τουρισμό Βουλή απεργία Καυσόξυλα Ο Βαρβιτσιώτης προσπαθεί να καταργήσει την απεργία στην ακτοπλοΐα > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

τουρισμό Βουλή απεργία Καυσόξυλα Ο Βαρβιτσιώτης προσπαθεί να καταργήσε…

페이지 정보

profile_image
작성자 Kendra
댓글 0건 조회 0회 작성일 24-11-02 02:36

본문

Καυσόξυλα για επαγγελματική χρήση Βόλος Καυσόξυλα Καυσόξυλα σε τσουβάλι Καυσόξυλα σκληρού ξύλου Βόλος Καυσόξυλα χονδρική Βόλος τιμές Βόλος Νομοσχέδιο μόνιμης επιστράτευσης των ναυτεργατών προωθεί ο υπουργός Ναυτιλίας-Έντονες αντιδράσεις από τα σωματεία"
4392652b0b8646fcff46cc5a494cc146_XL.jpg
Ο Βαρβιτσιώτης προσπαθεί να καταργήσει την απεργία στην ακτοπλοΐα Καυσόξυλα

Οργή, θυμός και αγανάκτηση προκαλεί για μια ακόμη φορά η διαπλοκή ανάμεσα στην κυβέρνηση και τους εφοπλιστές.


O υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης επιχειρεί με «κόλπα» και αφήνοντας έκθετους τους απλήρωτους εδώ και μήνες ναυτεργάτες να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των «ιερών αγελάδων» στην Ελλάδα.


Ενώ από μπροστά εισηγείται παύση της επιστράτευσης, πίσω από την πλάτη των ναυτεργατών σχεδιάζει μέσα από νομοσχέδιο μόνιμη επιστράτευση για τους ναυτεργάτες.


Συγκεκριμένα, προωθεί σε νομοσχέδιο αντεργατική διάταξη κατά του συνταγματικού δικαιώματος της απεργίας, θέτοντας τους ναυτεργάτες σε μόνιμη επιστράτευση στην ακτοπλοΐα.


pno.jpg


Το νομοσχέδιο, που όπως αντιλαμβανόμαστε εξυπηρετεί τους εφοπλιστές, στο  άρθρο 26 προβλέπει ότι:


«Θεσπίζεται υποχρέωση εξασφάλισης ελάχιστης επικοινωνίας των νήσων μέσω ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, όταν για οποιονδήποτε λόγο υφίσταται αδυναμία εκτέλεσης τακτικών δρομολογίων. Το πρόγραμμα δρομολογίων ελάχιστης επικοινωνίας ασφαλείας τίθεται σε εφαρμογή, εν όλω ή εν μέρει, με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, με την οποία διαπιστώνεται η αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων και αιτιολογείται η προσφυγή στο μέτρο αυτό. 


Ο ΥΝΑ δύναται να αποφασίζει την εκτέλεση έκτακτου μεμονωμένου δρομολογίου πλοίου ασφαλείας, εφόσον συντρέχουν λόγοι Δημοσίου συμφέροντος, δημόσιας υγείας ή κίνδυνος για τη ζωή των πολιτών. Με όμοια απόφαση καθορίζονται οι προϋποθέσεις και ο τρόπος υλοποίησης της ελάχιστης επικοινωνίας της χώρας με άλλες χώρες, με τις οποίες αυτή συνδέεται με τακτικά δρομολόγια»!


Να θυμίσουμε ότι οι περισσότεροι ναυτεργάτες μας είναι απλήρωτοι για μήνες, ενώ το θέμα έχει πάρει διεθνή διάσταση, καθώς το Associated Press δημοσίευσε ανταπόκριση του από την Δραπετσώνα, με τίτλο: «Εκατοντάδες ναυτεργάτες μένουν απλήρωτοι για μήνες».


Τα Δελτία Τύπου των Ναυτεργατών


Θέμα: Το ΥΝΑ προωθεί την κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας στα Ε/Γ-Α/Κ πλοία


Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες μας Πέλλετ παράδοση στο Βόλο σχέδιο νόμου για τον τουρισμό που προωθεί για την Βουλή ο ΥΝΑ Μ. Βαρβιτσιώτης στο άρθρο 26 επανέρχεται η απεργοκτόνος διάταξη για την κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας στον χώρο των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.


