ғылыми педагогикалық зерттеу деген не - ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі оқулық > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

ғылыми педагогикалық зерттеу деген не - ғылыми педагогикалық зерттеу ә…

페이지 정보

profile_image
작성자 Chante
댓글 0건 조회 15회 작성일 24-10-25 19:55

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
ғылыми педагогикалық зерттеу деген не - ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі оқулық [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Педагогика ғылымдарының докторы, профессор Сатбекова А.А. Ш.Т. Таубаева, Б.Т. Барсай, С.Н. Жиенбаева. Т 23 Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері: оқулық. – Алматы: 2018 – 300 б. ISBN Оқулық мазмұнында білім беру практикасын жетілдірудің құралы ретінде педагогикалық зерттеулерді жүргізудің және ұйымдастырудың әдіснамалық және теориялық мәселелері қарастырылған. Педагогика саласында ғылыми ізденістердің мәнін, құрылымын, қызметтерін қарастырғанда ғылыми-педагогикалық таным үдерісінде белсенділік танытатын зерттеушінің субъектілігіне аса көңіл бөлінген. Ғылыми-педагогикалық Ғылыми-зерттеу. Методология научного. зерттеу әдістері. 3. Дескриптивтік не прескриптивтік. Дәрістің қысқаша мазмұны: Деректердің жинақталуы мен олардың түсініктемесінің ғылыми. Мысалы, педагогикалык ғылыми зерттеу институттары жаңадан жасалған оқулықтардың немесе оку бағдарламарының тиімділігіне арналуы мектептерде тексеру эксперименті арқылы зерттейі. 1. Баяндама немесе жария жазба – жазбаша түрдегі құрылған, бірақ зерттеу мен оның қорытындыларын, маңызын ауызша баяндауларға арналған ережеге сәйкес баяндамалар мен хабарлаулар газетте жарияланбайды- негізгі идеялар қысқаша баяндалады. Ғылыми- педагогикалық зерттеу әдістемесі» пәнінен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің қағидалары әділдігі; жүйелілігі; мәнділігін талдау; гендік; қисындылығы мен тарихылылығы; тұжырымдылық бірлігі; бір тұтастығы. Мақсаты: Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдіснамасы, педагогикалық зерттеу құрылымы мен логикасы жайлы жалпы ақпарат беру. Педагогикалық зерттеу әдістеріне мыналар жатады. ♦ Педагогикалық тұрғыдан бақылау — бұл белгілі бір құбылысты ұзақ және жоспарлы түрде зерттеудің таным әдісі. ♦Зерттеу мақсатындағы. Зерттеу – жеке зерттеушілермен жаңа ғылыми білім алу іс-әрекеті немесе субъективтік үдеріс. Зерттеу іс-әрекетінің негізгі компоненттері: проблеманы анықтау; мақсат пен міндеттерді құру. 5.Педагогикалық зерттеу туралы түсінік. Ғылыми- педагогикалық зерттеу мазмұны мен әдістерін меңгеру үшін арнайы көмекші құрал қажет етеді. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі» пәні Педагогикалық зерттеулерде қолданылатын ғылыми әдістер Дәл осы мәселені дәл осы уақытта зерттеу не үшін қажет деген сұраққа жауап. Курстың мақсаты – студенттерге ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін меңгерту. Міндеттері: болашақ мұғалімдердің іздену-зерттеу іс-әрекетіне бейімділігін дамыту; педагогикалық процесс міндеттерін шығармашылықпен шешу; зерттеудің әдіснамалық негіздерін игеру; түрлі ақпараттық көздермен жұмыс істеу біліктері мен дағдысын қалыптастыру; зерттеу нәтижелерін өңдеу, жинақтау және ғылыми ұсыныстар беруге үйрету. Методика (әдістеме) – бір немесе бірнеше әдістер жиынтығына негізделген зерттеу жолдары, немесе олардың жиынтығына негізделген әдістер. Методология (әдіснама) зерттеу әдістері, жүйелері мен методтары жөніндегі білімнің жиынтығы. Педагогикалық зерттеу әдістеріне мыналар жатады. ♦ Педагогикалық тұрғыдан бақылау — бұл белгілі бір құбылысты ұзақ және жоспарлы түрде зерттеудің таным әдісі. ♦Зерттеу мақсатындағы. Мақсаты: Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдіснамасы, педагогикалық зерттеу құрылымы мен логикасы жайлы жалпы ақпарат беру, педагогика ғылымының әдіснамасымен таныстыру.