эпитет деген не 3 сынып - теңеу деген не мысал > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

эпитет деген не 3 сынып - теңеу деген не мысал

페이지 정보

profile_image
작성자 Edison
댓글 0건 조회 12회 작성일 24-10-25 16:51

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
эпитет деген не 3 сынып - теңеу деген не мысал [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Теңеу, эпитет затты, нәрсені, құбылысты немесе солардың белгісін, қасиетін, сапасын көрсететін көркемдік ұғым. Халық тілінде тұрақты теңеу (алтын көпір, бұйра толқын, сын сағат, берік байлам, ыстықықыласт. б.) мол ұшырасады. Мысалы, қазақ поэзиясында "алтын" сөзі эпитет ретінде көп қолданылады. Оның мағынасы да сан алуан: түсті (алтын күз) Сыныпты «Алғырлар» және «Білгірлер» деп екі топқа бөледі. ІІ. Жаңа сабақ: Екі не одан көп сөздің тіркесінен құралып, біртұтас ұғымды беретін, сөйтіп бір сөздің орнына жұмсалатын ауыспалы мағынадағы тіркесті тұрақты тіркес деп атаймыз. Ол не деген сөз? 6. Адамның аяғы, қолы түрлі түсте бола ма? 7. Мәселенің қабырғасы бола ма? Әдебиет теориясыТропФигура Теңеу Метафора Эпитет Метонимия Синекдоха Символ 1 из 7. поделиться в vk поделиться в одноклассниках поделиться в майлру. «Мен – тауда ойнаған қарт марал» «Арыстанмын, айбатыма кім шыдар» Әйнегі – күн, шатыры – аспан Ашу деген – ағын су, ақыл деген – дария Жыр – нөсер Жастықтың оты, жүректің көзі, дүниенің есігі. ТеңеуТеңеу – екі нәрсенің ортақ сипатын, белгілерін табу, ұқсату. -дай, -дей, 3 слайд. Мысалы, қазақ поэзиясында «алтын» сөзі эпитет ретінде көп қолданылады. Мнение администрации может не совпадать с точкой зрения авторов. Герб РФ Лицензия на осуществление образовательной деятельности: № 5201 от. Эпитет (грек. epіtheton – қосымша) – заттың, құбылыстың ерекшелігін, сыр-сипатын бейнелі түрде танытатын поэтикалық және стилистикалық ұғым, экспрессивті айқындаушы сөз. Мысалы, қазақ. Эпитет (грек. epіtheton – қосымша) – заттың, яки құбылыстың ерекшелігін, сыр-сипатын бейнелі түрде танытатын поэтикалық және. Теңеу, эпитет затты, нәрсені, транспортный потенциал костанайской области құбылысты немесе заттың, нәрсенің, құбылыстың белгісін, қасиетін, сапасын көрсететін көркемдік ұғым. Теңеу -дай, -дей, -тай, -тей. Көп жағдайда эпитет сөздер сын есім, зат есім, үстеу және етістік сияқты сөз таптарынан жасалады. Эпитет сөздірдің мысалдары: алтын күз, отты көз, ақсары. Теңеу, эпитет затты, нәрсені, құбылысты немесе заттың, нәрсенің, құбылыстың белгісін, қасиетін, сапасын көрсететін көркемдік ұғым. Теңеу -дай, -дей, -тай, -тей жұрнақтары жалғану арқылы. Теңеу, эпитет затты, нәрсені, құбылысты немесе заттың, нәрсенің, құбылыстың белгісін, қасиетін, сапасын көрсететін көркемдік ұғым. Теңеу -дай, -дей, -тай, -тей жұрнақтары жалғану арқылы. Мәтіннен мысал Түсініктеме Көркемдегіш құралдар Теңеу Эпитет Қайталау 2 2 Экожүйенің өзгеруі туралы не білесіңдер? Кандай жағдайлар экожүйедегі өсімдіктердің алмасуына әсер етеді? 9 сынып. Қазақ әдебиеті пәнінен емтихан билеттері. 1-билет. 1. Халық ауыз әдебиеті және оның туу, пайда болу жолдары. 2. Тұрмыс салт жырлары. 3.Эссе дегенге түсінік беріңіз. 2-билет. Теңеу, эпитет затты, нәрсені, құбылысты немесе заттың, нәрсенің, құбылыстың белгісін, қасиетін, сапасын көрсететін көркемдік ұғым. Теңеу -дай, -дей, -тай, -тей жұрнақтары жалғану арқылы жасалады. Мысалы: Асқар таудай, дардай. эпитет киын хахаха пікір +1 n. Эпитет (грек. epіtheton – қосымша) – заттың, яки құбылыстың ерекшелігін, сыр-сипатын бейнелі түрде танытатын поэтикалық және. Лақап ат пен эпитет арасындағы айырмашылық неде? Эпитеттердің, кеннингтердің және басқа эпитеттердің әдебиетте қолданылуының барлығын біліп алыңыз.



