қозғалтқыштың құрылысы - асинхронды қозғалтқыштың айналу жиілігін реттеу > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

қозғалтқыштың құрылысы - асинхронды қозғалтқыштың айналу жиілігін ретт…

페이지 정보

profile_image
작성자 Stepanie
댓글 0건 조회 17회 작성일 24-09-28 03:42

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қозғалтқыштың құрылысы - асинхронды қозғалтқыштың айналу жиілігін реттеу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Асинхронды қозғалтқыштың статоры арнайы электр техникалық Бұл айнымалы магнит өрісті статор темірінде артық магниттелуден (гистерезис) Статор құйып жасамайды, қалыңдығы 0,35мм тісті. Алыс арақашықтыққа энергияны жеткізу жоғары кернеу кезінде тиімді болады, өйткені бұл кезде энергияны беру жолдарында электр шығыны азаяды. Мысалы, қуаты 10 МВт-қа тең электр энергиясын 100 шақырым қашықтыққа беру үшін кернеудің шамасы 500 кВ-қа тең болуы керек. Сол себептен электр станцияларында кернеудің шамасын жоғарылататын трансформаторлар қойылады. Қазіргі уақытта жоғары вольтты электрлік беріліс жолдарында кернеуі 330, 500 және 750 кВ, қуаты МВА-ге тең трансформаторлар қолданады. Айнымалы токтың жоғары вольтты Екібастұз-Орталық, Екібастұз-Орал беріліс жолдары салынуға байланысты электрлік жасау өнеркәсібі бір фазалы (қуаты 660 МВА, кернеуі 1150 кВ) трансформаторларды. Қозғалтқыштың құрылысы. Асинхронды машинаның статоры және роторы презентация доклад проект на тему Асинхронды машинаның статоры және роторы презентация, доклад. Асинхронды қозғалтқыштар, өз кезегінде, қарапайым және сенімді, бірақ олардың кемшілігі болып табылады қиындық айналу жиілігін реттеу. Тақырыбы: Асинхронды қозғалтқыштың құрылысы Жоспар: 1.Асинхронды қозғалтқыштың құрылысы 2. Жүктелген асинхронды қозғалтқыштың жұмыс істеу Статордың өзекшесі (10-сурет) қалындығы 0,35 немесе 0,5 мм болат тіліктерден (пластиналардан) жиналады. Тіліктерді штамптау арқылы алады, олардың ішкі жағында ойықтар (паздар) жасалынған. Қ ысқ а тұ йық талғ ан роторы бар машинаның айналу жиілігін реттеу дискретті (2: 1, 3: 2, 3: 1 жә не т.б.) тү рде полюстер жұ бының санын ауыстыру арқ ылы келесі арақ атынас негізінде орындалады: (3.23). мұ нда: n – машинаның айналу жылдамдығ ы; f – желі кернеуінің жиілігі; р –полюстер жұ бының саны. Қ ысқ а тұ йық талғ ан роторы бар машинаның статор орамасы секция болып бө лінген, шығ ыстары (басы жә не соң ы) қ ысқ ыштар қ орабшасында орналасқ ан жә не басқ ару жү йесінің релелі тү йіспелі бө лігімен коммутацияланады. Жылдамдық ты реттеу принципін тү сіндіру ү шін статордың сегіз ойығ ында орналасқ ан статор орамасы бір фазасының бө лек бө ліктерінің ауыстырып қ осу тү рлерін қ арастырайық (3.11-3.13 сурет). Асинхронды желілік қозғалтқыштар. Асинхронды қозғалтқыштың сырғуы. Асинхронды басқару қозғалтқышы. 3. Асинхронды қозғалтқыштың құрылысы Статор өзекшесінің қалыңдығы 0,35 немесе 0,5 мм болат пластиналардан құралады. Фазалық роторы бар асинхронды қозғалтқыш жақсы іске қосу және реттеу қасиеттеріне ие, бірақ қысқа тұйықталу роторымен асинхронды қозғалтқышқа қарағанда массасы үлкен, өлшемі және құны бар. мұндағы ռпр магнит өрісінің алдыңғы бағытында айналу жиілігі, айн мин, ռбр магнит өрісінің қарсы бағытта айналу жиілігі, айн мин, f1 статордың ток жиілігі, Гц, p полюстер жұптарының саны, n1 магниттік ағынның айналу жылдамдығы, айн. мин. Cкачать: Дәнекерлеу аппараттарындағы Асинхронды қозғалтқыштардың құрылысы. Выбрать. Бөгет асинхронды қозғалтқыштың жылдамдығын реттеу мәселесімен байланысты болды. Бұл мәселенің механикалық шешімі өте қымбат, сенімсіз және жеткіліксіз функционалды болып келеді. Асинхронды қозғалтқыштың статоры. Үшфазалы асинхронды электр қозғалтқыштың құрылысы. Электр қозғалтқыштардың жұмыс режимдері. Асинхронды. Тақырыбы: Асинхронды қозғалтқыштың құрылысы Жоспар: 1.Асинхронды қозғалтқыштың құрылысы 2. Жүктелген асинхронды қозғалтқыштың жұмыс істеу Статордың өзекшесі (10-сурет) қалындығы 0,35 немесе 0,5 мм болат тіліктерден (пластиналардан) жиналады. Тіліктерді штамптау арқылы алады, олардың ішкі жағында ойықтар (паздар) жасалынған. Асинхронды желілік қозғалтқыштар. Асинхронды қозғалтқыштың сырғуы. Асинхронды басқару қозғалтқышы. 3. Асинхронды қозғалтқыштың құрылысы Статор өзекшесінің қалыңдығы 0,35 немесе 0,5 мм болат пластиналардан құралады. Фазалық роторы бар асинхронды қозғалтқыш жақсы іске қосу және реттеу қасиеттеріне ие, бірақ қысқа тұйықталу роторымен асинхронды қозғалтқышқа қарағанда массасы үлкен, өлшемі және құны бар. мұндағы ռпр магнит өрісінің алдыңғы бағытында айналу жиілігі, айн мин, ռбр магнит өрісінің қарсы бағытта айналу жиілігі, айн мин, f1 статордың ток жиілігі, Гц, p полюстер жұптарының саны, n1 магниттік ағынның айналу жылдамдығы, айн. мин. Қозғалтқыштың құрылысы, асинхронды қозғалтқыштың айналу жиілігін реттеу






жазбаша сөйлеу деген не
американың табиғат зоналары
шындық туралы эссе
женпи алматы номер телефона
мәдениетаралық қатысымның тілдік құралдары

.
==============================================================

~~~~~ король кожи мазь отзывы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.