αυτοκίνητο παραγωγή ιστοσελίδα ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Γιατί το supercar των 5.000 …
페이지 정보

본문
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Θα θυμάστε το θέμα που παρουσιάσαμε πρόσφατα με το supercar των 5.000 αλόγων, την τελική των 560 χλμ/ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα;...

Γιατί το supercar των 5.000 αλόγων δεν μπορεί να είναι αληθινό ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Πειστήρια και ντοκουμέντα που διαψεύδουν τους ισχυρισμούς της Devel για το διαβόητο πλέον Sixteen...
Θα θυμάστε το θέμα που παρουσιάσαμε πρόσφατα με το supercar των 5.000 αλόγων, την τελική των 560 χλμ/ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα;
Το Sixteen της Devel παρουσιάστηκε στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Ντουμπάι αυτή τη βδομάδα για να φέρει τα πάνω-κάτω στον κόσμο της σπορ αυτοκίνησης.
Όλες οι Lamborghini, οι Ferrari και οι Bugatti του πλανήτη υποκλίθηκαν ευλαβικά στην ανωτερότητα του supercar της φίρμας με έδρα το Ντουμπάι, βασιζόμενες φυσικά στους ισχυρισμούς της Devel, καθώς κάθε άλλο στοιχείο καλυπτόταν από μυστικοπάθεια.
Η εξτραβαγκάντζα των 5.000 αλόγων δεν θα μπορούσε φυσικά να μείνει χωρίς έλεγχο, με τους ειδικούς της αυτοκίνησης να το βάζουν στο στόχαστρο.
Κι αυτό γιατί στους τοίχους του χώρου παρουσίασης του Devel Sixteen αναγραφόταν με θεόρατα γράμματα ότι το αμάξι διαθέ ΤΕΙ ασύλληπτη ιππο δύναμη 5.000 αλόγων, πιάνει τελική 560 χλμ/ώρα και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 1,8 δευτερόλεπτα, τεχνικά χαρακτηριστικά ανήκουστα ακόμα και για τον συναρπαστικό κόσμο της σπορ αυτοκίνησης!

Κανείς ωστόσο δεν φαίνεται διατεθειμένος να το αγοράσει, την ίδια στιγμή που όλες οι κορυφαίες ιστοσελίδες αυτοκινήτου και τα blogs των ειδικών της μηχανοκίνησης ισχυρίζονται ότι πρόκειται για φάρσα.
Και να γιατί...
Η ιστοσελίδα της Devel παραμένει μυστηριωδώς κενή περιεχομένου

Κι ενώ αρχικά είχε θεωρηθεί προωθητικό τέχνασμα, αιτηση μεταταξησ δημοσιου υπαλληλου η εκκωφαντική σιωπή της επίσημης ιστοσελίδας της Devel, που πλέον έχει «πέσει», προκαλεί αμφιβολίες, μεταθεση δημοσιου υπαλληλου για λογους υγειας αν μη τι άλλο. Στο site λοιπόν της φίρμας, που μοιάζει να έχει σχεδιαστεί από λυκειόπαιδα, τίποτα δεν δούλευε, με κενά link ή την αναφορά «Coming Soon» να περιβάλλει όλες τις κατηγορίες του. Το μόνο που έγραφε για το supercar ήταν ότι «το Devel Sixteen δημιουργήθηκε με το πάθος να γίνει το αμάξι θρύλος στην ιστορία των supercars», σχολιάζοντας επιπλέον ότι έχει «απαράμιλλη δύναμη και επιδόσεις». Για να μην αναφέρουμε καν ότι μια αναζήτηση στο Google για την Devel αποκαλύπ ΤΕΙ ότι πρόκειται για «Beach Resort»!

Το «2020» του τοίχου

Ο τοίχος είχε τη δική του ιστορία λοιπόν, αρνηση καθηκοντοσ δημοσιου υπαλληλου καθώς η επιγραφή πάνω από το αμάξι υποδεικνύει ενδεχομένως ότι πρόκειται για έκθεμα αυτοκίνητου που θα παρουσιαστεί το 2020...
Δεν υπάρχει τεχνολογία στα ελαστικά παρ αγωγής για να υποβαστάξουν τα 560 χλμ/ώρα

