ζωή κυβέρνηση ζωή προώθηση ιστοσελίδων - Διεθνή - 9 Νοεμβρίου 1989
페이지 정보

본문
προώθηση ιστοσελίδων Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός

- Διεθνή - 9 Νοεμβρίου ΒερολίνοΒερολίνου έπεσε και η ? ΒερολίνοΒερολίνου πριν από 24 χρόνια αποκάλυψε τα βαθιά προβλήματα του λεγόμενου Υπαρκτού Σοσιαλισμού σε όλους τους τομείς λειτουργίας του. Τα δυτικά ακροατήρια, όταν άρχισαν να συνέρχονται από το σοκ που τ? ΒόλοΒόλου της ψυχροπολεμικής διαίρεσης του πλανήτη, διαπίστωσαν μέσω των δυτικών ΜΜΕ την απίστευτη κατάσταση στην οποία βρισκόταν η Ανατολική Γερμανία σε κάθε επίπεδο της ζωής.
Ένα αστυνομοκρατούμενο κράτος χωρίς ελευθερία έκφρασης για τους πολίτες του, μια οικονομία στα πρόθυρα της κατάρρευσης, υποδομές, δρόμοι, εργοστάσια, κατοικίες σε κακό χάλι, έλλειψη καταναλωτικών αγαθών και περιβάλλον εξαιρετικά επιβαρημένο από τις απαρχαιωμένες βιομηχανικές δομές της χώρας. Η εικόνα που αποκαλύφθηκε σχεδόν εξηγούσε την ύπαρξη του Τείχους: Ποιος θα ήθελε να ζήσει σε μια τέτοια χώρα αν είχε τη δυνατότητα να φύγει μακριά; Μόνο αν αυτή η χώρα φυλάκιζε τους ίδιους τους πολίτες της (όπως από το 1961 είχε κάνει με την ανέγερση του Τείχους) θα μπορούσε να τους κρατήσει εντός των συνόρων της.
Ελάχιστοι δυτικοί προσπάθησαν τότε να αναλύσουν βαθύτερα το ίδιο το φαινόμενο της επιβίωσης του καθεστώτος για τέσσερις ολόκληρες δεκαετίες και αρκέστηκαν στην εξήγηση της καταπίεσης των πολιτών και την ουσιαστική φυλάκισή τους εντός των συνόρων. Έτσι, η δυτική κοινή γνώμη κατέληξε εύκολα στο συμπέρασμα ότι με την πτώση του Τείχους και την κατάρρευση του Υπαρκτού Σοσιαλισμού το Καλό επικράτησε του Κακού. Ένα συμπέρασμα απλοϊκό, αλλά και σύνηθες, στη συλλογική ερμηνεία ιστορικών γεγονότων και αλλαγών. Σ’ αυτό βέβαια συνέβαλε και η στάση των ίδιων των Aνατολικογερμανών, που το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να εκμεταλλευτούν μαζικά την καταναλωτική ευδαιμονία που προσωρινά τους προσφέρθηκε εν είδει φιλανθρωπίας, με την παράλογη οικονομικά απόφαση της κυβέρνησης της Βόννης να ανταλλαχθούν τα ανατολικογερμανικά μάρκα με δυτικά σε αναλογία 1:1.
Όταν όμως τα εύκολα δυτικά μάρκα έγιναν όλα έγχρωμες τηλεοράσεις και βίντεο, όταν οι ελεύθερες εκλογές ήταν πια μια κεκτημένη πραγματικότητα για τους πρώην καταπιεσμένους ανατολικούς, όταν η μετακίνησή τους στο εξωτερικό έγινε θεωρητικά εφικτή αλλά στην πραγματικότητα αδύνατη λόγω του δυσβάστακτου κόστους και η αισιοδοξία της επανένωσης άρχισε να ξεφτίζει, η σκληρή πραγματικότητα έπρεπε να αντιμετωπιστεί.