Жоспары:1. Ғылыми – педагогикалық зерттеу. Педагогиканың зерттеу әдістерінің саралануы. Кесте құрастырыңыз. 3. Дидактикалық бірліктердің мазмұнына сай ауызша хабарлама жасау Блиц-тест: 1. Ғылыми педагогикалық зерттеу деген не? Керімбекова Қарлығаш Өмірзаққызы. Пәні: Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістемесі Сабақтың тақырыбы: Ғылыми зерттеу жұмысы және. Педагогика ғылымдарының докторы, профессор Сатбекова А.А. Ш.Т. Таубаева, Б.Т. Барсай, С.Н. Жиенбаева. Т 23 Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері: оқулық. – Алматы: бауыржан момышұлы рақымжан қошқарбаевтың ерлігін қалай бағалады 2018 – 300 б. ISBN Оқулық мазмұнында білім беру практикасын жетілдірудің құралы ретінде педагогикалық зерттеулерді жүргізудің және ұйымдастырудың әдіснамалық және теориялық мәселелері қарастырылған. Педагогика саласында ғылыми ізденістердің мәнін, құрылымын, қызметтерін қарастырғанда ғылыми-педагогикалық таным үдерісінде белсенділік танытатын зерттеушінің субъектілігіне аса көңіл бөлінген. Педагогика – ақиқат ғылыми көзқарас болып есептелетін және объективтік дүниені Педагогикалық зерттеу әдістері педагогикалық болмыс туралы зерттеуші. Әдіснама – зерттелетін нысанды ғылыми тұрғыда танып, оны өзгертуге немесе жаңартуға бағытталған іс-әрекетті ұйымдастырудың ұстайнымдарын, құралдарын, әдістерін айқындау туралы философиялық ойлардың жиынтығы. Әдіснама – іс-әрекеттің құрылымы, қисынды ұйымдастыруы, әдістері мен құралдары туралы ілім. Әдіснама – теориялық және тәжірибелік іс-әрекеттерді ұйымдастыру мен құрудың қағидалары жүйесі мен тәсілдері, сонемен бірге, сол жүйе туралы ілім. Әдіснама – дүниеге көзқарас, өмірдегі алуан түрлі құбылыстарды, болмысты танып- білудің жолы, философиялық ұстайнымы. Әдіснама – тайным және дүниені өзгертуге бағытталған тәжірибелік іс-әрекеттерді ұйымдастырудың ұстайнымдарын, құралдары мен. Әдіснама – зерттелетін нысанды ғылыми тұрғыда танып, оны өзгертуге немесе жаңартуға бағытталған іс-әрекетті ұйымдастырудың ұстайнымдарын, құралдарын, әдістерін айқындау туралы философиялық ойлардың жиынтығы. Әдіснама – іс-әрекеттің құрылымы, қисынды ұйымдастыруы, әдістері мен құралдары туралы ілім. Әдіснама – теориялық және тәжірибелік іс-әрекеттерді ұйымдастыру мен құрудың қағидалары жүйесі мен тәсілдері, сонемен бірге, сол жүйе туралы ілім. Әдіснама – дүниеге көзқарас, өмірдегі алуан түрлі құбылыстарды, болмысты танып- білудің жолы, философиялық ұстайнымы. Әдіснама – тайным және дүниені өзгертуге бағытталған тәжірибелік іс-әрекеттерді ұйымдастырудың ұстайнымдарын, құралдары мен.






жоғары дәрежелі қызмет атаулары
тұрақты тістер презентация
anytrack hit cargo
физика қызықты мәліметтер
спортмастер алматы каталог

.
==============================================================

~~~~~ шартты ?згерту ж?не б?зу ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.