Μιλώντας για το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου, τη φοβερή και τρομερή Bugatti Veyron, είναι τα ελαστικά ο βασικός λόγος που η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά και δεν πάει ακόμα γρηγορότερα. Κι αυτό γιατί το λάστιχο θα γινόταν κομμάτια! Τα ειδικού σχεδιασμού Michelin που φορά εξάλλου η Bugatti αντέχουν μόλις 15 λεπτά στα 400 χλμ/ώρα. Οποιοδήποτε ελαστικό που κυκλοφορεί σήμερα δεν θα άντεχε τη θερμοκρασία από την τριβή στα 560 χλμ/ώρα και θα καταστρεφόταν...
Και πού βάζεις τη βενζίνη δηλαδή;

Χρησιμοποιώντας και πάλι τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Bugatti, στην τελική της ταχύτητα το ντεπόζιτο των 26,4 γαλονιών αδειάζει σε 10 λεπτά. Κι ενώ δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε μια περίπλοκη φόρμουλα για το πόσο θα άντεχε ένα ντεπόζιτο στα 560 χλμ/ώρα, με το σχήμα του Sixteen δεν υπάρχει τρόπος να στριμωχτεί αρκετή βενζίνη για να αντέξει έστω και λίγα λεπτά στη δυσθεώρητη τελική του...
Πώς ψύχεται αυτό το πράγμα;

Και πάλι στην επικρά ΤΕΙα της Bugatti, παραβαση καθηκοντοσ απο αμελεια η Veyron διαθέ ΤΕΙ συνολικά 10 «ψ υγεία»! Τρία ψ υγεία για τον κινητήρα, τρεις εναλλάκτες θερμότητας για τα intercoolers, ένα για το air condition, ένα για την ψύξη του λαδιού κ.λπ. Κι ενώ κανείς δεν έχει δει τι συμβαίνει κάτω από το εξωτερικό από ανθρακονήματα του Devel, που μοιάζει ωστόσο με χάρτινο (και θα καταλάβετε σε λίγο το γιατί!), λαμβάνοντας υπόψη τον χώρο του, είναι ιδιαίτερα δύσκολ? κινητήρακινητήρας 5.000 αλόγων. Το ξαναλέμε, 5.000 αλόγων, πέντε φορές σχεδόν περισσότερα από τους ίππους της Veyron!
Ένα Top Fuel dragster δεν έχει αγγίξει καν αυτές τις ταχύτητας σε αγώνες

Ο πίνακας μας έρχεται κατευθείαν από την επίσημη ιστοσελίδα της NHRA και όπως όλοι γνωρίζουμε, τα Top Fuel dragsters διαθέτουν 7.000 άλογα, κινούνται με V8 κινητήρες νιτρομεθανίου και είναι χαλαρά τα γρηγορότερα αγωνιστικά του πλανήτη. Οι κορυφαίες επιδόσεις των «δαιμόνων» αυτών αποκρυσταλλώθηκαν στα 542 χλμ/ώρα (337 μίλια/ώρα), λίγο λιγότερο δηλαδή από τα 560 χλμ/ώρα (340 μίλια/ώρα) που ισχυρίζεται ότι πιάνει το Sixteen! Πώς να το «φας» αυτό;
Το πλαστικό του πράγματος

