домбыра аспабында ойнаудың әдіс тәсілдері - домбыра үйренудің әдіс тәсілдері > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

домбыра аспабында ойнаудың әдіс тәсілдері - домбыра үйренудің әдіс тәс…

페이지 정보

profile_image
작성자 Violet
댓글 0건 조회 74회 작성일 24-05-31 01:55

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=домбыра+аспабында+ойнаудың+әдіс+тәсілдері+домбыра+үйренудің+әдіс+тәсілдері
 
 
домбыра аспабында ойнаудың әдіс тәсілдері - домбыра үйренудің әдіс тәсілдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Домбыра – бағзы замандардан бері келе жатқан қазақтың ұлттық музыкалық ішекті аспабы. Домбыра тарту шеберлігінің дәстүрлі әдістерін қолдан келгенше сақтап ойнауға күш салу үшін оның негізгі қағидаларын жақсы білу керек. Домбыра тарту шеберлігі дамып жетіле беретін өнер. Қос ішекте қағып ойнау тәсілі. Қос ішекте оң қолдың сұқ саусағымен (бірінші) төмен, ал бармақпен жоғары қағып ойнайды. Бұл — негізгі тәсілдердің бірі. Ол көбіне төкпе күйлерде, орта және тез екпінде фортепианоның сүйемелдеуімен орындалатын. Домбыраны үйренуді ниет еткен, рухани тектілігі, таудай талабы бар жандарға сан жүйесімен үйрету. Есте сақтау қабілеті қалыптаспаған үйренушіге тиімді әдіс. Бұл тез үйренумен қатар нота сауатын қажетсінбейтін домбырашыға арналады. Сонымен қатар жас балаларға үйрету кезеңінде нота уақыт алады. 2. Құйма-құлақ бұл дәстүрлі күй үйрету мектебі. Құйма құлақ әдісі жалпы домбыра үйрету мектебінің өзегі. Бұл қасиет музыка маманының әрқайсысында болу шарт, көбінесе табиғаттан беріледі.Құйма –құлақ әдісін ғасырлық тарихы бар. Ол заманда да, қазірде күй ғұмыр боп өскен ауыл баласы құлақпен қабылдаған, қолын қойып ешкім үйретпеген. Үйрету әдісінің қиыны, бірақ ең тиімдісі. ДОМБЫРА АСПАБЫНДА ОЙНАУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ Толығырақ Жарияланды Қаралды: 810 Жигибаева Роза Саматовна. Астана қаласы №1 Балалар музыка мектебі домбыра аспабының мұғалімі. Ұстаздар әлемі, Мектеп ұстаздарының әлемі, мұғалімдер сайты. Домбыра үйренудегі психологиялық-педагогикалық әдістемелік қағидалары. Күй домбыраның үні мен жан дауысы болса, домбыра қазақ халқының жан сезімі мен жан серігі, қазақ халқының көне музыка аспабының бірі. Сондықтан да, оң қолдың қағысының неше бір түрлерін көрсететін, белгілі бір өзіне тән аты бар, көптеген әртүрлі терминдер мен атаулар бар. Біз бүгін домбыра аспабында сирек кездесетін әдіс-амалдарды үйрету тәсілімен танысқалы отырмыз. Ұлы күйшілердің күй үйрену тәжірибесін сақтай отырып қолдан келгенінше кейінгі ұрпаққа күйді бұзбай жеткізу қасиетті борыш. Домбыраның негізгі репертуары күй болғандықтан, сол күйлердің тарихы біздің көзімізді біршама нәрсеге жеткізді. Сабақтың тақырыбы: Домбыра аспабында ойнаудың әдіс-тәсілдері. Сабақтың мақсаты:Күйлер үйрету арқылы оқушының. музыкалық қабілетін дамыту. ДОМБЫРА АСПАБЫН ҮЙРЕНУ ТӘСІЛДЕРІ. Оқушының домбыра тартуды меңгеруі табиғи логикалық жүйемен баспалдақты түрде алғашқы қағыстар, перне басу, әр түрлі дыбыс шығару әдіс-тәсілдерін, жеңіл. Домбыра аспабында ойнаудың тәсілдерін дурыс меңгерту. Сабақтың міндеттері:Күй жайында шағын мағлұмат беру; — Күйдегі ерекшелік қағыстарын, ырғағын нығайту; — Сөйлемдерді.

