οικονομία κυκλοφορία κινητήρας Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Δοκιμάζουμε το Fiat Punto 1.3 Diesel > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

οικονομία κυκλοφορία κινητήρας Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Δοκιμάζουμε το …

페이지 정보

profile_image
작성자 Chi
댓글 0건 조회 4회 작성일 25-06-19 14:48

본문

Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Πώς ορίζεται στις μέρες μας το πετυχημένο σουπερμίνι;..."
0EA0BCFBA9CACB3AA7D82D30B4A1E1BC.jpg
Δοκιμάζουμε το Fiat Punto 1.3 Diesel Σχολη Χορου Θεσσαλονικη

Πώς ορίζεται στις μέρες μας το πετυχημένο σουπερμίνι;

Μήπως είναι αυτό που προσφέρει πολλά σε χαμηλή τιμή; Αυτό που έχει πλούσιους χώρους ή μικρή κατανάλωση; Η απάντηση είναι μία: αυτό που συνδυάζει όλα τα παραπάνω. Επειδή όμως στη ζωή μας δεν υπάρχει το ιδανικό και το τέλειο, θα αρκεστούμε στο να ζυγίσουμε τα «υπέρ» και τα «κατά». Το ίδιο πράττουμε και με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Punto.



Την ώρα που οι ανταγωνιστές της Fiat ανανεώνουν διαρκώς τα μοντέλα τους για να τα διατηρήσουν… φρέσκα στα μάτια των καταναλωτών, στο Τορίνο δείχνουν να αμελούν το συγκεκριμένο τομέα. Πέρα από ελάχιστες αλλαγές σε σχεδίαση – υλικά (και πιο πολλές στο όνομά του), το Punto παραμένει ίδιο εδώ και αρκετά χρόνια. Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες diesel δεν έχουν νόημα σε ένα αυτοκίνητο πόλης. Θα συμφωνήσουμε για όσους κινούνται αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Επειδή όμως στη χώρα μας τα σουπερμίνι τείνουν να γίνουν τα «απόλυτα οικογενειακά αυτοκίνητα», μήπως να το ξανασκεφτούμε;



Το Punto της δοκιμής μας έφερε λοιπόν τον diesel Multijet 1,3 lt. Στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 85 ίππους και 20,4 χλγμ. ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Η Fiat ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόλις 3,5 λίτρα ανά 100 χλμ., επίδοση που αντιστοιχεί σε 90 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ. Πέρα λοιπόν από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, προσπαθήσαμε να διαπιστώσουμε πόσο οικονομικό είναι σε κατανάλωση.



Διανύσαμε μαζί του εκατοντάδες km σε αυτο κινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Η ένδειξη της μέσης κατανάλωσης στο ταξίδι διατηρήθηκε χωρίς πολύ κόπο στα επίπεδα των 4,5 lt/100 km, επίδοση κάτι παραπάνω από αξιοπρόσεκτη. Σε αυτό συμβάλλουν οι μακριές σχέσεις στο 5τά κινητήρακινητήρας ακούγεται μόνο στο ρελαντί, όχι όταν λειτουργεί σε υψηλές στροφές, ενώ και οι θόρυβοι που περνούν στο εσωτερικό σε μεγάλες ταχύτητες είναι μόνο αεροδυναμικοί.



Fiat Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Χορός και Παιδιά: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Η Ιστορία του Μπαλέτου Τα Οφέλη του Χορού για την Υγεία Αναπτύσσοντας Δεξιότητες Ζωής Προετοιμασία Χορευτών για Διαγωνισμούς Προετοιμασία Χορευτών για Διαγωνισμούς _punto_ Multijet_test_drive2.jpg">



Το τιμόνι έχει σωστό βάρος όταν απενεργοποιηθεί η λειτουργία City για κίνηση σε αστικό περιβάλλον. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι αρκετά μαλακή, με αποτέλεσμα το Punto να προσφέρει άνεση στις λακκούβες των πόλεων και στο ταξίδι, όμως ταυτόχρονα να εμφανίζει κλίσεις στις στροφές. Μην παρασυρόμαστε όμως: η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου της Fiat εστιάζει στη χαμηλή κατανάλωση και την άνεση, όχι σε sport συμπεριφορά.



