URL URL παιδί προώθηση ιστοσελίδων Τι χρωστάει η Ελένη Ερήμου στον Αλέ…
페이지 정보

본문
προώθηση ιστοσελίδων Σε έναν ρόλο διαφορετικό από kataskevi eshop Βολος εκείνους που δημιουργια eshop Βολος την έχουμε συνηθίσει,η γνωστή ηθοποιός αφήνει τη μοναξιά της, kataskevi eshop Βολος ανεβαίνει στη κατασκευή eshop τιμέσ Βολος σκηνή και μιλά με τόλμη και αυτοκριτική διάθεση για τη γενιά που κατασκευή eshop Βολος πρόδωσε τα όνειρα και κατασκευή eshop τιμέσ Βολος τα kataskevi κοστοσ κατασκευησ eshop Βολος κατασκευή eshop Βολος eshop Βολος οράματά της kataskevi eshop Βολος ..."

Τι χρωστάει η Ελένη Ερήμου στον Αλέκο Παναγούλη; προώθηση ιστοσελίδων
Πώς προέκυψε η ιδέα για την παράσταση-αφιέρωμα στον Αλέκο Παναγούλη; Από ανάγκη, υποχρέωση και καθήκον. Πριν από δύο χρόνια έπαιζα στο θέατρο «Τζένη Καρέζη» που είναι μπροστά στη Βουλή και συναντούσα πορείες, διαδηλώσεις, κλούβες, απεργίες, φασαρίες, «αγανακτισμένους», εξαγριωμένους ανθρώπους. Τελείωνε η παράσταση και βρισκόμουν σε μια Αθήνα άδεια, άσχημη, νεκρή, κατεστραμμένη, αγνώριστη. Πλημμύριζα από συναισθήματα αγανάκτησης, θυμού, απογοήτευσης, σκέψεις και προβληματισμούς για το τι συμβαίνει. Ποιος φταίει; Τι φταίει; Πού πάμε; Τι κάνω; Τι πρέπει να κάνω; Τι οφείλω να κάνω; Η διαδρομή από το θέατρο στο σπίτι μου ζωντάνευε μνήμες μιας άλλης ταραγμένης εποχής. Ξεπήδησαν από μέσα μου πρόσωπα, γεγονότα, συγκεντρώσεις, ομιλίες σε μεγάφωνα, πορείες, συγκρούσεις, συνθήματα «1-1-4», συλλήψεις, δολοφονίες και ένωνα τη φωνή μου με το πλήθος, τραγουδώντας το αγόρι που έφυγε για πάντα, το γελαστό παιδί: «Σωτήρη Πέτρουλα, Σωτήρη Πέτρουλα, αηδόνι και λιοντάρι, βουνό και ξαστεριά».
Μέσα σ’ αυτό το σκηνικό των αναμνήσεων, με πρωταγωνιστές στην πολιτική σκηνή ατάλαντους κομπάρσους και με αποτέλεσμα τη διδακτορία, ήρθαν στη σκέψη μου πρόσωπα «λησμονημένα», όπως ο Σάκης Καράγιωργας, καθηγητής μου στο Πάν ΤΕΙο, ο ταγματάρχης Σπύρος Μουστακλής, ο Τάσος Μίνης, και βέβαια ο ήρωας-σύμβολο αντίστασης κατά της χούντας, Αλέξανδρος Παναγούλης. Ο καλλιτέχνης οφείλει να κάνει την τέχνη του όπλο, οφείλει να πάρει θέση με το έργο του, να φωνάξει, να διαμαρτυρηθεί, να αφυπνίσει ψυχές και συνειδήσεις. Ο Αλέκος είναι μια πραγματικότητα και η παράσταση αποτελεί μια υπενθύμιση για το πόσο εύθραυστη είναι η Δημοκρατία. Εσωσε με τη στάση του την τιμή και την αξιοπρέπεια όλων των Ελλήνων.