Η επιβίωση στο σύστημα της ελεύθερης αγοράς και σε μια κοινωνία με ελάχιστες συλλογικές αξίες και δομές άρχισε να γίνεται άγρια για πολλούς από τους ανθρώπους αυτούς, που είχαν μεγαλώσει έχοντας τις βασικές τους ανάγκες εξασφαλισμένες από το κράτος. Αυτό το κράτος-δυνάστης ήταν ταυτόχρονα και κράτος-προστάτης, έστω και με τρόπο ανεπαρκή. Οι προθέσεις των μελών του καθεστώτος να προσφέρουν ολοένα και υψηλότερο βιοτικό επίπεδο στους πολίτες της χώρας ήταν συχνά γνήσιες, αφού γνώριζαν ότι κάτι τέτοιο θα ενίσχυε την εδραίωση του συστήματος.
Η εκπαίδευση, η εργασία, η στέγαση, η περίθαλψη, η πρόνοια ήταν αγαθά αυτονόητα στην παλιά ανατολικογερμανική κοινωνία. Οι κοινωνικές δομές, οι σύλλογοι, τα εργατικά σωματεία, οι οργανώσεις της νεολαίας και των γυναικών, οι δυνατότητες ποιοτικής ψυχαγωγίας, άθλησης και άλλων κοινωνικών δραστηριοτήτων, η κουλτούρα της εθελοντικής εργασίας τα Σαββατοκύριακα για την αναβάθμιση των δημόσιων χώρων και γενικότερα η ενισχυμένη κοινωνική παρουσία πρόσφεραν στους πολίτες μια αίσθηση Ασφάλειας, συλλογικότητας και αλληλεγγύης, που δεν βρήκαν στη νέα τους ενωμένη πατρίδα.
Ο καθένας ήταν τώρα μόνος του, μια μονάδα που έπρεπε να αγωνιστεί σκληρά για την επιβίωσή της σε ένα περιβάλλον άκρως ανταγωνιστικό και πολλές φορές εχθρικό σε αυτούς που δεν ήξεραν τους κανόνες του παιχνιδιού και δεν είχε χρειαστεί ποτέ να αναπτύξουν μηχανισμούς επιβίωσης μέσα σ’ αυτό.
Το φαινόμενο της νοσταλγίας για την παλιά τάξη πραγμάτων και ειδικά για την καθημερινότητά της (ostalgie – από το ost-ανατολικό και nostalgie) εμφανίστηκε λίγο μετά τα πρώτ ΒερολίνοΒερολίνου ~ History Channel από KRASODAD
Και τότε ήταν που κάποιοι ιστορικοί άρχισαν να ανακαλύπτουν ότι η κυρίαρχη εικόνα της καθημερινής ζωής, όπως παρουσιάστηκε μετά την κατάρρευση του Τείχους, παρέβλεψε πολλά στοιχεία που θα έδιναν μια πιο πλήρη και ΓερμανίαΓερμανίας κατάφερε να επιβιώσει τόσα χρόνια.
Πέρα από την καταπίεση του καθεστώτος, την παντοδυναμία της Στάζι και την έλλειψη καταναλωτικών αγαθών, οι μελετητές της κοινωνικής ΓερμανίαΓερμανίας άρχισαν να διαπιστώνουν ότι οι πολίτες της χώρας ζούσαν μια «εντελώς κανονική καθημερινή ζωή». Ότι ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού συμμετείχε ενεργά στις δομές αυτού που τελικά ονόμασαν «Συμμετοχική δικτατορία».
