Ρόδο κυκλοφορία ταξί Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Δοκιμάζουμε το Fiat Punto 1.3 Diesel > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Ρόδο κυκλοφορία ταξί Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Δοκιμάζουμε το Fiat Punto…

페이지 정보

profile_image
작성자 Pamala
댓글 0건 조회 8회 작성일 25-06-16 23:43

본문

Σχολη Χορου Θεσσαλονικη:Η Σημασία της Τεχνικής στον Χορό Χορου Θεσσαλονικη Πώς ορίζεται Σχολη Χορου Θεσσαλονικη:Η Σημασία της Τεχνικής στον Χορό στις μέρες Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Σχολη Χορου Θεσσαλονικη: Σχολη Χορου Θεσσαλονικη:Η Σημασία της Τεχνικής στον Χορό Προετοιμασία Χορευτών για Διαγωνισμούς Θεσσαλονικη Προετοιμασία Χορευτών για Διαγωνισμούς μας το πετυχημένο σουπερμίνι;..."
0EA0BCFBA9CACB3AA7D82D30B4A1E1BC.jpg
Δοκιμάζουμε το Fiat Punto 1.3 Diesel Σχολη Χορου Θεσσαλονικη

Πώς ορίζεται στις μέρες μας το πετυχημένο σουπερμίνι;

Μήπως είναι αυτό που προσφέρει πολλά σε χαμηλή τιμή; Αυτό που έχει πλούσιους χώρους ή μικρή κατανάλωση; Η απάντηση είναι μία: αυτό που συνδυάζει όλα τα παραπάνω. Επειδή όμως στη ζωή μας δεν υπάρχει το ιδανικό και το τέλειο, θα αρκεστούμε στο να ζυγίσουμε τα «υπέρ» και τα «κατά». Το ίδιο πράττουμε και με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Punto.



Την ώρα που οι ανταγωνιστές της Fiat ανανεώνουν διαρκώς τα μοντέλα τους για να τα διατηρήσουν… φρέσκα στα μάτια των καταναλωτών, στο Τορίνο δείχνουν να αμελούν το συγκεκριμένο τομέα. Πέρα από ελάχιστες αλλαγές σε σχεδίαση – υλικά (και πιο πολλές στο όνομά του), το Punto παραμένει ίδιο εδώ και αρκετά χρόνια. Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες diesel δεν έχουν νόημα σε ένα αυτοκίνητο πόλης. Θα συμφωνήσουμε για όσους κινούνται αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Επειδή όμως στη χώρα μας τα σουπερμίνι τείνουν να γίνουν τα «απόλυτα οικογενειακά αυτοκίνητα», μήπως να το ξανασκεφτούμε;



Το Punto της δοκιμής μας έφερε λοιπόν τον diesel Multijet 1,3 lt. Στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 85 ίππους και 20,4 χλγμ. ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Η Fiat ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόλις 3,5 λίτρα ανά 100 χλμ., επίδοση που αντιστοιχεί σε 90 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ. Πέρα λοιπόν από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, προσπαθήσαμε να διαπιστώσουμε πόσο οικονομικό είναι σε κατανάλωση.



Διανύσαμε μαζί του εκατοντάδες km σε αυτο κινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Η ένδειξη της μέσης κατανάλωσης στο ταξίδι διατηρήθηκε χωρίς πολύ κόπο στα επίπεδα των 4,5 lt/100 km, επίδοση κάτι παραπάνω από αξιοπρόσεκτη. Σε αυτό συμβάλλουν οι μακριές σχέσεις στο 5τά κινητήρακινητήρας ακούγεται μόνο στο ρελαντί, όχι όταν λειτουργεί σε υψηλές στροφές, ενώ και οι θόρυβοι που περνούν στο εσωτερικό σε μεγάλες ταχύτητες είναι μόνο αεροδυναμικοί.