Σημειώνουμε ότι παρόμοια μεθόδευση επιχειρήθηκε στον νόμο 4150/2013 επί Υπουργίας κ. Κ. Μουσουρούλη με τροπολογία που κατέθεσαν βουλευτές της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ και το οποίο αποσύρθηκε την τελευταία στιγμή προκειμένου να υπάρξει διαβούλευση με τα ενδιαφερόμενα μέρη και το ναυτεργατικό συνδικαλιστικό κίνημα…….


Η ΠΕΝΕΝ καταγγέλλει ότι πρόκειται για μια άθλια και αντιδημοκρατική μεθόδευση που υπονομεύει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της απεργίας το οποίο κερδήθηκε και κατοχυρώθηκε με τους αγώνες και το αίμα των ελλήνων Ναυτεργατών.


Θεωρούμε γελοίο τον ισχυρισμό ότι με τον δραστικό περιορισμό του απεργιακού δικαιώματος εξασφαλίζεται η ομαλή ακτοπλοϊκή σύνδεση.


Το ακτοπλοϊκό συγκοινωνιακό δίκτυο έχει υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά και έχει δραματικά επιδεινωθεί όχι από τις απεργίες των Ναυτεργατών αλλά από την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική, τον νόμο 4150/2013 που καταργεί την δεκάμηνη λειτουργία των πλοίων, περιορίζει δραστικά τα δρομολόγια, μειώνει στους 2-3 μήνες την δρομολόγηση των ταχύπλοων σκαφών, δίνει νέα προνόμια στους εφοπλιστές και στην ουσία βάζει την ταφόπλακα στην απασχόληση των ελλήνων Ναυτεργατών στον ευαίσθητο και νευραλγικής σημασίας τομέα των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.


Αποτέλεσμα αυτού του τερατουργήματος είναι ο παννησιωτικός ξεσηκωμός στις Κυκλάδες , σε ολόκληρο το Αιγαίο, μέχρι και το Ιόνιο.


Ορισμένοι, λαλίστατοι πρωταγωνιστές της αντιλαϊκής μνημονιακής κυβερνητικής πολιτικής, περιφεριάρχες που τους έπιασε ο πόνος για πλοίο ασφαλείας στην διάρκεια των απεργιακών μας κινητοποιήσεων, αμφισβητώντας έτσι τα κατοχυρωμένα δημοκρατικά, συνδικαλιστικά και συνταγματικά δικαιώματα και ελευθερίες των Ναυτεργατών, περιέργως σιωπούν μπροστά στο αίσχος με τις περικοπές δρομολογίων, την αποδρομολόγηση νέων πλοίων και την απομόνωση δεκάδων νησιών που αντιμετωπίζουν τεράστια οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα από την κατάρρευση των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.


3A855787FE360337570BA1463DD4DF60.jpg


Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ θα πρωτοστατήσει ενάντια σε οποιαδήποτε κυβερνητική απόπειρα και μεθόδευση να καταργηθεί – με όποιο τρόπο αυτό επιχειρηθεί –το δικαίωμα της απεργίας.


Καλούμε την Διοίκηση της ΠΝΟ να βγει από την χειμέρια νάρκη που βρίσκεται όλα τα τελευταία χρόνια (στα πλαίσια της αγαστής ταξικής συνεργασίας με τους εφοπλιστές και το ΥΝΑ) και να αντιληφθεί ότι η καταστρατήγηση του δικαιώματος της απεργίας καταργεί ντε φάκτο και τον δικό της ρόλο , αλλά κυρίως θα αποδυναμώσει κάθε συλλογική και συνδικαλιστική προσπάθεια για την υπεράσπιση των ? κόμμακόμματα καλούνται να τοποθετηθούν και να μην νομιμοποιήσουν με την ψήφο τους την αντισυνταγματική και αντιναυτεργατική αυτή εκτ ροπή.