Θεωρούσε ως ύψιστο αγαθό την ελευθερία γιατί συναρτάται με την αξιοπρέπεια του ανθρώπου ως ανθρώπου. Είναι επίσης ο «περίεργος» και απροσδόκητος θάνατός του που με συγκλόνισε την 1η Μάη του ’76, που πάγωσε όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Το χρώσταγα στον εαυτό μου, στον «πνευματικό άνθρωπο» Αλέξανδρο Παναγούλη, που πήρε μια πολιτική, κοινωνική και ιδεολογική στάση απέναντι στα προβλήματα της γενιάς του.
Ποιοι συμβολισμοί προκύπτουν από μια τέτοια προσωπικότητα σήμερα; Είναι φανερό ότι αυτή η χρεοκοπία που ζούμε σήμερα, ηθική και οικονομ? ΕλλάδαΕλλάδας και η φωνή ενός μαχητή της Δημοκρατίας έρχεται να μας ξυπνήσει, γιατί εκείνος τόλμησε και απέτυχε. Εμείς αποτύχαμε χωρίς να τολμήσουμε. «Ανησυχώ για το πολιτικό αύριο της πατρίδας μου», είχε πει και πως «η πολιτική στη χώρα μας στηρίζεται στον φανατισμό που αναδεικνύει και συντηρεί τους ιδιοτελείς και τους ασυνείδητους».
Είχατε γνωρίσει προσωπικά τον Παναγούλη; Ηταν στη πρεμιέρα του έργου «Μαθήματα γάμου» το 1975 που παίζαμε τότε στο θέατρο «Βρετάνια» με τον Αγγελο Αντωνόπουλο. Προλόγισε η Μελίνα Μερκούρη και ήταν εκεί ο Αλέκος, η Αμαλία Φλέμινγκ, ο Ζυλ Ντασσέν και πολλοί άλλοι. Μου είχε κάνει εντύπωση πόσο σεμνός, σοβαρός και μετριόφρων ήταν.
Πολλοί θα αναρωτηθούν πού ήταν η Ελένη Ερήμου τόσα χρόνια! Θέλετε να μας δώσετε μια ιδέα πού είστε, τι κάνετε, πώς περνάτε τη ζωή σας; Η ζωή ενός καλλιτέχνη είναι συνυφασμένη με τη δουλειά του. Και η δουλειά μας δεν είναι μόνο όταν είμαστε στο σανίδι με τα φώτα επάνω μας. Είναι η σκληρή προσωπική και μοναχική δουλειά που απαιτεί συνεχή άσκηση και πειθαρχία που γίνεται τρόπος ζωής, που εσύ ο ίδιος πρέπει να διαχειριστείς σύμφωνα με τις δικές σου προτεραιότητες και ανάγκες. Εχω ανάγκη την προσωπική μου μοναξιά και «αγρανάπαυση» προετοιμάζοντας τον εαυτό μου για το καλύτερο.
προώθηση ιστοσελίδων προώθηση ιστοσελίδων Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα

Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.
Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!
Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.
Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.
«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».
«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
προώθηση ιστοσελίδων Σοκ στην Κρήτη: Η μία αυτοκτονία μετά την άλλη
Ο νέος άνδρας κρεμάστηκε μέσα στη ντουλάπα του με τη ζώνη του, ενώ είχε προηγηθεί καβγάς με την κοπέλα του.
Τις συνθήκες της αυτοχειρίας ερευνά η Αστυνομία.
Πηγή: Cretalive.gr
Το πρώτο σοκ από την αυτοκτονία του νεαρού, διαδέχεται ένα δεύτερο σοκ, αφού όπως αποκαλύφθηκε άλλος ένας συμπολίτης μας έβαλε τέλος στη ζωή του στον Αποκόρωνα Χανίων.