Η τιμή του Punto 1.3 Multijet δεν μπορεί να χαρακτηριστεί «ευκαιρία», καθώς στο επίπεδο εξοπλισμού Easy κοστίζει 15.300 ευρώ (χωρίς το όφελος της απόσυρσης). Η τιμή φαίνεται υψηλή, όμως το όφελος από τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αποδεικνύεται σημαντικό σε βάθος χρόνου. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ραδιο-CD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, υπολογιστή ταξιδίου.



Οι επιλογές στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Β είναι αναμφισβήτητα στις μέρες μας πάρα πολλές. Όμως η συνολική οδική συμπεριφορά του Punto, οι ικανοποιητικοί χώροι του, η οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου είναι κριτήρια για όσους αναζητούν νέο μικρό αυτοκίνητο.



ΤΕΧΝΙΚΑ ? κινητήρακινητήρας: 1.248 cc

Ισχύς: 85 PS στις 3.750 rpm

ροπή: 20,4 kgm στις 1.750 rpm

Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων

Τελική ταχύτητα: 172 km/h

Επιτάχυνση 0-100: 13,1 sec

Μεικτή κατανάλωση: 3,5 lt/100 km (εργ.).

Εκπομπές CO2: 90 g/km

Βάρος: 1.145 kg

Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.065/1.687/1.490 mm

Χώρος αποσκευών: 275 lt.

Τέλη κυκλοφορίας:  0 ευρώ

Τιμή: 15.300 ευρώ (14.340 ευρώ με απόσυρση)



Fiat Σχολη Χορου Θεσσαλονικη:Η Σημασία Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη:Η Σημασία της Τεχνικής στον Χορό Τα Οφέλη του Χορού για την Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Η Δύναμη του Σύγχρονου Χορού Υγεία της Τεχνικής στον Χορό _punto_ Multijet_test_drive3.jpg">

Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone

Στις 8 το βράδυ η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κίνας

Σε λίγες ώρες στις 8 το βράδυ για την Ελλάδα- η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S και 5C, όπως εικάζεται ότι θα ονομαστεί το «φτηνό» μοντέλο, θα παρουσιαστεί και η αναβαθμισμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος για τις φορητές συσκευές της Apple, το iOS 7, αλλά και κάποια ανανεωμένα iPods.



Σε φωτογραφίες που δημοσιεύτ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhoneinCanada φαίνεται το κου?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone, όπου διακρίνεται ένας μεταλλικός δακτύλιος – κάτι σαν μικροσκοπική κάμερα - μέσα στο κλασικό κεντρικό πλήκτρο. Η αλλαγή αυτή θεωρείται ότι φέρνει την ενσωμάτωση βιομετρικού αισθητήρα, μέσω του οποίου θα αναγνωρίζεται το δακτυλικό αποτύπωμα του χρήστη και έτσι θα είναι περισσότερο αποτελεσματικό το κλείδωμα της συσκευής.







Ο γνωστός πια «πονοκέφαλος», για την πάντα μυστικοπαθή εταιρεία από το Κουπερτίνο, Αυστραλός Sonny Dickson, δημοσίευσε επίσης μια φωτογραφία με όλο το υποσύστημα του επανασχεδιασμένου κεντρικού πλήκτρου, στην οποία διακρίνεται καλύτερα η θεωρούμενη από τους περισσότερους μικροκάμερα, σημειώνοντας πάντως ότι αυτή και μόνο η αλλαγή δεν επιβεβαιώνει ότι την ύπαρξη του αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων.