оқу жылының қорытынды есебі, мектептегі тәрбие жұмысының жылдық есебі пряжа букле алматы, магазины пряжи в алматы даму бала кз атырау, даму бала кз регистрация скачать журналы бесплатно pdf, softbooks жылжымайтын мүліктің жоқтығы туралы анықтама скачать коран на русском, скачать коран на русском pdf

кым болгым келеди - мен кім боламын [Читать далее...]

Кім болғым келеді? атты Тәрбие сағаты, пәні Бастауыш сынып. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Кім болғым келеді? Материал туралы қысқаша түсінік. Сабақтың мақсаты:Болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп,қызығушылықтарын арттыру.Оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді сіңіру,мамандық таңдай білуге,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев: «жарқын болашақ – жастардың қолында» дегендей,біздің болашағымыз өз қолымызда.

Кым болгым келеди, мен кім боламын

Ответ: мен өскенде ұшқыш болғым келеді. Ұшқыш болсам мен ата анамды қыдыртамын. Мен тарих пәндерін терең оқығым келеді. Өз мамандығымды жақсы менгеру үшін шет тілдері өте қажет. Не тот ответ на вопрос, который вам нужен? Найди верный ответ. Самые новые вопросы. Никита081. Сабақ үлгерімім жақсы, барлық сабақтан "5" деген баға аламын. Кеше маған әкем: "Болашақта кім болғың келеді?" деп сұрақ қойды. Мен көп ойландым. Расыменде, мен болашақта кім боламын? Ендігі арманым әскери оқу орнын бітіріп, әскери қызметші болу. Қазір мен мектеп бітіруші сыныппын. Үйдің кенже баласы болғандықтан өзімді отбасымның жауапты. Мен де билимди болгым келеди матин. 0 голосов. Мен де билимди болгым келеди матин. 1 Ответ. 0 голосов. Көркем әдебиет "Кім болғым келеді?" атты Сабақ жоспары, пәні Мектепалды даярлық. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Өскенде кім боламын? ii.Үй тапсырмасын тексеру. «Дәрігер»тақырыбы бойынша 1.Сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіру, сөздік дәптерге жазу. 2. Сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру. Мен кім боламын" эссе атты Эссе, шығарма, мазмұндама, пәні Қазақ тілі. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар. Өскенде кім боламын? ii.Үй тапсырмасын тексеру. «Дәрігер»тақырыбы бойынша 1.Сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіру, сөздік дәптерге жазу. 2. Сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру. Тақырыбы: «Болашақта кім болам?». Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Ракишева Миргуль Ерболатовна. Мен Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласындағы. Сабақ тақырыбы: Кім болам? Мақсаты: оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп,қызығушылықтарын. Краткое описание документа: Тақырыбы: Мен өскенде Кім болам. Мақсаты: Балалардың мамандық туралы түсініктерін дамыту, кеңейту. Мамандық. Өскенде кім боламын? ii.Үй тапсырмасын тексеру. «Дәрігер»тақырыбы бойынша 1.Сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіру, сөздік дәптерге жазу. 2. Сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру. Тақырыбы: Кім болғым келеді? Мақсаттары: Білімділік: мамандықтар туралы алған білімдерін тереңдетіп, олар туралы айтуға дағдыландыру, қалау райдың.


театр және өнер мәдениеті эссе
usb type-c hub алматы
ғылымдағы есті дамытуға арналған жаттау тәсілі
қазақша өлең
тырысқақ қоздырғышы

.
==============================================================

~~~~~ микробиологиялық зерттеу кезеңдері ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.