фотоэффект. фотоэффектіні қолдану. 2-сабақ - фотоэффект. фотоэффектіні қолдану. 1-сабақ [Читать далее...]

Сабақтың түрі: Практикалық сабақ. Көрнекілік құрал жабдықтар: Интерактивті тақта, сурет пен формулалар, үлестірмелі тапсырмалар, ActivOte құралдарымен жұмыс. Сабақтың түрі: Практикалық сабақ. Болжап отырған нәтиже. оқушы білуі тиіс:фотоэффектінің заңдарын, олардың ғылыми тұжырымдамасын оқи білуге және қолдана алуы. Фотоэффектіні техникада қолдану. Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 2)Фотоэффект нәтижесінде электрондардың босап шығуы үшін. Фотоэффектіні қолдану Оқу мақсаты: 11.8.1.5- Фотоэффектінің табиғатын түсіндіру және оның қолданылуына мысалдар келтіру; 11.8.1.6- Фотоэффект заңы мен Эйнштейн теңдеуін есеп шығаруда қолдану; Бағалау критерийлері: Фотоэффект құбылысын түсіндіре алады Эйнштейн формуласын түсініп, қолдана алады. Шығу жұмысының физикалық мағынасын түсіндіреді. План урока Фотоэффект құбылысы. Эйнштейн формуласы. Фотоэффектіні техникада қолдану Физика 11 класс,Сабақ негізінде 2 сабақтан құралған. Фотоэффект құбылысы. Эйнштейн формуласы. Фотоэффектіні техникада қолдану атты Презентация, пәні Физика. Ұстаз қысқа мерзімді сабақ жоспарларын. Сабақ жоспары, Предметы, Фотоэффект тақырыбына есептер шығару., Методические разработки Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйрету. Кейбір оқушылар істей алады: Фотоэффект құбылысын техникада қалай қолдануға болатынын түсіндіреді. Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект. Фотоэффектіні қолдану Бөлімі: Атомдық және кванттық физика. жүктеу/скачать 30.13 Kb. бет. 1/3. Дата. өлшемі. 30.13 Kb. #. түрі. Сабақ. Сабақтың құрылымы:1. Ұйымдастыру кезеңі2. Үй тапсырмасын сұрау3. 4. 1-сұрақКванттық физиканың негізін салушы кім?А: И. НьютонB:СтолетовС:М.ПланкD: Гюйгенс 2.Үй тапсырмасы. Слайд 2 Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Люминесценция,фотоэффект туралы түсініктерін қалыптастыру. Өмірмен байланыстыру. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйрету. Дамыту: Фотоэффектінің заңдарын еске түсіре отырып, Эйнштейннің фотоэффект үшін жазған теңдеуінің физикалық мағынасын аша отырып, фотоэффектінің заңдарына, фотонның импульсін, массасын, энергиясын есептеуді үйрету. ж. Фотоэффектіні зерттеген А.Г. Столетов – орыс физигі. Фотоэффект.Фотоэффектінің қолданылуы. Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдер үшін. Төмендегі Ашық сабақ толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Жүктеу үшін осы беттің төменгі жағындағы жүктеу деген жазуды басу керек. Фотоэффект.Фотоэффектінің қолданылуы. Алтынбек Қасымжан Датхаұлы. Түркістан облысы,Мақтаарал ауданы,Т.Жайлыбаев ауылы,Абай атындағы №17 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі физика пән мұғалімі. 1173. 3.


бифидумбактерин инструкция во флаконах
жетегіне еріп жалғанның текст
файлдар мен папкалар
күштің түрлері
определение ерулік

.
==============================================================

~~~~~ транспортный потенциал костанайской области ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.