Με εντολή Διοίκησης


Ο Πρόεδρος  Νταλακογεώργος Αντώνης


Ο Γεν. Γραμματέας  Κροκίδης Νικόλαος


Στα «κάγκελα» οι Ναυτικοί – Δελτίο Τύπου


Πλήρη επιβεβαίωση είχε η καταγγελία της ΠΕΝΕΝ στις 12/11/2013 που αφορούσε το σχέδιο νόμου του ΥΝΑ για τα Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις και με το οποίο εισάγεται το απεργοκτόνο άρθρο 26 το οποίο μεταξύ των άλλων προβλέπει το πλοίο ασφαλείας για την «εξασφάλιση ελάχιστης επικοινωνίας των νήσων μέσω ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, όταν για οποιοδήποτε λόγο υφίσταται αδυναμία εκτέλεσης τακτικών δρομολογίων».


Συνεχίζοντας στο άρθρο 26 παράγραφος 2 «Το πρόγραμμα δρομολογίων ελάχιστης επικοινωνίας ασφαλείας τίθεται σε εφαρμογή, εν όλω ή εν μέρει, με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, με την οποία διαπιστώνεται η αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων και αιτιολογείται η προσφυγή στο μέτρο αυτό.», «Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες και τα πληρώματα των υποδειχθέντων πλοίων υποχρεούνται να παρέχουν τις υπηρεσίες τους για την εκτέλεση των αντίστοιχων δρομολογίων».


Τέλος στην παράγραφο 3 του σχεδίου νόμου «Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου δύναται να αποφασίζει την εκτέλεση έκτακτου μεμονωμένου δρομολογίου πλοίου ασφαλείας, εφόσον συντρέχουν λόγοι Δημοσίου συμφέροντος, δημόσιας υγείας ή κίνδυνος για τη ζωή των πολιτών


Πρόκειται για φασιστικής έμπνευσης διατάξεις που κατακρεουργούν το συνταγματικό δικαίωμα της απεργίας των Ναυτεργατών και θέτουν σε μόνιμη και διαρκεί πολιτική επιστράτευση τα πληρώματα των Ε/Γ-Ο/Γ Ακτοπλοϊκών πλοίων καθώς και τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία που εκτελούν δρομολόγια στο εξωτερικό.


Στο ίδιο σχέδιο νόμου καταργούνται όπως ισχύει έως τώρα ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα και συγχωνεύονται σε ένα Ν.Π.Δ.Δ ο Οίκος Ναύτη και το Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας ενώ αλλάζει και η σύνθεση του Δ.Σ του νέου φορέα υποβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την συμμετοχή των εκπροσώπων των Ναυτεργατών. Υπογραμμίζουμε ότι ο νέος φορέας με τον διακριτικό τίτλο «Ο.Ν.Ν.Ε.» για πρώτη φορά στρατιωτικοποιείται και εντάσσονται στην ιεραρχία και Λιμενικοί!!!


Επίσης στο σχέδιο νόμου υπάρχουν μια σειρά διατάξεις που ωφελούν για μια ακόμη φορά τα συμφέροντα των πλοιοκτητών διευρύνοντας με τον τρόπο αυτό τα προνόμιά τους επιβεβαιώνοντας για πολλοστή φορά την εκτίμησή μας ότι το ΥΝΑ είναι το εργαλείο στα χέρια του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να υλοποιεί τους δικούς τους επιχειρηματικούς σχεδιασμούς.


Οι Ναυτεργάτες θα παλέψουν για να μην ευοδωθούν οι άθλιοι κυβερνητικοί σχεδιασμοί και σε καμιά περίπτωση δεν θα αποδεχθούν την κατάργηση και τον περιορισμό των συνδικαλιστικών τους δικαιωμάτων και ελευθεριών.


