жетек сұрақ қалай жасалады - хабарлы сөйлем мысал 2 сынып > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

жетек сұрақ қалай жасалады - хабарлы сөйлем мысал 2 сынып

페이지 정보

profile_image
작성자 Lorna
댓글 0건 조회 24회 작성일 24-09-08 14:12

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=жетек+сұрақ+қалай+жасалады+хабарлы+сөйлем+мысал+2+сынып
 
 
жетек сұрақ қалай жасалады - хабарлы сөйлем мысал 2 сынып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Альтернативтік сұрақты білдіретін сұраулы сөйлемдер, риторикалық сұрақты ескерту; 1-2 сынып оқушылары үшін оқылуы қиындық келтіретін сөздерден қате. Сыныбы: 2ә. Сабақтың тақырыбы: Хабарлы сөйлем. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға хабарлы сөйлем туралы түсінік беріп,хабарлы. сөйлем жайындағы. Хабарлы сөйлем, ашық сабақ, қазақ тілі 2 сынып, сөйлемнің түрлері сұрақ жауап әдісі. Қазақ тілі 2 сынып 45 сабақ Хабарлы сөйлем #2сынып #қазақтілі. Тақырып бойынша сұрақтар. 1.Тіл қандай құбылыстардың қатарына жатады? 2. Езулік дауыстылар қалай жасалады? Жоғары сынып оқушылары. Просмотр содержимого документа«2-сынып ҚМЖ.Хабарлы сөйлем». 2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. 2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы. Пәні: Қазақ тілі Сыныбы: 2ә Сабақтың тақырыбы: Хабарлы сөйлем Сабақтың мақсаты: Оқушыларға хабарлы сөйлем туралы түсінік беріп,хабарлы сөйлем жайындағы білімдерін, байқағыштық қабілеттерін каллиграфиясын жетілдіру, сөздік қорларын, сөйлеу тілдерін дамыту, сонымен қатар ұқыпты болуға, әдемі, таза жазуға тәрбиелеу. Хабарлы сөйлем, ашық сабақ, қазақ тілі 2 сынып, сөйлемнің түрлері Сонда хабарлы сөйлем дегенді қалай түсіндіруге болады? (ережені қорытып шығару) Оқулықтағы ережені хормен оқыту. Сұраулы сөйлем (2 сынып.Қазақ тілі) Білімділігі: сөйлемнің айтылу мақсатына қарай хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдер болып бөлінетінін айтып, сұраулы сөйлем туралы түсінік беру. Аралас құрмалас сөйлем= Кісі қалай жүрсе, көлеңкесі солай жүреді, Жетек сұрақ дегеніміз-= Негізгі сұраққа жауап алу үстінде қосымша туңан ойға. Радио. 6. лақ. 7. ыдыс. Ендеше, бүгінгі өтетін сабағымыз «Хабарлы сөйлем» деп аталады. Мен қазір сендерге өз сыныбым туралы мынадай сөйлемдер айта аламын. Менің сыныбымда 11 оқушы бар. Оның 5. Тапсырма. Сұраққа жауап. Жуан дауыстылар қалай жасалады? Жіңішке дауыстылардың жасалу жолы; Еріндік және езулік дауыстыларға тән ерекешеліктер. Мұғалім сынып оқушыларын сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстырады. 2. Мұғалім мысал мазмұнын оқушылардың түсінгендерін жетек сұрақтар арқылы анықтайды. Қазақ тіліден жетек сұраққа 3 мысал жазып берініздерші? қазақ. қазақ-тілі. мысал. ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған. Ашық сабақ. Хабарлы сөйлем 2-сынып. Материал.

19 декабря день независимости, 16 декабря день траура а дан басталатын тамақ, ә әріпінен басталатын тағамдар бақ болып жазылган бірге боламыз текст, аманатым рингтон скачать павлодар алюминий зауыты қажетті шикізатпен қамтамасыз ететін кен орындары, түсті металлургия зияны

оқу іс әрекетінің теориясы - рубинштейн іс әрекет теориясы [Читать далее...]

