мәселелік оқыту технологиясы - проблемалық оқыту технологиясын зерттеген ғалымдар > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

мәселелік оқыту технологиясы - проблемалық оқыту технологиясын зерттег…

페이지 정보

profile_image
작성자 Chana
댓글 0건 조회 12회 작성일 24-10-07 05:38

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=мәселелік+оқыту+технологиясы+проблемалық+оқыту+технологиясын+зерттеген+ғалымдар
 
 
мәселелік оқыту технологиясы - проблемалық оқыту технологиясын зерттеген ғалымдар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Проблемалық оқытудың мақсаты студенттің репродуктивті, продуктивті және шығармашылық ізденістерін жетілдіру. Проблемалық оқыту теориясын Ресейлік психолог, профессор. Сондай ғылыми тұрғыдан негізделіп, мұғалімнің кәсіби біліктілігін жетілдіретін, оқытуда түпкі нәтижеге жетуге кепілдік беретін технологиялардың бірі – проблемалық оқыту технологиясы. Проблемалық оқыту технологиясы Қазіргі заманғы білім берудің басты мақсаты мамандарды әлемді шығармашылық тұрғыдан өзгертудің әдістемесімен қаруландыру. Осы. Дидактика білім беру мен оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерттейтін педагогика ғылымының саласы. Әл-Фараби оқыту дегеніміз үйрету. Модуль мазмұны» өзіндік мағына беретін оқу материалының көлемі ретінде ұсынылады. Модуль – оқу мазмұны мен технологияны біріктіріп тұрған мақсатты. Қорытындылай келе, білім беру процесіне технологияларды енгізу білім беруді қалыптастырудағы мақсаттардың қалыптасуына ықпал ететінін атап өткен жөн; моральдық-психикалық. Бүгінгі таңда проблемалық оқыту деп мұғалімнің басшылығымен проблемалық жағдайларды құруды және оларды шешудегі оқушылардың белсенді дербес. Мәселелік оқыту процесі мынадай: • Проблемалық жағдай жасау және мәселе қою. • Мәселені шешу жолдарын гипотезаларды ұсыну. • Таңдап алған гипотезаның. 6]. Алимбекова Г.Б., Малаева Ұ. Физика пәнін оқытуда проблемалық оқыту технологиясын қолдану әдістемесі //Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршы «Жас ғалым. Ізденістер. Мәселелер. Зерттеулер» сериясы. Оқыту технологиясын пайдалану жолдары. (оқушылардың даму мониторингі Проблемалық оқыту технологиясы», «Ойын арқылы оқыту технологиясы В.В. СӨЖ 5 Проблемалық оқыту технологиясы ерекшеліктері Орындаған: Жұмәділхан Мерей Тексерген:Сыдыкова Жайнагуль Оқыту теориясы мен тәжірибесі дамуының жалпы заңдылықтарының бірі-дидактикалық жүйелердің бірізділігі. Проблемалық оқыту технологиясы;; тірек сигналдары арқылы оқыту;; деңгейлік Ұжымдық оқыту технологиясын үлкен тақырыпты өтіп болғаннан кейін пайдалануға болады. Мектептерде жүргізіліп жатқан қазіргі тәжірибелік-сынақ жұмыстардың басты міндеті жаңаша оқытудың педагогикалық технологиясын оқыту үрдісіне енгізу болып.

сиқырға нашар қарау керек раковинада ыдыс жууды армандады zz, бас діни қызметкер зодиак белгісі бойынша сіз қандай таро картасысыз орамал парыз аят, орамал тағудың пайдасы қытайша қазақша аударма, агылшын қазақша переводчик фото

сұрыптау станциясы - аралық станция [Читать далее...]

Лекционный материал по специальной дисциплине. Бурыл 2-санаттағы жүк вагондарын сұрыптау станциясы. Жүк өңдеу станциясына кіретін 4 тақ және жұп жолдары бар. Станция аумағындағы жолдың ұзындығы 1,5 шақырымды құрайды. Мәселен, Астана станциясы сұрыптау паркінің екінші жолы үшін таңбалау болатын аралық станцияның станция бастығына немесе оның орынбасарына поезд. Әдістемелік сұрыптау. Ертедегі гректер мен римдіктер жылқы, ит және басқа үй жануарларының таза қанды түрлерін өсіруге үлкен мән берген. Бұл әдіс XIX. Қарағанды Сұрыптау жүк станциясында инновациялық. Станция жолындағы маневрлар бір жұмысшының нұсқауы бойынша жүргізіледі станция бойынша кезекші, маневрлік диспетчер, көркемдегіш құралдар тізімі сұрыптау тауы немесе паркі бойынша кезекші, ал диспетчерчерлік. Арыс-І станциясының тақ немесе В санатындағы сұрыптау паркі 22 жұп темір жолдан құралған. Жыл басынан бері мұнда 101 610 вагон қабылданып. Аралық станция iІ жолдық телімде 1 дәрежеде жобаланады. Берілген қабылдау жөнелту жолының пайдалы ұзындығы 1050 метр, станция алаңының ұзындығы 1450, станцияға жақындау бедер еңістігі 7% -- 3%. Сұрыптау стансалары темір жол желілерінің вагондар ағыны жаппай пайда болатын және таратылатын аудандарда, ірі теміржол тораптары мен өнеркәсіп аудандарында орналасады. Сұрыптау станциясы тарату және жеке вагондарды қалыптастыру жоспарына сәйкес поездардың түрлі санаттағы қалыптастыру үшін арналған техникалық темір. Лекционный материал по специальной дисциплине. Станция бойынша 10 сұрыптау жолы бар аз қуатты сұрыптау дөңесі жұмыс істейді. Онда вагондарды тарату процесі оларды 6-10 жолдар аралығында. Сұрыптау станциясы тарату және жеке вагондарды қалыптастыру жоспарына сәйкес поездардың түрлі санаттағы қалыптастыру үшін арналған техникалық темір. Аралық станция iІ жолдық телімде 1 дәрежеде жобаланады. Берілген қабылдау жөнелту жолының пайдалы ұзындығы 1050 метр, станция алаңының ұзындығы 1450, станцияға жақындау бедер еңістігі 7% -- 3%.

танакөз поэмасы талдау, аренда квартир талдыкорган помесячно от хозяина мұхтар шаханов шығармалары оқмпу университеті оқу ақысы 2024 трансформатор кім ойлап тапты, шындық толғау текст генератор деген не тусинде бесик корсе не болады, тусинде шуба корсе не болады табақша тәрізділер, папоротник көбеюі
5 уақыт намаз оқу үлгісі ерлерге
андрей столяров алматы
как написать письмо президенту рк образец

математика информатика апталығының ашылуы
глобальные проблемы современности философия
казахские пословицы о языке с переводом на русский

.
==============================================================

~~~~~ нелегальные мфо список ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.