эссе қазіргі қоғам және мұғалім - заманауи мұғалім қандай болу керек эссе > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

эссе қазіргі қоғам және мұғалім - заманауи мұғалім қандай болу керек э…

페이지 정보

profile_image
작성자 Eleanore
댓글 0건 조회 12회 작성일 24-09-25 02:47

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=эссе+қазіргі+қоғам+және+мұғалім+заманауи+мұғалім+қандай+болу+керек+эссе
 
 
эссе қазіргі қоғам және мұғалім - заманауи мұғалім қандай болу керек эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Эссе "Қазіргі заман мұғалімі". Эссе «Қазіргі мұғалім қандай болуы керек?». Еңбегің кетпес далаға. Үйретуден балаға. Абай Құнанбайұлы. «Ұстаз» – ұлы тұлға, ұлы. Дегенмен, қазіргі заманғы мұғалім қандай болуы керек? Қалай болғанда да, бұл мұғалім болғандықтан, ол сауатты, білімді, жақсы оқитын болуы керек. Мұғалім. Қазіргі заманғы мұғалім қандай болу керек? Бұл сұрақтың тура жауабын тауып айту қиын. Ол өз пәнін жетік меңгерген, баланың ой өрісі мен логикалық ойлау қабілетін дамытуға жағдай жасай. Қазіргі мұғалім – ол кәсіби маман. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі оның кәсіби қажеттілігімен анықталады. Қазіргі мұғалімнің, ұстаздың айрықша ерекшеліктері – оның. Мұғалім адамның өз пәнін терең меңгеруі оның ең алғашқы қыры, кәсіби шеберлігін үздіксіз ұштай, шыңдай түсуі екінші қыры болмақ. Үшінші қыры мұғалімнің тілді. Заманауи мұғалім қандай болу керек? Бұл сұраққа бір жақты жауап беру қиын шығар.Бұл шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасай алатын,оқушылардың білімді. Тәуекелшіл. Жаңа ғасырдың мұғалімі кез келген ауыртпалықты өзіне қабылдай отырып, тәуекелге баруға дайын болу керек. Оның бойындағы осынау қасиеті. Қоғамның өзгермелі кезеңінде қазіргі заманауи мектептің талаптары да жоғары. қандай болу керек?" деген үш мәселе алдыда тұр алатын және тұлға болуы керек. Ұстаз – ол көшбасшы. Жаңа қоғам мұғалімі – рухани бай, әлеуметтік жетілген, шығармашыл тұлға. Өз ісінің маманы, педагогикалық әдіс – тәсілдердің. Мен қазіргі заман педагогімін. Ескіден қол үзбей, жаңаға қол жеткізгендер ғана мұғалім бола алады. Конфуций. Қазақтың аса көрнекті ағартушы — педагогы Ы. Алтынсарин «Маған жақсы. Қандай болуы керек?» — деген сұрақ тұрады. Қазіргі заманғы педагог — ізденуші, зерттеуші заманауи, ұстаз ретінде мен қандай үлес қосудамын?! Эссе "Қазіргі заман мұғалімі". Эссе «Қазіргі мұғалім қандай болуы керек?». Еңбегің кетпес далаға. Үйретуден балаға. Абай Құнанбайұлы. «Ұстаз» – ұлы тұлға, ұлы. Күрделі және қызықты шым-шытырығы. мол рухани жан дүниесіне үңіле білу» Ы.Алтынсарин. Мұғалім кім, ол қандай болуы керек, жалпы бұл мамандық. Эссе қазіргі қоғам және мұғалім, заманауи мұғалім қандай болу керек эссе

бабалар салған ізімен тәрбие сағаты, бабалар салған сара жол тәрбие сағаты маркетингтегі баға саясаты, баға белгілеу экономикалық категория ретінде ұлы тұлғалардың тарихтан алар орны эссе, тарихи тұлғалар есімдері

әмірші дүниеде осы бір көркемдегіш құралдар - көркемдегіш құралдарды қалай табады [Читать далее...]

Көркемдегіш құрал: (Теңеу). Ғ Мөңкеұлының өлеңдері (Үш қиян,Өлім, Әттең, бір қапы дүние –ай!) Бітпеген жүрегімде бар бір жарам." А. Байтұрсынұлының осы. Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): М.Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романындағы көркемдегіш құралдарының (психологиялық параллелизм, ирония, перифраз) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. M.Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы. Көркемдегіш құралдар. Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» повестінен алынған үзінді. Тақырыбы мен идеясы. «Ұшқан ұя» повесінен үзінді. 8-сынып қазақ әдебиеті пәнінде көркемдегіш құралдарды табу жолдары Мұрат Мөңкеұлының "Үш қиян" толғауында халықтың қара шаңырағы шайқалып, босағасы тари түскендігі баяндалған. Ол адамның аты Одғұрмыш екен. Патша Өгдүлмішке қалай да сол кісіні тауып, маған ертіп әкел деп өтініш жасайды. Өгдүлміш көп іздеп, ақыры Одғүрмышты табады. Пән: әдебиеттік оқу Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мамандықтар әлемі Сабақ тақырыбы: Әдеби көркемдеуіш құралдардың қолданысын анықтау Қасым Аманжолов «Ұшқыш. 2-тапсырма. Үзінділердегі көркемдегіш құралдар түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беріңіз Мына тұрған. Посмотри ответы прямо сейчас! Генде осы қасиетін, яғни сөйлемде белгілі бір грамматикалық формада, белгілі бір сөз табын тілейтінін айтамыз. Сөйтіп ол грамматикамен әсіресе морфологиямен. Ол адамның аты Одғұрмыш екен. Патша Өгдүлмішке қалай да сол кісіні тауып, маған ертіп әкел деп өтініш жасайды. Өгдүлміш көп іздеп, ақыры Одғүрмышты табады. Study with Quizlet and memorize flashcards containing terms like эпитет, теңеу, үмбетей жыраудың бәкеге жырының тақырыбы метафора and more. Кейбір оқушылар: өз тақырыбын ұсынады, негізгі ойға өз көзқарасын білдіреді, көркемдегіш құралдарды ажыратып, сөйлеу барысында қолданады. Сабақтың басы Ширату. «Үш пікір» әдісі. Барлық оқушылар: шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) таба алады, шығарманың жанрлық ерекшеліктерін біледі, шығармаға сәйкес мақал-мәтелдерді айта алады. Көркемдегіш құралдар Z W көркем әдебиетті барлық қырынан жан-жақты ашып көрсетудің құралы болып табылады. X e h e 4 S K G 5 A Портрет. Бір парасы ғана», – деген жолдар бар [1]. Осы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау, көркемдегіш құралдарды табады: адам (аңшы) табиғат. Бір тауы бар сымбатты. Сол таудан сен сыр тауып ал, Сыр тауып ал, қымбаттым. (С. Сейфуллин) 3. Анафора өлең тармақтарында белгілі бір сөздің немесе сөз тіркесінің жол басында қайталануы. Әмірші дүниеде осы бір көркемдегіш құралдар, көркемдегіш құралдарды қалай табады

қазақстан республикасының кәсіпкерлік кодексі, кәсіпкерлік кодекс деген не буддизм дінін ұстанатын елдер, буддизм діні басты қағидалары диктант по казахскому языку 9 класс 2 четверть, казахский язык 9 класс косымова
тест по истории 9 класс
қазақтың ұлы ғалымдары
кит олимпиада официальный сайт
менің сүйікті мектебім шығарма 4 сынып
переводчик каз рус

.
==============================================================

~~~~~ каратаудын басынан ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.