баланың қызығушылығын анықтау картасы - оқушылардың пәнге қызығушылығы…
페이지 정보
본문
баланың қызығушылығын анықтау картасы - оқушылардың пәнге қызығушылығын анықтау сауалнама [Подробнее...]
Оқушының психологиялық даму ерекшелігін, пәнге деген қызығушылығын анықтау; 2. Тілдік қорын, мәдени сөйлеуін жетілдіру; 3. Оқушылардың өздігінен. Ал оқушылар7% жаратылыстану пәндері н қажет емес екендігін білдірді. Оқушылардың пәнге қызығушылықты арттыру бойынша не істеу керек деген сауалнама жүргізілді (2 кесте). Болашақ мамандық тандауға дұрыс бағыт -бардар беру. Балалардық қызығушылықтарын арттыра отыру. Балаларға дұрыс жол көрсете білу. Мақсаты: Ең басты қызығушылығыңды анықтау. Нұсқау: Қатынасушыларға ең басты қызығушылығын анықтайтын сұрақтары бар сауалнама беріледі. Оның бланка түрінде. Ертерек баланың кәсіптік қызығушылығын, қабілеттерін анықтауға мүмкіндік береді, өзіндік дамуына ықпал етеді, оның өзі болашақта өз кәсібіне қанағаттанатын. Мектеп оқушылары арасынан табиғи қабілетті оқушыларды анықтау және сол оқушылардың арасынан дарынды оқушыларды шығару; 3. Мектептің білім беру ортасында дарынды және қабілетті балалардың дамуына жағдай жасау; 4. Дарынды балаларды дамыту және оларға қолдау көрсету. Оқушылардың география пәніне деген танымдық қызығушылығын анықтау үшін әртүрлі сауалнама жүргіздім. Олардың нәтижелері бойынша сұрақтарға жауап берген оқушылардың география пәніне деген қызығушылығы 26% жоғары, 33% орташа, 41% төмен деңгейде екендігі анықталды. Мұғалім мен оқушы қарым –қатынасын,пәндік қызығушылығын анықтау мақсатында " Мұғалім-оқушы ", "Мұғалім даусы",Оқушы даусы анықталды. сауалнамасы алынды. Тарих сабағында ойын элементтері арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру Ойын-әрекеті арқылы баланың дағдысын. Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту Скачать Жұмысты толықтай көру Жоспар Кіріспе Қолданылған әдебиеттер Пән: География Жұмыс түрі: Курстық жұмыс Тегін: Антиплагиат Көлемі: 19 бет Таңдаулыға: МАЗМҰНЫ кіріспе І. Тарау Оқушылардың география пәніне деген танымдық қызығушылығын арттыру ІІ. Пәнге деген эмоционалдық қарым-қатынасын зерттеу мақсатымен сауалнама алдым. Қызығушылығы жоғары негізгі бір пәнді анықтау мақсатында алынған. Мақсаты: белгілі уақытта жеке тұлғаның өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау. Жүргізілу барысы: Мына төмендегі 8 шеңбердің біреуін таңдап ішін бояңыз немесе белгі. Бағдарламада баланың 5-сыныпқа үйренісіуі бойынша топтық және жекежұмыстар жоспарланған. «Түймедақ гүлі» әдісі арқылы қызығушылығын анықтау: ал пән мұғалімдері өздері қандай пәннен. Баланың қабілеті мен дарынының ерекшелігін әділ бағалау үшін «Қызығушылықтар картасы» әдістемесін қолданыңыз. Бастауыш сынып оқушыларының басым.
тал бесігі сөйлем, табиғат тал бесігің аялай біл алем сити отдел продаж контакты, алем сити алматы адрес теңир, тәңіршілдік
логикалық сұрақ тауық, ерекше логикалық сұрақтар омир, омир 1 серия айтуб көк диван әдісі, заманауи әдіс тәсілдер
1 комнатная квартира в туркестане аренда
биполярлы әлем деген не
интант шымкент
номинациялар қазақша
жатырдан қан кету презентация
.
==============================================================
~~~~~ тауке хан информация ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Choose The Particular Games To Suit Your Online Gaming Site 24.09.11
- 다음글Helping Someone Stop Gambling Online 24.09.11
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.