Ο διαχωρισμός καθεστώτος και λαού που η δυτική ερμηνεία υιοθέτησε, στην πραγματικότητα δεν ήταν και τόσο ξεκάθαρος. Το κόμμα, πέρα από τη νομενκλατούρα της κορυφής, είχε βαθιές ρίζες στην κοινωνία σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, ακόμα και στις γειτονιές και τους χώρους εργασίας. Οι πολίτες συμμετείχαν μέσα από διάφορους ρόλους και ο κρατικός μηχανισμός είχε κάθε λόγο να ενθαρρύνει αυτή τη συμμετοχή, ταυτόχρονα φυσικά με την καταστολή κάθε μονάδας ή ομάδας που αμφισβητούσε το σύστημα. Η συμμετοχή αυτή, kataskevi eshop Βολος βέβαια, έφτανε μέχρι και τη συνεργασία απλών πολιτών με την τρομερή Στάζι, κάτι που εκ των υστέρων παρουσιάστηκε σαν φαινόμενο ενός έθνους καταδοτώ? ΑστυνομίαΑστυνομίας.
Αυτή η προσέγγιση αγνοεί βέβαια τον παράγοντα της εθελοντικής συνεργασίας χιλιάδων πολιτών με σκοπό την προστασία του συστήματος και της χώρας τους από «εσωτερικούς εχθρούς», όπως είχαν μάθει να πιστεύουν. Η φρικτή εξουσία της τρομερής Στάζι, βέβαια, δεν μπορεί να υποτιμηθεί και δικαιολογεί απόλυτα την ανεξάντλητη ιστορική βιβλιογραφία γύρω από το ρόλο της στην ανατολικογερμανική κοινωνία, όμως η κυρίαρχη εντύπωση ότι έλεγχε και γνώριζε τις κινήσεις και του τελευταίου πολίτη της χώρας απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Πολλά εκατομμύρια πολιτών δεν είχαν ποτέ την παραμικρή επαφή με τη φοβερή μυστική Αστυνομία, πολύ απλά γιατί η στάση τους δεν αποτελούσε πρόβλημα για την Ασφάλεια του καθεστώτος.
Οι αριθμοί των μελών του κόμματος μαρτυρούν μια ευρεία πίστη στο σύστημα, κατασκευη eshop μονοσ μου Βολος πέρα και ανεξάρτητα από τα όποια προνόμια απολάμβαναν κάποια από αυτά τα μέλη. Χαρακτηριστικό είναι ότι τη δεκαετία του 1980, λίγα χρόνια πριν την κατάρρευση του Τείχους, κατασκευή eshop Βολος το κόμμα είχε σχεδόν δυόμισι εκατομμύρια εγγεγραμμένα μέλη, δηλαδή πάνω από το ένα έκτο του ενήλικου πληθυσμού.
Τέλος, στις πρώτες και τελευταίες ελεύθερες εκλογές που διεξήχθησαν στην Ανατολική Γερμανία λίγους μήνες μετά την κατάρρευση του Τείχους, και μέσα σε κλίμα γενικής ευφορίας και αλλαγής, δημιουργια eshop Βολος το κόμμα του μισητού πια πρώην καθεστώτος έλαβε ένα διόλου ασήμαντο ποσοστό που άγγιξε το 17% των ψήφων και την τρίτη θέση, kataskevi eshop Βολος κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την κυρίαρχη εικόνα ενός πληθυσμού που ήταν έτοιμος να εγκαταλε ΓερμανίαΓερμανίας και των άλλων χωρών του Υπαρκτού Σοσιαλισμού οφείλεται σε πολλούς λόγους, οι οποίοι σε μεγάλο βαθμό έχουν αναλυθεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων είκοσι ετών. Μεταξύ άλλων, τα καθεστώτα αυτά προσπάθησαν να κατασκευάσουν με τη βία και ενάντια στη θέληση των πολιτών τους ένα «νέο είδος ανθρώπου», που θα έβαζε το συλλογικό πάνω από το ατομικό. Παράλληλα, δημιουργια eshop Βολος οι πειρασμοί της «ατομικής ελευθερίας» και του άκρατου καταναλωτισμού των δυτικών κοινωνιών ήταν πολύ ισχυροί για να μπορέσουν να κρατηθούν για πάντα έξω από τα σύνορα και, τέλος, η σοσιαλιστική οικονομία στάθηκε ανίκανη να ακολουθήσει την έκρηξη των τεχνολογικών εξελίξεων της μεταβιομηχανικής εποχής στη Δύση.
