бес дұшпанды білсеңіз - 5 асыл іс 5 дұшпан > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

бес дұшпанды білсеңіз - 5 асыл іс 5 дұшпан

페이지 정보

profile_image
작성자 Amy
댓글 0건 조회 30회 작성일 24-09-20 08:04

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
бес дұшпанды білсеңіз - 5 асыл іс 5 дұшпан [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сабақтың тақырыбы: бес асыл іс көнсеңізсабақтың мақсаты: оқушыларға қазақтың ұлы ақыны. «бес дұшпан» абай айқындап берген адамгершілікке жат этикалық-әдеп нормалары. абай «бес асыл. 5 асыл іс. 5 дұшпан. 3 – топ • Абайдың нақыл сөзін аяқта Адам баласының ең жаманы – талапсыз. • Білім, талап туралы мақал – мәтел айт. «Жаз» өлеңін жатқа. Мысалы, ақын бабамыз «Бес асыл ісінде» нағыз адам болу үшін бес Абай Хакімнің бес дұшпанның ең біріншісіне өсекті жатқызуы тегін емес. Ресурстар, АКТ- «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде айтылған бес дұшпанға жататындар. Бес дұшпаның, білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой Бес асыл іс, көнсеңіз. Дәйім жатқа айтылатын осы «бес дұшпан» мен «бес асыл іс» идеясын оқушы өз бетінше түсіне ала ма? Бес асыл іс көнсеңіз» «Адам бір жылын ойласа – дән себеді, бар ғұмырын ойласа –ағаш отырғызады, ал ғасырлық болашағын ойласа – ұрпақ тәрбиелейді». Бес дұшпан – өзімшілдік (яки эгоист) мінездің, ал бес асыл іс – көпшіл (халықшыл) мінездің көрінісі. Екі мінез антипод: біріншісі – қатігез, екіншісі – бауырмал. Бес дұшпаның білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой, Бес асыл іс көнсеңіз деп Абай атамыз айтқандай тек қана әдемі әдептер мен әдеттерді. Нажми, ? чтобы увидеть ответ на свой вопрос ️: «Бес асыл іс» пен «бес дұшпанды» атап жазып, адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттер туралы өз ойыңызды 3-4 сөйлемм. Ашық сабақ абай құнанбаев. бес асыл іс 6-сынып. Бес нарседен алыс бол Абай ата сөзі 5 асыл іс 5 дұшпан 5. алысқа шырқап кетерсі, шыдасаң, шыңға жетерсің, деп еді барлас ақын бала абайдың. Бес дұшпанын білсеңіз. Талап, еңбек терең ой. Қанағат, рақым ойлап қой Бес асыл іс көнсеңіз. Өлең жолдарын оқып, кімнің өлеңі екені сұралады. Нажми, қысқарған сөздер 5 сөйлем ? чтобы увидеть ответ на свой вопрос ️: «Бес асыл іс» пен «бес дұшпанды» атап жазып, адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттер туралы өз ойыңызды 3-4 сөйлемм. Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ — Бес дұшпаның білсеңіз. Талап, тілек орысша аудармасы еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой — Бес асыл іс, көнсеңіз. осы аталып отырған 5 асыл іске токталып. 5 9 классы ответ дан «Бес асыл іс» пен «бес дұшпанды» атап жазып, адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттер туралы өз ойыңызды 3-4 сөйлеммен білдіріңіз. Бес асыл іс көнсеңіз» «Адам бір жылын ойласа – дән себеді, бар ғұмырын ойласа –ағаш отырғызады, ал ғасырлық болашағын ойласа – ұрпақ тәрбиелейді». Бұл қазақша «Бес асыл іс пен бес дұшпан» дегенді білдіреді. Абай атамыздың өлеңін ағылшын тіліне аудару барысында ағылшын тілі пәні мұғалімі Айжан Бакытбекқызы және мектебіміздің. Бес дұшпаның, білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой Бес асыл іс, көнсеңіз. Дәйім жатқа айтылатын осы «бес дұшпан» мен «бес асыл іс» идеясын оқушы өз бетінше түсіне ала ма? 3-5 бет. І тарау. Бастауыш оқыту процесінде оқушыларды. адамгершілікке тәрбиелеудің маңызы. Бес асыл іс көнсеңіз. Олар дұшпандық шақырады. Абай «Бес асыл ісінде» нағыз адам болу үшін бес нәрсеге асық болу керектігін айтса, «Бес дұшпанда»: «Адам болам десеңіз, Оған қайғы жесеңіз.



сөйлеу дағдылары - оқушының сөйлеу дағдысын қалыптастыру тәсілі [Читать далее...]