Іс-әрекеттік тәсіл социотехникалық жүйелік тәсілді қосып алғандағы детерминистік тәсілдерге қарсы бағытталған және еңбекке жұмысшы бағыттағы, сонымен қоса жұмыс орнынан тыс қалыптасатын да факторлардың ықпал етуін атап көрсететін индустриалды әлеуметтанудағы тәсіл. [4] Пайдаланылған cілтемелер. E) психологиялық паралеллизм теориясы Психика рефлекстігі мен іс әрекеті мен психикалық басқарылуы жөніндегі идеяның авторы: A) Рубинштейн. Оқушының оқу-танымдық іс-әрекеті. Оқу мазмұны және мәнін зерттеген бихевиоризм, гешталыісихология, когнитивизм, іс-әрекет теориясы, гуманистік психология. Л.С.Выготский, Ж.Пиаже, С.Л.Рубинштейн, Б.Г.Ананьев, Е.Ю.Артемьев, В.Ф.Петренко және басқалардың Оқудың жалпы теориясындағы оқу іс-әрекеті теориясы. Іс-әрекет адамның ӛмір жолын анықтайды. Психика мен іс-әрекет арасында күрделі байланыс бар. Психика іс-әрекетте қалыптасады. Екінші жағынан – психика іс-әрекетті реттеп отырады. Мысалы, А.Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясы объективтіні білдіреді және іс-әрекет оны тудырушы ретінде не қҧрылымдық тҥсінілуі, оқу іс-әрекетінің қҧрылымы мен теңестіру. Оқу іс-әрекеті теориясының жоғары оқу орнындағы оқытуға таралуының өзектілігі мен дер мезгілдігі былайшы анықталады жоғары мектептерде (біздің елімізде, дүниежүзілік тәжірбиеде де. Іс-әрекет адамның дүниемен қарым-қатынас тәсілі. Ісәрекет барысында адам табиғатты, қоршаған айналаны игеріп, кристалдық күкірт қоңыр түсті шығармашылық тұрғыда өзгертеді. Сөйтіп, өзін іскер, жасампаз субъект ретінде қалыптастырады, ал өзі игерген табиғи ортаны Іс-әрекет объектісі етеді. 3. Іс-әрекеттің түрлері • Жалпылай қарастыратын болсақ, ісәрекеттің негізгі 4 түрі бар. Әрекетін ұйымдастырудың тиімді жолдарын айқындау. Зерттеу әдістері: 1.Зерттеу проблемасы бойынша психологиялық, педагогикалық әдебиеттермен. Оқу іс-әрекеті теориясының жоғары оқу орнындағы оқытуға таралуының өзектілігі мен дер мезгілдігі былайшы анықталады жоғары мектептерде (біздің елімізде, дүниежүзілік тәжірбиеде де. А. Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясы. және оқытылушы (оқушы) педагогикалық және оқу іс-әрекетінің субъекттер ретінде, оқу материалын меңгеру оқу іс-әрекеті ретінде және т.б. Осыған.

жырдың бөлімдеріне байланысты, қыз жібек идеясы жоғары энергиялық фосфаттарға жатпайды, қазақстандағы электр станциялары детское кафе астана отзывы, недорогое семейное кафе созылмалы аурулар, созылмалы аурулар түрлері үңгірдегі адамдар кімдер, көшпелі алтын қысқаша мазмұны көлік түрлері балабақшада, көліктер ашық сабақ балабақшада психодиагностика деген не, психокоррекция деген не түзуші ұлпа құрылыс ерекшелігі, ұлпа деген не
python программалау тілінде есептер шығару 7 сынып
информатика сөзінің ақпараттық көлемі қанша
алаш ұраны жоспар
мишлен шины караганда
ұлттық құндылықтарды сақтау

.
==============================================================

~~~~~ отель жансая боровое отзывы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.