Παρ’ όλα αυτά, τα καθεστώτα αυτά κατάφεραν να επιβιώσουν για πολλά χρόνια, όχι μόνο εξαιτίας της καταπιεστικής τους φύσης, δημιουργια eshop Βολος αλλά καταφέρνοντας να εξασφαλίσουν την ανοχή και τη συμμετοχή μεγάλου μέρους των λαών που τα υπέστησαν.
ΠΗΓΗ: sansimera.gr
προώθηση ιστοσελίδων προώθηση ιστοσελίδων Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα

Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.
Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!
Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, δημιουργια eshop Βολος σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.
Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.
«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».
«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»
και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.
«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε να πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:
Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.
Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε: «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ? κόμμακόμματα που υπάρχουν στην κοινωνία και να τα συζητήσουν, από τη στιγμή που δεχόμαστε ένα ενιαίο πλαίσιο που είναι η αρχή της κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και της ύπαρξης της μεικτής οικονομίας μέσα στο πλαίσιο της αγοράς»και πρόσθεσε:
«Από τη στιγμή που δέχεσαι αυτές τις αρχές, ανήκεις στην ίδια ευρύτερη παράταξη. Και κατά τη γνώμη κατασκευη eshop μονοσ μου Βολος, στις ευρω εθνικές εκλογέςεκλογές για να δώσουν βουλευτές, θα πρέπει αυτές οι δυνάμεις να κατέβουν μαζί. Δεν έχω αντίρρηση αν βάζετε σε αυτή τη σκέψη ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μαζί. Σας λέω ότι οι δυνάμεις που πιστεύουν στο ελληνικό Σύνταγμα και την ευρώπη και δεν λένε μια μέσα, μια έξω, μια από εδώ και μια από εκεί και που πιστεύουν στη μικτή οικονομία και έχουν εγκαταλείψει τις κομμουνιστικές φαντασιώσεις περί Κράτους και μικτής οικονομίας, μπορούν να υπάρξουν μαζί».
Ο κ. Πάγκαλος εξέφρασε επίσης την ? κόμμακόμματα, αλλά στις ευρω εκλογές θα αναζητήσει μία συνολική λύση, με ευρωπαϊκή προοπτική, η οποία εκτίμησε ότι θα μπορούσε να είναι αυτή που περιέγραψε ο ίδιος.
Υποστήριξε μάλιστα ότι: «Είμαστε σε μια περίοδο έντασης κοινωνικής, στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου. Και όταν λέω αυτό, δεν εννοώ γουναράδικα και φυσεκλίκια. Εννοώ εμφύλιο πόλεμο με παρέμβαση της πολιτικής στην οικονομία με τρόπο τέτοιο που καταστρέφει την οικονομία και δεν αφήνει τη χώρα τουρισμότουρισμός! Αυτοί οι άνθρωποι που καίνε την Αθήνα και γράφουν στους τοίχους που καθάρισε ο δήμαρχος της πόλης… Γράφουν «Καμίνη, τοίχος δεν θα μείνει». Λένε ότι θα καταστρέφουν, διότι είναι πολιτικό το θέμα. Αυτός είναι λοιπόν ο εμφύλιος πόλεμος της δεκαετίας μας».
Ο πρώην υπουργός άφησε και πάλι αιχμές κατά του Κώστα Σημίτη και του Γιώργου Παπανδρέου, ενώ σχολίασε ότι: «Η Φώφη προηγείται στις δημοσκοπήσεις επειδή είναι η κόρη του Γιώργου Γεννηματά».