II.1. Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысының қалыптасу. деңгейлерi және негiзгi белгiлерi. 55-66. II.2. Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын интерактивтi. әдiстер арқылы. Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру Скачать Жұмысты толықтай көру Жоспар Кіріспе Қолданылған әдебиеттер Пән: Педагогика Жұмыс түрі: Дипломдық жұмыс Тегін: Антиплагиат Көлемі: 152 бет Таңдаулыға: Кiрiспе Зерттеудің өзектілігі: Қазіргі кезде қоғамда түрлі экономикалық- әлеуметтік реформалар жүріп жатыр. Sultanbekova337 Қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру-ді шығарды. Қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру ың флипбук нұсқасын оқыңыз. Ағылшын тілін оқытуда бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістер мен жаттығулар пайдалану. Сөйлеу дағдылары, оқушының сөйлеу дағдысын қалыптастыру тәсілі Кіші мектеп жасындағы оқушылардың ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдістемесін жасау. Зерттеу нысаны: жұлдыз туралы ертегі Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту үдерісі. Материалда оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыруға арналған әдіс-тәсілдердің түрлері берілген. Осы әдіс-тәсілдер арқылы балаларда сөйлеуді оңай жолмен қалыптастыруға болады. Ii. 2 Кіші жастағы оқушылардың ауызша сөйлеу дағдылары мен қалыптасу деңгейлері. тәсілдері ІI. 4 Бастауыш мектеп оқушыларының ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдiстемесiнiң тиiмдiлiгiн. Ii. 2 Кіші жастағы оқушылардың ауызша сөйлеу дағдылары мен қалыптасу деңгейлері. тәсілдері ІI. 4 Бастауыш мектеп оқушыларының ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдiстемесiнiң тиiмдiлiгiн. Сөйлеу үшін оқушының жеткілікті сөздік қоры болу керек, әрі байланыстырып сөйлем құрау заңдылықтарын оқушыға ереже түрінде емес, әр сабақта тәжірибе түрінде меңгертіп, дағды қалыптастыру. Тақырыбы: 1-сынып оқушыларының сөйлеу дағдыларын қалыптастыру әдістемесі 5В Мамандығы- Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі ППМ-111 тобының студенті Орындаған: Сүлейменова Айдана Рәтқызы Ғылыми жетекші, аға оқытушы: Шалабаева Жанар Сүйіндікқызы Түркістан-2015 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ. Ii. 2 Кіші жастағы оқушылардың ауызша сөйлеу дағдылары мен қалыптасу деңгейлері. тәсілдері ІI. 4 Бастауыш мектеп оқушыларының ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру әдiстемесiнiң тиiмдiлiгiн. 31 Оқушылардың ағылшынша сөйлеу дағдысын қалыптастыру үшін сөйлеудің дұрыс алған білімін, икемділік дағдыларын жаңа жағдайларға тап болған. Оқушылардың сөйлеу дағдылары ауызекі сөйлеу жүйесінен, сұраққа қысқа да толық жауап құрастыра алуынан, оқығандарын ауызша да, жазбаша да мазмұндап, беретіндей дағды – машықтарынан. Оқушының сөйлеу дағдысын қалыптастыру үшін: оқушы меңгерген лексикалық материалдар бойынша талқылауға қатысып, мәтін бойынша түсінгенін еркін жеткізе. Оқушының шығармашылық белсенділігі артады; 8. Ауызекі сөйлеу тілі дамиды; 9. Оқушының сауатты сөйлеу дағдылары қалыптасады. Мазмұны Кіріспе 1 тарау. Жалпы орта білім беру мектебінде шетелде білім беру талқылауын оқытудың теориялық негіздері 1.1. Талқылау коммуникативті оқыту формаларының бірі ретінде. Қағидалар талқылауды оқыту 1.2. Талқылау дағдылар мен дағдыларды дамытудың тиімді құралы ретінде ауызша дайындықсыз сөйлеу. Тәрбиелік пікірталас түрлері.

демократическая партия казахстана мамай, социал-демократическая партия казахстана 104 автобус актау, 103 автобус актау диск dvd-r 4.7 gb, dvd диск уикипедия сатылған көлеңке ертегісіндегі оқиғаның дамуы, bilim_al kz ертегілер полиция маманы туралы мәлімет, полиция маманы эссе сүңгі туралы жұмбақтар жауабымен, тұман туралы жұмбақ сөз маржаны үйірме жоспары, үйірме жоспары қазақ тілі орысша қазақша переводчик яндекс, переводчик англ каз фото соңғы қоңырау сценарий 2 сынып, соңғы қоңырау сценарий 8 сынып
отандық дизайнерлер шығарған
қожанасыр мультфильм
көркем шығарма үзінді
нейтрон мен протон заряд таңбалары
какие капли от алкоголизма лучше

.
==============================================================

~~~~~ маңғыстау тауы биіктігі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.