Πρόκειται για έναν 61χρονο άντρα ο οποίος το πρωί εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε μια λίμνη αίματος στο σπίτι συγγενικού του προσώπου στο χωριό Αμυγδάλου Καλαμίτσι στον Αποκόρωνα Χανίων..
Ο αυτόχειρας, προκάλεσε το θάνατό του με καραμπίνα καταφέροντας το μοιραίο χτύπημα στο πάνω μέρος του σώματός του, και συγκεκριμένα στη μασχάλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, ο 61χρονος άφησε σημείωμα με το οποίο ζητά συγγνώμη από τους οικείους του και εξηγεί ότι δεν άντεχε άλλο τα οικονομικά του προβλήματα.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άτυχος άντρας έπασχε από την επάρατο νόσο.
Στο σημείο σπεύδει Αστυνομική δύναμη ενώ η σορός του 61χρονου θα διακομισθεί στο νοσοκομείο Χανίων για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.
Πηγή: Flashnews.gr
προώθηση ιστοσελίδων
source: http://www.protothema.gr/Stories/article/327028/ti-hrostaei-i-eleni-erimou-ston-aleko-panagouli-/
προώθηση ιστοσελίδων…

Τι χρωστάει η Ελένη Ερήμου στον Αλέκο Παναγούλη; προώθηση ιστοσελίδων
Σε έναν ρόλο διαφορετικό από εκείνους που την έχουμε συνηθίσει,η γνωστή ηθοποιός αφήνει τη μοναξιά της, ανεβαίνει στη σκηνή και μιλά με τόλμη και αυτοκριτική διάθεση για τη γενιά που πρόδωσε τα όνειρα και τα οράματά της
Η Ελένη Ερήμου λέει πράγματα που μοιάζουν αν όχι παράταιρα, τουλάχιστον εκκεντρικά για την εποχή μας, όπως λόγου χάρη ότι η τέχνη οφείλει να πάρει θέση στην εποχή της οικονομικής (και όχι μόνο) δυστοπίας. Μου λέει πως θεωρεί κάπως ύποπτη την καθημερινή ερώτηση «τι κάνεις;», πως συνήθως απαντά «καλά», αλλά πάντα με ένα υφέρπον κόμπιασμα πίσω από τις λέξεις. Στις 11 Νοεμβρίου, ημερομηνία για την ίδια σημαδιακή μια και συμπίπ ΤΕΙ με την επέ ΤΕΙο του θανάτου του ποιητή Γιάννη Ρίτσου, η Ελένη Ερήμου ανεβάζει στο «Παλλάς» την «Ωδή», μια παράσταση αφιερωμένη στον Αλέκο Παναγούλη, έναν άνθρωπο, έναν ήρωα, όπως λέει, που την έχει σημαδέψει.Πώς προέκυψε η ιδέα για την παράσταση-αφιέρωμα στον Αλέκο Παναγούλη; Από ανάγκη, υποχρέωση και καθήκον. Πριν από δύο χρόνια έπαιζα στο θέατρο «Τζένη Καρέζη» που είναι μπροστά στη Βουλή και συναντούσα πορείες, διαδηλώσεις, κλούβες, απεργίες, φασαρίες, «αγανακτισμένους», εξαγριωμένους ανθρώπους. Τελείωνε η παράσταση και βρισκόμουν σε μια Αθήνα άδεια, άσχημη, νεκρή, κατεστραμμένη, αγνώριστη. Πλημμύριζα από συναισθήματα αγανάκτησης, θυμού, απογοήτευσης, σκέψεις και προβληματισμούς για το τι συμβαίνει. Ποιος φταίει; Τι φταίει; Πού πάμε; Τι κάνω; Τι πρέπει να κάνω; Τι οφείλω να κάνω; Η διαδρομή από το θέατρο στο σπίτι μου ζωντάνευε μνήμες μιας άλλης ταραγμένης εποχής. Ξεπήδησαν από μέσα μου πρόσωπα, γεγονότα, συγκεντρώσεις, ομιλίες σε μεγάφωνα, πορείες, συγκρούσεις, συνθήματα «1-1-4», συλλήψεις, δολοφονίες και ένωνα τη φωνή μου με το πλήθος, τραγουδώντας το αγόρι που έφυγε για πάντα, το γελαστό παιδί: «Σωτήρη Πέτρουλα, Σωτήρη Πέτρουλα, αηδόνι και λιοντάρι, βουνό και ξαστεριά».