προώθηση ιστοσελίδων
source: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=274804&catID=4
προώθηση ιστοσελίδων…

- Διεθνή - 9 Νοεμβρίου ΒερολίνοΒερολίνου έπεσε και η ? ΒερολίνοΒερολίνου πριν από 24 χρόνια αποκάλυψε τα βαθιά προβλήματα του λεγόμενου Υπαρκτού Σοσιαλισμού σε όλους τους τομείς λειτουργίας του. Τα δυτικά ακροατήρια, όταν άρχισαν να συνέρχονται από το σοκ που τ? ΒόλοΒόλου της ψυχροπολεμικής διαίρεσης του πλανήτη, διαπίστωσαν μέσω των δυτικών ΜΜΕ την απίστευτη κατάσταση στην οποία βρισκόταν η Ανατολική Γερμανία σε κάθε επίπεδο της ζωής.
Ένα αστυνομοκρατούμενο κράτος χωρίς ελευθερία έκφρασης για τους πολίτες του, μια οικονομία στα πρόθυρα της κατάρρευσης, υποδομές, δρόμοι, εργοστάσια, κατοικίες σε κακό χάλι, έλλειψη καταναλωτικών αγαθών και περιβάλλον εξαιρετικά επιβαρημένο από τις απαρχαιωμένες βιομηχανικές δομές της χώρας. Η εικόνα που αποκαλύφθηκε σχεδόν εξηγούσε την ύπαρξη του Τείχους: Ποιος θα ήθελε να ζήσει σε μια τέτοια χώρα αν είχε τη δυνατότητα να φύγει μακριά; Μόνο αν αυτή η χώρα φυλάκιζε τους ίδιους τους πολίτες της (όπως από το 1961 είχε κάνει με την ανέγερση του Τείχους) θα μπορούσε να τους κρατήσει εντός των συνόρων της.
Ελάχιστοι δυτικοί προσπάθησαν τότε να αναλύσουν βαθύτερα το ίδιο το φαινόμενο της επιβίωσης του καθεστώτος για τέσσερις ολόκληρες δεκαετίες και αρκέστηκαν στην εξήγηση της καταπίεσης των πολιτών και την ουσιαστική φυλάκισή τους εντός των συνόρων. Έτσι, η δυτική κοινή γνώμη κατέληξε εύκολα στο συμπέρασμα ότι με την πτώση του Τείχους και την κατάρρευση του Υπαρκτού Σοσιαλισμού το Καλό επικράτησε του Κακού. Ένα συμπέρασμα απλοϊκό, αλλά και σύνηθες, στη συλλογική ερμηνεία ιστορικών γεγονότων και αλλαγών. Σ’ αυτό βέβαια συνέβαλε και η στάση των ίδιων των Aνατολικογερμανών, που το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να εκμεταλλευτούν μαζικά την καταναλωτική ευδαιμονία που προσωρινά τους προσφέρθηκε εν είδει φιλανθρωπίας, με την παράλογη οικονομικά απόφαση της κυβέρνησης της Βόννης να ανταλλαχθούν τα ανατολικογερμανικά μάρκα με δυτικά σε αναλογία 1:1.
Όταν όμως τα εύκολα δυτικά μάρκα έγιναν όλα έγχρωμες τηλεοράσεις και βίντεο, όταν οι ελεύθερες εκλογές ήταν πια μια κεκτημένη πραγματικότητα για τους πρώην καταπιεσμένους ανατολικούς, όταν η μετακίνησή τους στο εξωτερικό έγινε θεωρητικά εφικτή αλλά στην πραγματικότητα αδύνατη λόγω του δυσβάστακτου κόστους και η αισιοδοξία της επανένωσης άρχισε να ξεφτίζει, η σκληρή πραγματικότητα έπρεπε να αντιμετωπιστεί.
Η επιβίωση στο σύστημα της ελεύθερης αγοράς και σε μια κοινωνία με ελάχιστες συλλογικές αξίες και δομές άρχισε να γίνεται άγρια για πολλούς από τους ανθρώπους αυτούς, που είχαν μεγαλώσει έχοντας τις βασικές τους ανάγκες εξασφαλισμένες από το κράτος. Αυτό το κράτος-δυνάστης ήταν ταυτόχρονα και κράτος-προστάτης, έστω και με τρόπο ανεπαρκή. Οι προθέσεις των μελών του καθεστώτος να προσφέρουν ολοένα και υψηλότερο βιοτικό επίπεδο στους πολίτες της χώρας ήταν συχνά γνήσιες, αφού γνώριζαν ότι κάτι τέτοιο θα ενίσχυε την εδραίωση του συστήματος.