Κι αν όλα αυτά δεν μας έχουν πείσει ακόμα, παρατηρήστε το λάθος που κάνει ο τύπος που γυαλίζει το «supercar» (και πιθανότατα έχει απολυθεί τώρα που μιλάμε!): την ώρα που το απαλλάσσει λοιπόν από τη σκόνη και τα δακτυλικά αποτυπώματα, αγγίζει το κεντρικό διακοσμητικό του καπό, το οποίο βγαίνει εντελώς από τη θέση του, μοιάζοντας με πλαστικουριά πάνω σε χαρτονένιο υπόστρωμα. Και βέβαια προσπαθεί γρήγορα-γρήγορα να το επαναφέρει στη θέση του.
Συμπέρασμα: Δεν μπορεί να υπάρχει, με την υπάρχουσα τουλάχιστον τεχνολογία, αμάξι που να έχει τέτοιες επιδόσεις! Δεν μπορούν οι γνωστότερες σπορ αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν μπορούν οι exclusive κατασκευαστές supercars, δεν μπορεί η πλάση ολόκληρη. Το μόνο που μένει λοιπόν για την Devel να κάνει είναι ένα: να το αποδείξει!
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Νέο «τσεκούρι» στις συντάξεις
Σύμφωνα με την εκτίμηση του προέδρου της ομοσπονδίας των εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία, η κύρια σύνταξη θα υποστεί μείωση 10%, η επικουρική 30%, ενώ θα καταργηθεί εντελώς το εφάπαξ.
Οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας στο υπουργείο Εργασίας (ασφαλιστικά ταμεία, ΟΑΕΔ κλπ) εξήγγειλαν επαναλαμβανόμενες πενθήμερες απεργίες, αρχής γενομένης από τις 16 Σεπ Τεμβρίου, διαμαρτυρόμενοι για τη διαθεσιμότητα 600 συναδέλφων τους.
«Δεν περισσεύει κανένας, αν αποχωρήσουν κι άλλοι υπάλληλοι» τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΙΚΑ, Γιώργος Κυριακόπουλος.
Και συμπλήρωσε: «Θα κάνουν διπλάσιο χρόνο να εκδοθούν οι κύριες συντάξεις. Ήδη, η καθυστέρηση φτάνει τους 15 μήνες, ενώ σε κάποια υποκαταστήματα της περιφέρειας, όπως της Χαλκίδας, φτάνουν τους 24».
Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές του ΟΑΕΔ, οι εγγεγραμμένοι άνεργοι έχουν ξεπεράσει το 1.000.000. Κάτι το οποίο αποφεύγει να δημοσιοποιήσει ο Οργανισμός, www.gsis.gr enfia καθώς δεν έχει ανακοινώσει τα στοιχεία για την ανεργία εδώ και τέσσερις μήνες, όπως αναφέρει το newmoney.gr.
«Κούρεψαν» κατά λάθος χιλιάδες συντάξεις
Εν τω μεταξύ, αίσθηση προκαλεί η παραδοχή, εκ μέρους της ηγεσίας του ΙΚΑ, ότι έγιναν λάθος υπολογισμοί στις περικοπές χιλιάδων συντάξεων.
Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», η παραδοχή των λανθασμένων υπολογισμών έγινε μάλιστα από τον ίδιο το διοικητή του Ιδρύματος, υπαλληλικη προσφυγη διοικητικο εφετειο Ροβέρτο Σπυρόπουλο, ο οποίος απέσ ΤΕΙλε χθες σχετικό έγγραφο προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, τις οποίες και καλεί να σταματήσουν να διορθώνουν τα λάθη στις μειώσεις των συντάξεων που εντοπίζουν οι ίδιοι οι συνταξιούχοι, πηγαίνοντας στα υποκαταστήματα, καθώς στο εξής, αοριστου χρονου δημοσιο όπως αναφέρει, η διαδικασία αυτή θα γίνει μαζικά για όλες τις συντάξεις όλων των Ταμείων κι εκεί θα φανεί αυτόματα πόσοι είχαν μεγαλύτερες μειώσεις από αυτές που δικαιολογούν οι μνημονιακοί νόμοι, οπότε και θα πρέπει να τους επιστραφούν τα ποσά, αλλά και πόσοι γλίτωσαν τις περικοπές, επειδή τα Ταμεία τους δεν είχαν αποστείλει τα ακριβή στοιχεία στο Ενιαίο Σύστημα Πληρωμής Συντάξεων της ΗΔΙΚΑ. Διαβάστε περισσότερα εδώ
Πλέον, κατόπιν... εορτής, το ΙΚΑ προχωρά σε επανέλεγχο των περικοπών στα ποσά των συντάξεων, έπειτα από τη διαπίστωση ότι υπήρξαν περιπτώσεις κατά τις οποίες παρακρατήθηκαν μεγαλύτερα ποσά και άλλες, όπου δεν έγιναν οι μειώσεις που είχαν προβλεφθεί.
Τα λάθη που έγιναν στη διαδικασία προσαρμογής των συντάξεων, είχαν σαν αποτέλεσμα να μην περικοπούν κατά 12% όλες οι συντάξεις άνω των 1.300 ευρώ, ενώ σε άλλες περιπτώσεις έγιναν μειώσεις αδίκως.
Κατά το επόμενο χρονικό διάστημα, το ΙΚΑ θα καταγράψει αναλυτικά σε ποιους πρέπει να επιστραφούν ποσά που έχουν παρακρατηθεί και σε ποιους πρέπει να επιβληθούν μειώσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ
ΔΟΕ: Δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για κιμωλίες
Το Δ.Σ.της ΔΟΕ ανέφερε με λεπτομέρειες όλα τα ανοικτά «μέτωπα» που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί με το άνοιγμα των σχολείων, μεταταξη για λογουσ υγειασ διαδικασια όπως είναι η υπολειτουργία των σχολικών επιτροπών και η αδυναμία τους λόγω της υποχρηματοδότησης να εκπληρώσουν τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις τους (θέρμανση, πληρωμή λογαριασμών ΟΤΕ, ΔΕΗ, αιτηση για μεταταξη αγορά κιμωλιών και αναλώσιμων, κ.α.), η απουσία καθαριστριών, σχολικών τροχονόμων και σχολικών φυλάκων από τα σχολεία, η μετακίνηση των μαθητών και οι πειθαρχικές διατάξεις που «προκαλούν διωγμούς και αδικία».
Από την πλευρά του, ο κ. Μιχελάκης ανέφερε, σύμφωνα με την Ομοσπονδία ότι σε ό,τι αφορά τις λειτουργικές δαπάνες έχει διατεθεί από το υπουργείο Εσωτερικών το ποσό των 21,4 εκατ. ευρώ και ότι θα γίνει προσπάθεια για χορήγηση της 4ης δόσης της επιχορήγησης.
Για το θέμα των καθαριστριών δήλωσε πως έχει κατατεθεί τροπολογία στο νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο που προβλέπει την παράταση των συμβάσεων νομος για συνυπηρετηση με ενστολο δυο χρόνια, ενώ παράταση συμβάσεων ανακοίνωσε και για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών μέχρις ότου γίνει η προκήρυξη για νέες συμβάσεις.
Για το θέμα των σχολικών φυλάκων αναφέρθηκε στην πρόσληψη 3.800 φυλάκων μέσω κονδυλίων του ΕΣΠΑ, ενώ για τους σχολικούς τροχονόμους δήλωσε ότι έχει διατεθεί έ ΑστυνομίαΑστυνομίας σε περιπτώσεις που δεν είναι δυνατή η ύπαρξη σχολικού τροχονόμου.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
source: http://www.newsbeast.gr/car/arthro/605864/giati-to-supercar-ton-5000-alogon-den-borei-na-einai-alithino/
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…