Μέσα σ’ αυτό το σκηνικό των αναμνήσεων, με πρωταγωνιστές στην πολιτική σκηνή ατάλαντους κομπάρσους και με αποτέλεσμα τη διδακτορία, ήρθαν στη σκέψη μου πρόσωπα «λησμονημένα», όπως ο Σάκης Καράγιωργας, καθηγητής μου στο Πάν ΤΕΙο, ο ταγματάρχης Σπύρος Μουστακλής, ο Τάσος Μίνης, και βέβαια ο ήρωας-σύμβολο αντίστασης κατά της χούντας, Αλέξανδρος Παναγούλης. Ο καλλιτέχνης οφείλει να κάνει την τέχνη του όπλο, οφείλει να πάρει θέση με το έργο του, να φωνάξει, να διαμαρτυρηθεί, να αφυπνίσει ψυχές και συνειδήσεις. Ο Αλέκος είναι μια πραγματικότητα και η παράσταση αποτελεί μια υπενθύμιση για το πόσο εύθραυστη είναι η Δημοκρατία. Εσωσε με τη στάση του την τιμή και την αξιοπρέπεια όλων των Ελλήνων.
Θεωρούσε ως ύψιστο αγαθό την ελευθερία γιατί συναρτάται με την αξιοπρέπεια του ανθρώπου ως ανθρώπου. Είναι επίσης ο «περίεργος» και απροσδόκητος θάνατός του που με συγκλόνισε την 1η Μάη του ’76, που πάγωσε όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Το χρώσταγα στον εαυτό μου, στον «πνευματικό άνθρωπο» Αλέξανδρο Παναγούλη, που πήρε μια πολιτική, κοινωνική και ιδεολογική στάση απέναντι στα προβλήματα της γενιάς του.
Ποιοι συμβολισμοί προκύπτουν από μια τέτοια προσωπικότητα σήμερα; Είναι φανερό ότι αυτή η χρεοκοπία που ζούμε σήμερα, ηθική και οικονομ? ΕλλάδαΕλλάδας και η φωνή ενός μαχητή της Δημοκρατίας έρχεται να μας ξυπνήσει, γιατί εκείνος τόλμησε και απέτυχε. Εμείς αποτύχαμε χωρίς να τολμήσουμε. «Ανησυχώ για το πολιτικό αύριο της πατρίδας μου», είχε πει και πως «η πολιτική στη χώρα μας στηρίζεται στον φανατισμό που αναδεικνύει και συντηρεί τους ιδιοτελείς και τους ασυνείδητους».
Είχατε γνωρίσει προσωπικά τον Παναγούλη; Ηταν στη πρεμιέρα του έργου «Μαθήματα γάμου» το 1975 που παίζαμε τότε στο θέατρο «Βρετάνια» με τον Αγγελο Αντωνόπουλο. Προλόγισε η Μελίνα Μερκούρη και ήταν εκεί ο Αλέκος, η Αμαλία Φλέμινγκ, ο Ζυλ Ντασσέν και πολλοί άλλοι. Μου είχε κάνει εντύπωση πόσο σεμνός, σοβαρός και μετριόφρων ήταν.