Η εκπαίδευση, η εργασία, η στέγαση, η περίθαλψη, η πρόνοια ήταν αγαθά αυτονόητα στην παλιά ανατολικογερμανική κοινωνία. Οι κοινωνικές δομές, οι σύλλογοι, τα εργατικά σωματεία, οι οργανώσεις της νεολαίας και των γυναικών, οι δυνατότητες ποιοτικής ψυχαγωγίας, άθλησης και άλλων κοινωνικών δραστηριοτήτων, η κουλτούρα της εθελοντικής εργασίας τα Σαββατοκύριακα για την αναβάθμιση των δημόσιων χώρων και γενικότερα η ενισχυμένη κοινωνική παρουσία πρόσφεραν στους πολίτες μια αίσθηση Ασφάλειας, συλλογικότητας και αλληλεγγύης, που δεν βρήκαν στη νέα τους ενωμένη πατρίδα.
Ο καθένας ήταν τώρα μόνος του, μια μονάδα που έπρεπε να αγωνιστεί σκληρά για την επιβίωσή της σε ένα περιβάλλον άκρως ανταγωνιστικό και πολλές φορές εχθρικό σε αυτούς που δεν ήξεραν τους κανόνες του παιχνιδιού και δεν είχε χρειαστεί ποτέ να αναπτύξουν μηχανισμούς επιβίωσης μέσα σ’ αυτό.
Το φαινόμενο της νοσταλγίας για την παλιά τάξη πραγμάτων και ειδικά για την καθημερινότητά της (ostalgie – από το ost-ανατολικό και nostalgie) εμφανίστηκε λίγο μετά τα πρώτ ΒερολίνοΒερολίνου ~ History Channel από KRASODAD
Και τότε ήταν που κάποιοι ιστορικοί άρχισαν να ανακαλύπτουν ότι η κυρίαρχη εικόνα της καθημερινής ζωής, όπως παρουσιάστηκε μετά την κατάρρευση του Τείχους, παρέβλεψε πολλά στοιχεία που θα έδιναν μια πιο πλήρη και ΓερμανίαΓερμανίας κατάφερε να επιβιώσει τόσα χρόνια.
Πέρα από την καταπίεση του καθεστώτος, την παντοδυναμία της Στάζι και την έλλειψη καταναλωτικών αγαθών, οι μελετητές της κοινωνικής ΓερμανίαΓερμανίας άρχισαν να διαπιστώνουν ότι οι πολίτες της χώρας ζούσαν μια «εντελώς κανονική καθημερινή ζωή». Ότι ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού συμμετείχε ενεργά στις δομές αυτού που τελικά ονόμασαν «Συμμετοχική δικτατορία».
Ο διαχωρισμός καθεστώτος και λαού που η δυτική ερμηνεία υιοθέτησε, στην πραγματικότητα δεν ήταν και τόσο ξεκάθαρος. Το κόμμα, πέρα από τη νομενκλατούρα της κορυφής, είχε βαθιές ρίζες στην κοινωνία σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, ακόμα και στις γειτονιές και τους χώρους εργασίας. Οι πολίτες συμμετείχαν μέσα από διάφορους ρόλους και ο κρατικός μηχανισμός είχε κάθε λόγο να ενθαρρύνει αυτή τη συμμετοχή, ταυτόχρονα φυσικά με την καταστολή κάθε μονάδας ή ομάδας που αμφισβητούσε το σύστημα. Η συμμετοχή αυτή, kataskevi eshop Βολος βέβαια, έφτανε μέχρι και τη συνεργασία απλών πολιτών με την τρομερή Στάζι, κάτι που εκ των υστέρων παρουσιάστηκε σαν φαινόμενο ενός έθνους καταδοτώ? ΑστυνομίαΑστυνομίας.