Fiat_punto_ Multijet_test_drive2.jpg">



Το τιμόνι έχει σωστό βάρος όταν απενεργοποιηθεί η λειτουργία City για κίνηση σε αστικό περιβάλλον. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι αρκετά μαλακή, με αποτέλεσμα το Punto να προσφέρει άνεση στις λακκούβες των πόλεων και στο ταξίδι, όμως ταυτόχρονα να εμφανίζει κλίσεις στις στροφές. Μην παρασυρόμαστε όμως: η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου της Fiat εστιάζει στη χαμηλή κατανάλωση και την άνεση, όχι σε sport συμπεριφορά.



Η τιμή του Punto 1.3 Multijet δεν μπορεί να χαρακτηριστεί «ευκαιρία», καθώς στο επίπεδο εξοπλισμού Easy κοστίζει 15.300 ευρώ (χωρίς το όφελος της απόσυρσης). Η τιμή φαίνεται υψηλή, όμως το όφελος από τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αποδεικνύεται σημαντικό σε βάθος χρόνου. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ραδιο-CD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, υπολογιστή ταξιδίου.



Οι επιλογές στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Β είναι αναμφισβήτητα στις μέρες μας πάρα πολλές. Όμως η συνολική οδική συμπεριφορά του Punto, οι ικανοποιητικοί χώροι του, η οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου είναι κριτήρια για όσους αναζητούν νέο μικρό αυτοκίνητο.



ΤΕΧΝΙΚΑ ? κινητήρακινητήρας: 1.248 cc

Ισχύς: 85 PS στις 3.750 rpm

ροπή: 20,4 kgm στις 1.750 rpm

Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων

Τελική ταχύτητα: 172 km/h

Επιτάχυνση 0-100: 13,1 sec

Μεικτή κατανάλωση: 3,5 lt/100 km (εργ.).

Εκπομπές CO2: 90 g/km

Βάρος: 1.145 kg

Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.065/1.687/1.490 mm

Χώρος αποσκευών: 275 lt.

Τέλη κυκλοφορίας:  0 ευρώ

Τιμή: 15.300 ευρώ (14.340 ευρώ με απόσυρση)



Fiat_punto_ Multijet_test_drive3.jpg">

Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα

«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή», απαντά η Χρυσή Αυγή

Είχε δεν είχε η Χρυσή Αυγή κατάφερε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο είναι η αλήθεια, να μεταβάλει μια τιμητική τελετή στις Θερμοπύλες προς τιμήν του Λεωνίδα και των συμπολεμιστών του, σε ένα εθνικιστικό σόου.



witacua4.jpg


Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.



Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!



Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.







Τι απαντά η Χρυσή Αυγή

Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.



«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».



«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
Σχολη Χορου Θεσσαλονικη Μια μαγική βραδιά με την Χάρις Αλεξίου

Ταξίδεψε το κοινό με την φωνή και τη μουσική της

Η Χάρις Αλεξίου εμφανίστηκε στο θέατρο «Βράχων» Μελίνα Μερκούρη του δήμου Βύρωνα, το βράδυ της Δευτέρας, στο πλαίσιο της καλοκαιρινής της περιοδείας.



Η καταξιωμένη τραγουδίστρια μάγεψε για ακόμη μια φορά το κοινό με την φωνή και τα τραγούδια της και εισέπραξε το πιο θερμό χειροκρότημα.



Επόμενη στάση στην περιοδεία της θα είναι ο Πειραιάς και το Βεάκειο Θέατρο ενώ  θα δώσει και τρεις συναυλίας στην Κύπρο. Τη χθεσινή βραδιά άνοιξε το συγκρότημα «Nouveau Sextet» που ακολουθεί όλο το καλοκαίρι πιστά την Χάρις Αλεξίου.



xaris_alexiou_2a.jpg



xaris_alexiou_4.jpg



xaris_alexiou_3.jpg



xaris_alexiou_1.jpg












Σχολη Χορου Θεσσαλονικη
source: http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/330881/dokimazoume-to-fiat-punto-13-diesel/

Σχολη Χορου Θεσσαλονικη…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.