Πολλοί θα αναρωτηθούν πού ήταν η Ελένη Ερήμου τόσα χρόνια! Θέλετε να μας δώσετε μια ιδέα πού είστε, τι κάνετε, πώς περνάτε τη ζωή σας; Η ζωή ενός καλλιτέχνη είναι συνυφασμένη με τη δουλειά του. Και η δουλειά μας δεν είναι μόνο όταν είμαστε στο σανίδι με τα φώτα επάνω μας. Είναι η σκληρή προσωπική και μοναχική δουλειά που απαιτεί συνεχή άσκηση και πειθαρχία που γίνεται τρόπος ζωής, που εσύ ο ίδιος πρέπει να διαχειριστείς σύμφωνα με τις δικές σου προτεραιότητες και ανάγκες. Εχω ανάγκη την προσωπική μου μοναξιά και «αγρανάπαυση» προετοιμάζοντας τον εαυτό μου για το καλύτερο.
προώθηση ιστοσελίδων προώθηση ιστοσελίδων Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα
«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή», απαντά η Χρυσή Αυγή
Είχε δεν είχε η Χρυσή Αυγή κατάφερε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο είναι η αλήθεια, να μεταβάλει μια τιμητική τελετή στις Θερμοπύλες προς τιμήν του Λεωνίδα και των συμπολεμιστών του, σε ένα εθνικιστικό σόου.
Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.
Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!
Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος, σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.
Τι απαντά η Χρυσή Αυγή
Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.
«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».
«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
προώθηση ιστοσελίδων Σοκ στην Κρήτη: Η μία αυτοκτονία μετά την άλλη
Ηράκλειο: 27χρονος κρεμάστηκε με τη ζώνη του - Χανιά: 61χρονος αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα
Νεκρός βρέθηκε ένας 27χρονος από τη Λιθουανία, σε διαμέρισμα στην περιοχή της Αμμουδάρας, περίπου στις 00.30 μετά τα μεσάνυχτα.Ο νέος άνδρας κρεμάστηκε μέσα στη ντουλάπα του με τη ζώνη του, ενώ είχε προηγηθεί καβγάς με την κοπέλα του.
Τις συνθήκες της αυτοχειρίας ερευνά η Αστυνομία.
Πηγή: Cretalive.gr
Και δεύτερη αυτοκτονία μέσα σε λίγες ώρες
Το πρώτο σοκ από την αυτοκτονία του νεαρού, διαδέχεται ένα δεύτερο σοκ, αφού όπως αποκαλύφθηκε άλλος ένας συμπολίτης μας έβαλε τέλος στη ζωή του στον Αποκόρωνα Χανίων.
Πρόκειται για έναν 61χρονο άντρα ο οποίος το πρωί εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε μια λίμνη αίματος στο σπίτι συγγενικού του προσώπου στο χωριό Αμυγδάλου Καλαμίτσι στον Αποκόρωνα Χανίων..
Ο αυτόχειρας, προκάλεσε το θάνατό του με καραμπίνα καταφέροντας το μοιραίο χτύπημα στο πάνω μέρος του σώματός του, και συγκεκριμένα στη μασχάλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, ο 61χρονος άφησε σημείωμα με το οποίο ζητά συγγνώμη από τους οικείους του και εξηγεί ότι δεν άντεχε άλλο τα οικονομικά του προβλήματα.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άτυχος άντρας έπασχε από την επάρατο νόσο.
Στο σημείο σπεύδει Αστυνομική δύναμη ενώ η σορός του 61χρονου θα διακομισθεί στο νοσοκομείο Χανίων για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.
Πηγή: Flashnews.gr
προώθηση ιστοσελίδων
source: http://www.protothema.gr/Stories/article/327028/ti-hrostaei-i-eleni-erimou-ston-aleko-panagouli-/
προώθηση ιστοσελίδων…
- 이전글비아그라 새로운 오르가즘 비아그라 정품약효 25.05.08
- 다음글κοινωνία Super League άνδρες Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 ΠΑΟ: Μεμονωμένα τα περιστατικά στη Λεωφόρο 25.05.08
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.