Αυτή η προσέγγιση αγνοεί βέβαια τον παράγοντα της εθελοντικής συνεργασίας χιλιάδων πολιτών με σκοπό την προστασία του συστήματος και της χώρας τους από «εσωτερικούς εχθρούς», όπως είχαν μάθει να πιστεύουν. Η φρικτή εξουσία της τρομερής Στάζι, βέβαια, δεν μπορεί να υποτιμηθεί και δικαιολογεί απόλυτα την ανεξάντλητη ιστορική βιβλιογραφία γύρω από το ρόλο της στην ανατολικογερμανική κοινωνία, όμως η κυρίαρχη εντύπωση ότι έλεγχε και γνώριζε τις κινήσεις και του τελευταίου πολίτη της χώρας απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Πολλά εκατομμύρια πολιτών δεν είχαν ποτέ την παραμικρή επαφή με τη φοβερή μυστική Αστυνομία, πολύ απλά γιατί η στάση τους δεν αποτελούσε πρόβλημα για την Ασφάλεια του καθεστώτος.
Οι αριθμοί των μελών του κόμματος μαρτυρούν μια ευρεία πίστη στο σύστημα, κατασκευη eshop μονοσ μου Βολος πέρα και ανεξάρτητα από τα όποια προνόμια απολάμβαναν κάποια από αυτά τα μέλη. Χαρακτηριστικό είναι ότι τη δεκαετία του 1980, λίγα χρόνια πριν την κατάρρευση του Τείχους, κατασκευή eshop Βολος το κόμμα είχε σχεδόν δυόμισι εκατομμύρια εγγεγραμμένα μέλη, δηλαδή πάνω από το ένα έκτο του ενήλικου πληθυσμού.
Τέλος, στις πρώτες και τελευταίες ελεύθερες εκλογές που διεξήχθησαν στην Ανατολική Γερμανία λίγους μήνες μετά την κατάρρευση του Τείχους, και μέσα σε κλίμα γενικής ευφορίας και αλλαγής, δημιουργια eshop Βολος το κόμμα του μισητού πια πρώην καθεστώτος έλαβε ένα διόλου ασήμαντο ποσοστό που άγγιξε το 17% των ψήφων και την τρίτη θέση, kataskevi eshop Βολος κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την κυρίαρχη εικόνα ενός πληθυσμού που ήταν έτοιμος να εγκαταλε ΓερμανίαΓερμανίας και των άλλων χωρών του Υπαρκτού Σοσιαλισμού οφείλεται σε πολλούς λόγους, οι οποίοι σε μεγάλο βαθμό έχουν αναλυθεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων είκοσι ετών. Μεταξύ άλλων, τα καθεστώτα αυτά προσπάθησαν να κατασκευάσουν με τη βία και ενάντια στη θέληση των πολιτών τους ένα «νέο είδος ανθρώπου», που θα έβαζε το συλλογικό πάνω από το ατομικό. Παράλληλα, δημιουργια eshop Βολος οι πειρασμοί της «ατομικής ελευθερίας» και του άκρατου καταναλωτισμού των δυτικών κοινωνιών ήταν πολύ ισχυροί για να μπορέσουν να κρατηθούν για πάντα έξω από τα σύνορα και, τέλος, η σοσιαλιστική οικονομία στάθηκε ανίκανη να ακολουθήσει την έκρηξη των τεχνολογικών εξελίξεων της μεταβιομηχανικής εποχής στη Δύση.
Παρ’ όλα αυτά, τα καθεστώτα αυτά κατάφεραν να επιβιώσουν για πολλά χρόνια, όχι μόνο εξαιτίας της καταπιεστικής τους φύσης, δημιουργια eshop Βολος αλλά καταφέρνοντας να εξασφαλίσουν την ανοχή και τη συμμετοχή μεγάλου μέρους των λαών που τα υπέστησαν.