Γιατί το supercar των 5.000 αλόγων δεν μπορεί να είναι αληθινό ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Πειστήρια και ντοκουμέντα που διαψεύδουν τους ισχυρισμούς της Devel για το διαβόητο πλέον Sixteen...
Θα θυμάστε το θέμα που παρουσιάσαμε πρόσφατα με το supercar των 5.000 αλόγων, την τελική των 560 χλμ/ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα;
Το Sixteen της Devel παρουσιάστηκε στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Ντουμπάι αυτή τη βδομάδα για να φέρει τα πάνω-κάτω στον κόσμο της σπορ αυτοκίνησης.
Όλες οι Lamborghini, οι Ferrari και οι Bugatti του πλανήτη υποκλίθηκαν ευλαβικά στην ανωτερότητα του supercar της φίρμας με έδρα το Ντουμπάι, βασιζόμενες φυσικά στους ισχυρισμούς της Devel, καθώς κάθε άλλο στοιχείο καλυπτόταν από μυστικοπάθεια.
Η εξτραβαγκάντζα των 5.000 αλόγων δεν θα μπορούσε φυσικά να μείνει χωρίς έλεγχο, με τους ειδικούς της αυτοκίνησης να το βάζουν στο στόχαστρο.
Κι αυτό γιατί στους τοίχους του χώρου παρουσίασης του Devel Sixteen αναγραφόταν με θεόρατα γράμματα ότι το αμάξι διαθέ ΤΕΙ ασύλληπτη ιππο δύναμη 5.000 αλόγων, πιάνει τελική 560 χλμ/ώρα και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 1,8 δευτερόλεπτα, τεχνικά χαρακτηριστικά ανήκουστα ακόμα και για τον συναρπαστικό κόσμο της σπορ αυτοκίνησης!

Κανείς ωστόσο δεν φαίνεται διατεθειμένος να το αγοράσει, την ίδια στιγμή που όλες οι κορυφαίες ιστοσελίδες αυτοκινήτου και τα blogs των ειδικών της μηχανοκίνησης ισχυρίζονται ότι πρόκειται για φάρσα.
Και να γιατί...
Η ιστοσελίδα της Devel παραμένει μυστηριωδώς κενή περιεχομένου