Σε άλλη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο macrumors.com, υποτίθεται ότι εικονίζεται η πί?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S και φαίνεται η αλλαγή στο φλας, το οποίο πλέον θα είναι διπλό LED. Φήμες θέλουν σημαντικά βελτιωμένο και τον φωτογρα?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. Σύμφωνα μάλιστα με κάποια αναφορά, ίσως η Apple έχει χρησιμοποιήσει τον 13άρι αισθητήρα της Sony για την αναβαθμισμένη κάμερα του 5S.












Σίγουρα ταχύτερος θα είναι ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. H ανανεωμένη
εκδοχή της best seller συσκευής της Apple θα ενσωματώνει το τσιπ A7, με 1
Gb RAM και θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις των 16, 32 και 64 Gb. Η οθόνη
είναι μάλλον βέβαιο ότι θα παραμείνει στις 4 ίντσες, παρά το γεγονός
ότι σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Apple
πιεζόμενη από τον ανταγωνισμAppleApple.com/gr/iphone/">iPhones με οθόνη 6
ιντσών. Πιθανότατα, πάντως, μεγαλύτερης χωρητικότητας θα είναι η
μπαταρία του νέου μοντέλου, σε μια προσπάθεια της Apple να απαντήσει σε
ένα από τα συχνότερα αιτήματα των πελατών της.



Εκτος από τις γνωστές επιλογέAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S εικάζεται ότι θα είναι πλέον διαθέσιμο και σε χρυσό-σαμπανιζέ.



Οσον
AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5C, αυτό λέγεται ότι θα έχει πλαστικό
κέλυφος, σε διάφορα χρώματα, όπως και τα νέα iPods. Ισως να ενσωματώνει
τον επεξεργαστή του 5 (Α6), να έχει κάμερα με αισθητήρα 8 Megapixel και
να είναι διαθέσιμο και σε έκδοση χωρητικότητας 8 Gb. ΥπολοAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone θα κοστίζει κάπου ανάμεσα στα 400 και 500 δολάρια.



Τέλος,
το επίσης ανανεωμένο λειτουργικό σύστημα για τις φορητές συσκευές της
Apple, το οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο πρόσφατο συνέδριο
προγραμματιστών της εταιρείας, θα φέρει διάφορες ουσιαστικές και
σχεδιαστικές βελτιώσεις, θυμίζοντας περισσότερα – σύμφωνα με κάποιες
κακές γλώσσες – το ανταγωνιστικό Android της Google.











Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Μια μαγική βραδιά με την Χάρις Αλεξίου

Ταξίδεψε το κοινό με την φωνή και τη μουσική της

Η Χάρις Αλεξίου εμφανίστηκε στο θέατρο «Βράχων» Μελίνα Μερκούρη του δήμου Βύρωνα, το βράδυ της Δευτέρας, στο πλαίσιο της καλοκαιρινής της περιοδείας.



Η καταξιωμένη τραγουδίστρια μάγεψε για ακόμη μια φορά το κοινό με την φωνή και τα τραγούδια της και εισέπραξε το πιο θερμό χειροκρότημα.



Επόμενη στάση στην περιοδεία της θα είναι ο Πειραιάς και το Βεάκειο Θέατρο ενώ  θα δώσει και τρεις συναυλίας στην Κύπρο. Τη χθεσινή βραδιά άνοιξε το συγκρότημα «Nouveau Sextet» που ακολουθεί όλο το καλοκαίρι πιστά την Χάρις Αλεξίου.



xaris_alexiou_2a.jpg



xaris_alexiou_4.jpg



xaris_alexiou_3.jpg



xaris_alexiou_1.jpg












Σχολη Χορου Θεσσαλονικη:Η Σημασία της Τεχνικής στον Χορό Χορου Θεσσαλονικη
source: http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/330881/dokimazoume-to-fiat-punto-13-diesel/

Σχολη Χορου Θεσσαλονικη…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.