ΠΗΓΗ: sansimera.gr
προώθηση ιστοσελίδων προώθηση ιστοσελίδων Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα
«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή», απαντά η Χρυσή Αυγή
Είχε δεν είχε η Χρυσή Αυγή κατάφερε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο είναι η αλήθεια, να μεταβάλει μια τιμητική τελετή στις Θερμοπύλες προς τιμήν του Λεωνίδα και των συμπολεμιστών του, σε ένα εθνικιστικό σόου.
Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.
Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!
Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, δημιουργια eshop Βολος σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.
Τι απαντά η Χρυσή Αυγή
Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.
«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».
«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»
Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός χρησιμοποίησε βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ
Βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε ο Θόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM 99,5και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.
«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε να πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:
Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.
Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε: «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ? κόμμακόμματα που υπάρχουν στην κοινωνία και να τα συζητήσουν, από τη στιγμή που δεχόμαστε ένα ενιαίο πλαίσιο που είναι η αρχή της κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και της ύπαρξης της μεικτής οικονομίας μέσα στο πλαίσιο της αγοράς»και πρόσθεσε:
«Από τη στιγμή που δέχεσαι αυτές τις αρχές, ανήκεις στην ίδια ευρύτερη παράταξη. Και κατά τη γνώμη κατασκευη eshop μονοσ μου Βολος, στις ευρω εθνικές εκλογέςεκλογές για να δώσουν βουλευτές, θα πρέπει αυτές οι δυνάμεις να κατέβουν μαζί. Δεν έχω αντίρρηση αν βάζετε σε αυτή τη σκέψη ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μαζί. Σας λέω ότι οι δυνάμεις που πιστεύουν στο ελληνικό Σύνταγμα και την ευρώπη και δεν λένε μια μέσα, μια έξω, μια από εδώ και μια από εκεί και που πιστεύουν στη μικτή οικονομία και έχουν εγκαταλείψει τις κομμουνιστικές φαντασιώσεις περί Κράτους και μικτής οικονομίας, μπορούν να υπάρξουν μαζί».
Ο κ. Πάγκαλος εξέφρασε επίσης την ? κόμμακόμματα, αλλά στις ευρω εκλογές θα αναζητήσει μία συνολική λύση, με ευρωπαϊκή προοπτική, η οποία εκτίμησε ότι θα μπορούσε να είναι αυτή που περιέγραψε ο ίδιος.
Υποστήριξε μάλιστα ότι: «Είμαστε σε μια περίοδο έντασης κοινωνικής, στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου. Και όταν λέω αυτό, δεν εννοώ γουναράδικα και φυσεκλίκια. Εννοώ εμφύλιο πόλεμο με παρέμβαση της πολιτικής στην οικονομία με τρόπο τέτοιο που καταστρέφει την οικονομία και δεν αφήνει τη χώρα τουρισμότουρισμός! Αυτοί οι άνθρωποι που καίνε την Αθήνα και γράφουν στους τοίχους που καθάρισε ο δήμαρχος της πόλης… Γράφουν «Καμίνη, τοίχος δεν θα μείνει». Λένε ότι θα καταστρέφουν, διότι είναι πολιτικό το θέμα. Αυτός είναι λοιπόν ο εμφύλιος πόλεμος της δεκαετίας μας».
Ο πρώην υπουργός άφησε και πάλι αιχμές κατά του Κώστα Σημίτη και του Γιώργου Παπανδρέου, ενώ σχολίασε ότι: «Η Φώφη προηγείται στις δημοσκοπήσεις επειδή είναι η κόρη του Γιώργου Γεννηματά».
προώθηση ιστοσελίδων
source: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=274804&catID=4
προώθηση ιστοσελίδων…
- 이전글How Construct A Successful Online Business - Tips Newcomers 25.06.02
- 다음글Personal Profile Snapshot 25.06.02
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.