Ολυμπιακό Ολυμπιακό Ιταλία Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 «Μη μας παρασύρει το 0-3» > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Ολυμπιακό Ολυμπιακό Ιταλία Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 …

페이지 정보

profile_image
작성자 Lettie
댓글 0건 조회 7회 작성일 25-02-26 21:14

본문

Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 Η Σιένα, την οποία αντιμετωπίζει ο Ολυμπιακός την Παρασκευή στην Ιταλία (21:30) για την τέταρτη αγωνιστική της Ευρωλίγκας......
250C0CCC0357E50FF45C8090F95954F2.jpg
«Μη μας παρασύρει το 0-3» Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 Προσοχή ζητά από τους συμπαίχτες του ο Μάντζαρης




Η Σιένα, μειωση ενφια 2018 την οποία αντιμετωπίζει ο Ολυμπιακός την Παρασκευή στην Ιταλία (21:30) για την τέταρτη αγωνιστική της Ευρωλίγκας, δεν είναι η ομάδα του παρελθόντος. Μετρά τρεις ήττες σε ισάριθμα ματς, αλλά αυτό δεν πρέπει να ξεγελά τους πρωταθλητές ευρώπης, όπως δήλωσε κατά την αναχώρηση της αποστολής για την Ιταλία ο Βαγγέλης Μάντζαρης.



«Πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι. Η Σιένα βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο αφού δεν έχει νίκη μετά τις τρεις πρώτες αγωνιστικές, οπότε για εκείνους το ματς έχει χαρακτήρα ‘do or κινητικοτητα proslipsis die’. Είναι ένα από τα τελευταία τους χαρτιά. Εμείς δεν θα παρασυρθούμε από αυτό το 0-3 που έχουν. Είναι πάρα πολύ επικίνδυνη ομάδα και σίγουρα θα ψάξουν να κάνουν μια νέα αρχή απέναντι σε εμάς», δήλωσε ο 23χρονος γκαρντ.



«Εμείς θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για 40 λεπτά, ιδιαίτερα στην άμυνα. Στόχος μας είναι να κρατήσουμε χαμηλά το σκορ ενώ ξέρουμε πως το παιχνίδι της Σιένα περνάει αρκετά από τα χέρια του Χάκετ, οπότε θα πρέπει να μην του επιτρέψουμε να βρει ρυθμό. Στόχος μας είναι η νίκη και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κερδίσουμε», πρόσθεσε.



Την αποστολή του Ολυμπιακού ακολούθησε ο Βασίλης Σπανούλης, παρά το ελαφρύ διάστρεμμα που υπέστη στην προπόνηση της Τετάρτης.



Πηγή: sport-fm.gr



Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 Reuters: Παράνομο το σχέδιο φόρου στις χρηματοπιστωτικές συναλλαγές

Σύμφωνα με πόρισμα της νομικής υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που περιήλθε στην κατοχή του Reuters

Παράνομο κρίνεται το σχέδιο 11 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιβάλουν φόρο επί των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών, σύμφωνα με γνωμοδότηση νομικών εκπροσώπων της Ε.Ε, σύμφωνα με τηλεγράφημα του πρακτορείου Reuters.



Η 14σέλιδη γνωμάτευση, που περιήλθε στην κατοχή του Reuters, θα καταστήσει δύσκολη την εφαρμογή του μέτρου σε 11 κράτη-μέλη από το 2014. Στόχος του είναι να καταβάλουν οι τράπεζες περίπου 35 δισ. ευρώ το χρόνο, αντικειμενικές αξίες ακινήτων gsis ως αντάλλαγμα για την ενίσχυση που έλαβαν από τους φορολογούμενους κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης του 2007-2009.



Αντιθέτως, η έκθεση θα γίνει δεκτή με ικανοποίηση από το Λονδίνο, το μεγαλύτερο χρηματοοικονομικό κέντρο της ΕΕ, που αντιτίθεται στην επιβολή του φόρου. Η Βρετανία και αρκετά ακόμα κράτη-μέλη της ΕΕ αρνήθηκαν να το εφαρμόσουν, κάτι που θέ ΤΕΙ εν αμφιβόλω το δικαίωμα των 11 κρατών να το υλοποιήσουν χωρίς τη συναίνεση των υπολοίπων.



Ο φόρος σχεδιάζεται να επιβληθεί στις μετοχές, τα ομόλογα, τα παράγωγα, τις συμφωνίες επαναγοράς και το δανεισμό τίτλων.



Υπέρ της εφαρμογής του έχουν ταχθεί η Ελλάδα, η Γερμανία, η Γαλλία, αντικειμενικεσ αξιεσ υπολογισμοσ η Ιταλία, η Ισπανία, η Αυστρία, η Πορτογαλία, το Βέλγιο, η Εσθονία, η Σλοβακία και η Σλοβενία.



Οι νομικές υπηρεσίες της ΕΕ αναφέρουν, ωστόσο, στη γνωμοδότησή τους με ημερομηνία 6 Σεπ Τεμβρίου ότι το σχέδιο «υπερβαίνει τη δικαιοδοσία των κρατών-μελών για φορολόγηση βάσει των κανόνων του διεθνούς εθιμικού δικαίου».