Κι ενώ αρχικά είχε θεωρηθεί προωθητικό τέχνασμα, αιτηση μεταταξησ δημοσιου υπαλληλου η εκκωφαντική σιωπή της επίσημης ιστοσελίδας της Devel, που πλέον έχει «πέσει», προκαλεί αμφιβολίες, μεταθεση δημοσιου υπαλληλου για λογους υγειας αν μη τι άλλο. Στο site λοιπόν της φίρμας, που μοιάζει να έχει σχεδιαστεί από λυκειόπαιδα, τίποτα δεν δούλευε, με κενά link ή την αναφορά «Coming Soon» να περιβάλλει όλες τις κατηγορίες του. Το μόνο που έγραφε για το supercar ήταν ότι «το Devel Sixteen δημιουργήθηκε με το πάθος να γίνει το αμάξι θρύλος στην ιστορία των supercars», σχολιάζοντας επιπλέον ότι έχει «απαράμιλλη δύναμη και επιδόσεις». Για να μην αναφέρουμε καν ότι μια αναζήτηση στο Google για την Devel αποκαλύπ ΤΕΙ ότι πρόκειται για «Beach Resort»!

Το «2020» του τοίχου

Ο τοίχος είχε τη δική του ιστορία λοιπόν, αρνηση καθηκοντοσ δημοσιου υπαλληλου καθώς η επιγραφή πάνω από το αμάξι υποδεικνύει ενδεχομένως ότι πρόκειται για έκθεμα αυτοκίνητου που θα παρουσιαστεί το 2020...
Δεν υπάρχει τεχνολογία στα ελαστικά παρ αγωγής για να υποβαστάξουν τα 560 χλμ/ώρα

Μιλώντας για το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου, τη φοβερή και τρομερή Bugatti Veyron, είναι τα ελαστικά ο βασικός λόγος που η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά και δεν πάει ακόμα γρηγορότερα. Κι αυτό γιατί το λάστιχο θα γινόταν κομμάτια! Τα ειδικού σχεδιασμού Michelin που φορά εξάλλου η Bugatti αντέχουν μόλις 15 λεπτά στα 400 χλμ/ώρα. Οποιοδήποτε ελαστικό που κυκλοφορεί σήμερα δεν θα άντεχε τη θερμοκρασία από την τριβή στα 560 χλμ/ώρα και θα καταστρεφόταν...
Και πού βάζεις τη βενζίνη δηλαδή;

Χρησιμοποιώντας και πάλι τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Bugatti, στην τελική της ταχύτητα το ντεπόζιτο των 26,4 γαλονιών αδειάζει σε 10 λεπτά. Κι ενώ δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε μια περίπλοκη φόρμουλα για το πόσο θα άντεχε ένα ντεπόζιτο στα 560 χλμ/ώρα, με το σχήμα του Sixteen δεν υπάρχει τρόπος να στριμωχτεί αρκετή βενζίνη για να αντέξει έστω και λίγα λεπτά στη δυσθεώρητη τελική του...
Πώς ψύχεται αυτό το πράγμα;

Και πάλι στην επικρά ΤΕΙα της Bugatti, παραβαση καθηκοντοσ απο αμελεια η Veyron διαθέ ΤΕΙ συνολικά 10 «ψ υγεία»! Τρία ψ υγεία για τον κινητήρα, τρεις εναλλάκτες θερμότητας για τα intercoolers, ένα για το air condition, ένα για την ψύξη του λαδιού κ.λπ. Κι ενώ κανείς δεν έχει δει τι συμβαίνει κάτω από το εξωτερικό από ανθρακονήματα του Devel, που μοιάζει ωστόσο με χάρτινο (και θα καταλάβετε σε λίγο το γιατί!), λαμβάνοντας υπόψη τον χώρο του, είναι ιδιαίτερα δύσκολ? κινητήρακινητήρας 5.000 αλόγων. Το ξαναλέμε, 5.000 αλόγων, πέντε φορές σχεδόν περισσότερα από τους ίππους της Veyron!
Ένα Top Fuel dragster δεν έχει αγγίξει καν αυτές τις ταχύτητας σε αγώνες

Ο πίνακας μας έρχεται κατευθείαν από την επίσημη ιστοσελίδα της NHRA και όπως όλοι γνωρίζουμε, τα Top Fuel dragsters διαθέτουν 7.000 άλογα, κινούνται με V8 κινητήρες νιτρομεθανίου και είναι χαλαρά τα γρηγορότερα αγωνιστικά του πλανήτη. Οι κορυφαίες επιδόσεις των «δαιμόνων» αυτών αποκρυσταλλώθηκαν στα 542 χλμ/ώρα (337 μίλια/ώρα), λίγο λιγότερο δηλαδή από τα 560 χλμ/ώρα (340 μίλια/ώρα) που ισχυρίζεται ότι πιάνει το Sixteen! Πώς να το «φας» αυτό;
Το πλαστικό του πράγματος