Διαβάστε επίσης: 


Οι εφοπλιστές έβαλαν «πόδι» στο Μέγαρο Μαξίμου


CIA: Πού είναι νηολογημένα τα πλοία των Ελλήνων εφοπλιστών


Οι «ιερές» μπίζνες με εφοπλιστές στη Βουλιαγμένη ΣΥΡΙΖΑΣΥΡΙΖΑ: «Δώρα» στους εφοπλιστές, φοροεπιδρομή στα χαμηλά εισοδήματα<Γ. Χαλάς: κυβέρνησηκυβέρνηση και πλοιοκτησία υποβαθμίζουν τον Οι ΈλληνεςΈλληνες στην «κατάψυξη» και το πετρέλαιο ναυτιλίας αφορολόγητο







Καυσόξυλα Καυσόξυλα Νέο «τσεκούρι» στις συντάξεις

Αίσθηση από την παραδοχή της διοίκησης του ΙΚΑ ότι έγιναν λάθος υπολογισμοί στις περικοπές χιλιάδων συντάξεων - Κατόπιν εορτής, το Ίδρυμα ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε επανέλεγχο και αποκατάσταση των αδικιών

Σε μειώσεις συντάξεων και παροχών θα οδηγηθούν άμεσα τα ασφαλιστικά ταμεία, εξαιτίας της δεινής οικονομικής κατάστασης στην οποία έχουν περιέλθει, λόγω της υστέρησης εσόδων, της ύφεσης και της ανεργίας.



Σύμφωνα με την εκτίμηση του προέδρου της ομοσπονδίας των εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία, η κύρια σύνταξη θα υποστεί μείωση 10%, η επικουρική 30%, ενώ θα καταργηθεί εντελώς το εφάπαξ.



Οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας στο υπουργείο Εργασίας (ασφαλιστικά ταμεία, ΟΑΕΔ κλπ) εξήγγειλαν επαναλαμβανόμενες πενθήμερες απεργίες, αρχής γενομένης από τις 16 Σεπ Τεμβρίου, διαμαρτυρόμενοι για τη διαθεσιμότητα 600 συναδέλφων τους.



«Δεν περισσεύει κανένας, αν αποχωρήσουν κι άλλοι υπάλληλοι» τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΙΚΑ, Γιώργος Κυριακόπουλος.



Και συμπλήρωσε: «Θα κάνουν διπλάσιο χρόνο να εκδοθούν οι κύριες συντάξεις. Ήδη, η καθυστέρηση φτάνει τους 15 μήνες, ενώ σε κάποια υποκαταστήματα της περιφέρειας, όπως της Χαλκίδας, φτάνουν τους 24».



Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές του ΟΑΕΔ, οι εγγεγραμμένοι άνεργοι έχουν ξεπεράσει το 1.000.000. Κάτι το οποίο αποφεύγει να δημοσιοποιήσει ο Οργανισμός, καθώς δεν έχει ανακοινώσει τα στοιχεία για την ανεργία εδώ και τέσσερις μήνες, όπως αναφέρει το newmoney.gr.



«Κούρεψαν» κατά λάθος χιλιάδες συντάξεις



Εν τω μεταξύ, αίσθηση προκαλεί η παραδοχή, εκ μέρους της ηγεσίας του ΙΚΑ, ότι έγιναν λάθος υπολογισμοί στις περικοπές χιλιάδων συντάξεων.



Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», η παραδοχή των λανθασμένων υπολογισμών έγινε μάλιστα από τον ίδιο το διοικητή του Ιδρύματος, Ροβέρτο Σπυρόπουλο, ο οποίος απέσ ΤΕΙλε χθες σχετικό έγγραφο προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, τις οποίες και καλεί να σταματήσουν να διορθώνουν τα λάθη στις μειώσεις των συντάξεων που εντοπίζουν οι ίδιοι οι συνταξιούχοι, πηγαίνοντας στα υποκαταστήματα, καθώς στο εξής, όπως αναφέρει, η διαδικασία αυτή θα γίνει μαζικά για όλες τις συντάξεις όλων των Ταμείων κι εκεί θα φανεί αυτόματα πόσοι είχαν μεγαλύτερες μειώσεις από αυτές που δικαιολογούν οι μνημονιακοί νόμοι, οπότε και θα πρέπει να τους επιστραφούν τα ποσά, αλλά και πόσοι γλίτωσαν τις περικοπές, επειδή τα Ταμεία τους δεν είχαν αποστείλει τα ακριβή στοιχεία στο Ενιαίο Σύστημα Πληρωμής Συντάξεων της ΗΔΙΚΑ. Διαβάστε περισσότερα εδώ



Πλέον, κατόπιν... εορτής, το ΙΚΑ προχωρά σε επανέλεγχο των περικοπών στα ποσά των συντάξεων, έπειτα από τη διαπίστωση ότι υπήρξαν περιπτώσεις κατά τις οποίες παρακρατήθηκαν μεγαλύτερα ποσά και άλλες, όπου δεν έγιναν οι μειώσεις που είχαν προβλεφθεί.



