος και να αρχίσει επιτέλους η διεκδίκηση του κατοχικού δανείου».


κατασκευη ιστοσελιδων βολος Συναυλία του Νίκου Ξυδάκη στον Κήπο του Μεγάρου

Με τίτλο "Βρεχει στην
Εθνική Οδό και με την συμμετοχή των
Γεωργία Νταγάκη, Γιώργη Χριστοδούλου,
Ηλία Βαμβακούση και τους  Pop Eye.

Με  την πολυαναμενόμενη συναυλία
του Νίκου Ξυδάκη κορυφώνονται το
Σάββατο 14 Σεπ Τεμβρίου στις 9 το βράδυ,
οι εκδηλώσεις του κήπου που φέτος
πλημμύρισε από μουσική και κόσμο. Ο
Νίκος Ξυδάκης, ο σπουδαίος 'Ελληνας
συνθέτης επιστρέφει στο Μέγαρο και στον
υπέροχο κήπο του, για να παρουσιάσει
μια νέα προσέγγιση του έργου του "Η
Εκδίκηση της Γυφτιάς", έργο σταθμό στην
ελληνική μουσική που αγαπήθηκε πολύ
και θεωρείται πλέον κλασικό. Στη μοναδική
αυτή συναυλία, το δικό τους χρώμα θα
προσθέσουν γνωστά τραγούδια του συνθέτη
που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία,
αλλά και κάποια που θα ακουστούν για
πρώτη φορά σε συναυλία.


 


Η βραδιά έχει τον τίτλο
‘Βρέχει στην Εθνική Οδό’ ενός από τα
ωραιότερα κομμάτια της ‘Εκδίκησης της
Γυφτιάς’, ενός τραγουδιού ‘φευγάτου’
ντυμένου μελαγχολικά με τους στίχους
του Μανώλη Ρασούλη. Μια ματιά στην
ταυτότητα του ‘Εκδίκησης’ : έτος
κυκλοφορίας 1978, Κατασκευή Ιστοσελίδων στον Βόλο εταιρία παρ αγωγής η
Λύρα του Νίκου Πατσιφά, η μουσική του
Νίκου Ξυδάκη, οι στίχοι του Μανώλη
Ρασούλη, Κατασκευή Ιστοσελίδων στον Βόλο η παραγωγή του Διονύση
Σαββόπουλου. Τραγουδιστής ο αξέχαστος
Νίκος Παπάζογλου(συμμετείχαν η Σοφία
Διαμαντή και ο Διονύσης Σαββόπουλος).
Το εξώφυλλο υπογράφει ο Αλέξης
Κυριτσόπουλος.


 


Τα τραγούδια που θα
ακουστούν θα είναι γνώριμα και αγαπημένα:
Ιερά Οδός, Παντοκράτορας, Αέρας της
Αγάπης, Κάιρο Ναύπλιο Χαρτούμ, Τι θέλω
τι, Γρήγορα η ώρα, Ιζαμπώ, Καστριτσιάνικο,
Ερωτικό, Ιλισσός, Φυσά βοριάς, Τα ρόδα
του ανέμου, Κυνός, Κοιμωμένη, Σαν μια
ταινία, Φίλε αδελφή ψυχή, με μέλι, Στη
ρωγμή του χρόνου, Βρέχει στην Εθνική
Οδό, Από περιέργεια υπάρχω, Κανείς εδώ
δεν τραγουδά, Αλμπατρος, Μετανάστης
στην αγκάλη σου, Στην Πόλυ, Στην αρχή
των τραγουδιών, Οδηγός για Κατασκευή Ιστοσελίδων Online Συνεργεία, Χαβαλεδιάρικο,
Δασάκι, Τροχαίο, Γέμισε μου το ποτήρι,
Σουμιτζού, Από τη γυναίκα, Τρελή κι
αδέ σποτη, Μη φοβάσαι, Οδηγός για Κατασκευή Ιστοσελίδων Online Οι Μάγκες.


 


Την ορχήστρα αποτελούν οι
μουσικοί: Δημήτρης Μπουζάνης(πιάνο),
Δημήτρης Χουντής(σαξόφωνο), Γιώργος
Διαμαντόπουλος(πλήκτρα), Θάνος
Μιχαηλίδης(τύμπανα), Ηλίας Βαμβακούσης(ούτι)
και η Γεωργία Νταγάκη(λύρα)


Την επιμέλεια 
της ορχήστρας έχουν ο Δημήτρης
Μπουζάνης και ο  Γιώργος Διαμαντόπουλος


 


 


Προπώληση
εισιτηρίων: €10,00.


Πώληση εισιτηρίων
κατά την είσοδο την ημέρα της 
συναυλίας: €12,00



κατασκευη ιστοσελιδων βολος
source: http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/615420/plekodas-tin-tehni-tis-giagias-me-to-sughrono-epiheirein/

κατασκευη ιστοσελιδων βολος…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.