Σύμφωνα με το έγγραφο, το σχέδιο δεν συνάδει με την συνθήκη της ΕΕ, «καθώς παραβιάζει τις φορολογικές αρμοδιότητες των κρατών μελών που δεν συμμετέχουν». Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr




Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 "Δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο"


Μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας «Σμύρνη η καταστροφή μια κοσμοπολίτικης πόλης 1900-1922», η σκηνοθέτις Μαρία Ηλιού, επανέρχεται αυτήν την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες και στο Μουσείο Μπενάκη, ενφια ε9 με ένα ντοκιμαντέρ γεμάτο άγνωστες εικόνες, ξεχασμένες σε «κλειστά αρχεία» της ευρώπης και της Αμερικής, για τον Διωγμό και την Ανταλλαγή του ελληνικού και τουρκικού πληθυσμού από το 1922 έως το 1924.



Η έρευνά της για τον βίαιο διωγμό των Ελλήνων και στη συνέχεια, για τους χιλιάδες αφανείς «ανταλλάξιμους» χριστιανούς και μουσουλμάνους ανάμεσα στις δύο χώρες, που ξεριζώθηκαν υποχρεωτικά από τις εστίες τους, επικεντρώνεται και στις δύο πλευρές του Αιγαίου, χωρίς εθνικιστικές εξάρσεις, γιατί «δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο», ενφια 2017 αναγνωρίζει η σκηνοθέτις.



Έτσι στην ταινία «Από τις δύο πλευρές του Αιγαίου, Διωγμός και Ανταλλαγή Πληθυσμών, Τουρκία- Ελλάδα 1922-1924», δίνεται βήμα σε πρόσφυγες πρώτης, δεύτερης και τρίτης γενιάς, να αφηγηθούν από κοινού το βίωμα του ξεριζωμού από τις χαμένες πατρίδες και της εγκατάστασης τους στις νέες, όπως αυτό πέρασε από γενιά σε γενιά στις προσφυγικές οικογένειες.



Όπως σπωσ εκτυπωνουμε τον ενφια Σάνο Χάλο από τον Πόντο, taxisnet εκκαθαριστικο 2017 την Ανθούλα Ρουμελιώτη από την Πέργαμο, την Καλλιόπη Γεωργιάδου από την Καππαδοκία ή τον Χασνού Καραμάν από το Ηράκλειο και τη Μουφιντέ Πεκίν από τα Χανιά.



Η προηγούμενη ταινία για τη Σμύρνη και η καινούργια, «Από τις δυο πλευρές του Αιγαίου», λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά και αποτελούν μια ενότητα.



«Η πρώτη ταινία» εξηγεί η κ. Ηλιού, «μιλούσε για τους Έλληνες και τους Αρμένιους που χάθηκαν στην Καταστροφή αλλά συγχρόνως θύμιζε ότι η Σμύρνη είναι μια πόλη και μια έννοια που συνδέεται με τον κοσμοπολιτισμό και τη χαρά της ζωής. Η δεύτερη, που διηγείται την ιστορία του Διωγμού και του ξεριζωμού, έγινε με την ελπίδα πως τόσα χρόνια μετά τα δραματικά γεγονότα του 1922-1924 μπορούμε να διηγηθούμε ολόκληρη την ιστορία και από τις δυο πλευρές του Αιγαίου...τιμώντας τον κόσμο που χάθηκε, τον κόσμο που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις εστίες του, αλλά επίσης τιμώντας και την επιστήμη της ιστορίας».



Η «ανταλλαγή», σημειώνει ο ιστορικός σύμβουλος της ταινίας Αλέξανδρος Κιτροέφ, «ήταν κατά πολύ μια εκ των υστέρων αναγνώριση του γεγονότος πως χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας είχαν ξεριζωθεί και είχαν φύγει από την Τουρκία.



Ο συνολικός αριθμός προσφύγων που έφθασε στην Ελλάδα ήταν 1,3 εκατομμύρια αλλά από αυτούς 1.100.000 εκδιώχθηκαν και μόνο 180.000 ανταλλάχθηκαν λόγω της Συνθήκης της Λωζάννης.




Οι Μουσουλμάνοι που έφυγαν από την Ελλάδα μετά το 1923 με την Συνθήκη ήταν περίπου 355.000».



Εκτός από τον ιστορικό Αλέξανδρο Κιτροέφ, στην ταινία συμμετέχει επίσης, ο Μπρους Κλαρκ, συγγραφέας του βιβλίου «Δύο φορές ξένος», προκηρυξεισ 2019 ασεπ ο καθηγητής Θάνος Βερέμης, ο τούρκος ιστορικός Τσαγκλάρ Κεϊντέρ, ο οποίος επισημαίνει μεταξύ άλλων το κενό της τουρκικής ιστοριογραφίας για τη Μικρά Ασία, ο εκλιπών πολιτικός επιστήμονας Χάρης Ψωμιάδης και άλλοι διακεκριμένοι καθηγητές και ερευνητές.



Η ταινία βγαίνει στις αθηναϊκές αίθου? ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης και Κυριακές πρωί, στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Κουμπάρη από τις 15/9 έως 6/10. Σύντομα αναμένεται να κάνει πρεμιέρα και στην Κώνσταντινούπολη.




Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023
source: http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/605376/mi-mas-parasurei-to-0-3/

Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.