Τα λάθη που έγιναν στη διαδικασία προσαρμογής των συντάξεων, είχαν σαν αποτέλεσμα να μην περικοπούν κατά 12% όλες οι συντάξεις άνω των 1.300 ευρώ, ενώ σε άλλες περιπτώσεις έγιναν μειώσεις αδίκως.



Κατά το επόμενο χρονικό διάστημα, το ΙΚΑ θα καταγράψει αναλυτικά σε ποιους πρέπει να επιστραφούν ποσά που έχουν παρακρατηθεί και σε ποιους πρέπει να επιβληθούν μειώσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ


Καυσόξυλα Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»

Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός χρησιμοποίησε βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ

Βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε ο Θόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM 99,5

και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.



«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε Ξύλα δρυς Βόλος να πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:



Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.



Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε:  «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ? κόμμακόμματα που υπάρχουν στην κοινωνία και να τα συζητήσουν, από τη στιγμή που δεχόμαστε ένα ενιαίο πλαίσιο που είναι η αρχή της κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και της ύπαρξης της μεικτής οικονομίας μέσα στο πλαίσιο της αγοράς»και πρόσθεσε:



«Από τη στιγμή που δέχεσαι αυτές τις αρχές, ανήκεις στην ίδια ευρύτερη παράταξη. Και κατά τη γνώμη μου, στις ευρω εθνικές εκλογέςεκλογές για να δώσουν βουλευτές, θα πρέπει αυτές οι δυνάμεις να κατέβουν μαζί. Δεν έχω αντίρρηση αν βάζετε σε αυτή τη σκέψη ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μαζί. Σας λέω ότι οι δυνάμεις που πιστεύουν στο ελληνικό Σύνταγμα και την ευρώπη και δεν λένε μια μέσα, μια έξω, μια από εδώ και μια από εκεί και που πιστεύουν στη μικτή οικονομία και έχουν εγκαταλείψει τις κομμουνιστικές φαντασιώσεις περί Κράτους και μικτής οικονομίας, μπορούν να υπάρξουν μαζί».



Ο κ. Πάγκαλος εξέφρασε επίσης την ? κόμμακόμματα, αλλά στις ευρω εκλογές θα αναζητήσει μία συνολική λύση, με ευρωπαϊκή προοπτική, η οποία εκτίμησε ότι θα μπορούσε να είναι αυτή που περιέγραψε ο ίδιος.



Υποστήριξε μάλιστα ότι: «Είμαστε σε μια περίοδο έντασης κοινωνικής, στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου. Και όταν λέω αυτό, δεν εννοώ γουναράδικα και φυσεκλίκια. Εννοώ εμφύλιο πόλεμο με παρέμβαση της πολιτικής στην οικονομία με τρόπο τέτοιο που καταστρέφει την οικονομία και δεν αφήνει τη χώρα τουρισμότουρισμός! Αυτοί οι άνθρωποι που καίνε την Αθήνα και γράφουν στους τοίχους που καθάρισε ο δήμαρχος της πόλης… Γράφουν «Καμίνη, τοίχος δεν θα μείνει». Λένε ότι θα καταστρέφουν, διότι είναι πολιτικό το θέμα. Αυτός είναι λοιπόν ο εμφύλιος πόλεμος της δεκαετίας μας».



Ο πρώην υπουργός άφησε και πάλι αιχμές κατά του Κώστα Σημίτη και του Γιώργου Παπανδρέου, ενώ σχολίασε ότι: «Η Φώφη προηγείται στις δημοσκοπήσεις επειδή είναι η κόρη του Γιώργου Γεννηματά».
















Καυσόξυλα
source: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/374620/o-varvitsiotis-prospathei-na-katargisei-tin-apergia-stin-aktoploia

Καυσόξυλα…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.