Κι αν όλα αυτά δεν μας έχουν πείσει ακόμα, παρατηρήστε το λάθος που κάνει ο τύπος που γυαλίζει το «supercar» (και πιθανότατα έχει απολυθεί τώρα που μιλάμε!): την ώρα που το απαλλάσσει λοιπόν από τη σκόνη και τα δακτυλικά αποτυπώματα, αγγίζει το κεντρικό διακοσμητικό του καπό, το οποίο βγαίνει εντελώς από τη θέση του, μοιάζοντας με πλαστικουριά πάνω σε χαρτονένιο υπόστρωμα. Και βέβαια προσπαθεί γρήγορα-γρήγορα να το επαναφέρει στη θέση του.
Συμπέρασμα: Δεν μπορεί να υπάρχει, με την υπάρχουσα τουλάχιστον τεχνολογία, αμάξι που να έχει τέτοιες επιδόσεις! Δεν μπορούν οι γνωστότερες σπορ αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν μπορούν οι exclusive κατασκευαστές supercars, δεν μπορεί η πλάση ολόκληρη. Το μόνο που μένει λοιπόν για την Devel να κάνει είναι ένα: να το αποδείξει!
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Νέο «τσεκούρι» στις συντάξεις
Αίσθηση από την παραδοχή της διοίκησης του ΙΚΑ ότι έγιναν λάθος υπολογισμοί στις περικοπές χιλιάδων συντάξεων - Κατόπιν εορτής, το Ίδρυμα ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε επανέλεγχο και αποκατάσταση των αδικιών
Σε μειώσεις συντάξεων και παροχών θα οδηγηθούν άμεσα τα ασφαλιστικά ταμεία, εξαιτίας της δεινής οικονομικής κατάστασης στην οποία έχουν περιέλθει, λόγω της υστέρησης εσόδων, της ύφεσης και της ανεργίας.Σύμφωνα με την εκτίμηση του προέδρου της ομοσπονδίας των εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία, η κύρια σύνταξη θα υποστεί μείωση 10%, η επικουρική 30%, ενώ θα καταργηθεί εντελώς το εφάπαξ.
Οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας στο υπουργείο Εργασίας (ασφαλιστικά ταμεία, ΟΑΕΔ κλπ) εξήγγειλαν επαναλαμβανόμενες πενθήμερες απεργίες, αρχής γενομένης από τις 16 Σεπ Τεμβρίου, διαμαρτυρόμενοι για τη διαθεσιμότητα 600 συναδέλφων τους.
«Δεν περισσεύει κανένας, αν αποχωρήσουν κι άλλοι υπάλληλοι» τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΙΚΑ, Γιώργος Κυριακόπουλος.
Και συμπλήρωσε: «Θα κάνουν διπλάσιο χρόνο να εκδοθούν οι κύριες συντάξεις. Ήδη, η καθυστέρηση φτάνει τους 15 μήνες, ενώ σε κάποια υποκαταστήματα της περιφέρειας, όπως της Χαλκίδας, φτάνουν τους 24».
Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές του ΟΑΕΔ, οι εγγεγραμμένοι άνεργοι έχουν ξεπεράσει το 1.000.000. Κάτι το οποίο αποφεύγει να δημοσιοποιήσει ο Οργανισμός, www.gsis.gr enfia καθώς δεν έχει ανακοινώσει τα στοιχεία για την ανεργία εδώ και τέσσερις μήνες, όπως αναφέρει το newmoney.gr.
«Κούρεψαν» κατά λάθος χιλιάδες συντάξεις
Εν τω μεταξύ, αίσθηση προκαλεί η παραδοχή, εκ μέρους της ηγεσίας του ΙΚΑ, ότι έγιναν λάθος υπολογισμοί στις περικοπές χιλιάδων συντάξεων.
Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», η παραδοχή των λανθασμένων υπολογισμών έγινε μάλιστα από τον ίδιο το διοικητή του Ιδρύματος, υπαλληλικη προσφυγη διοικητικο εφετειο Ροβέρτο Σπυρόπουλο, ο οποίος απέσ ΤΕΙλε χθες σχετικό έγγραφο προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, τις οποίες και καλεί να σταματήσουν να διορθώνουν τα λάθη στις μειώσεις των συντάξεων που εντοπίζουν οι ίδιοι οι συνταξιούχοι, πηγαίνοντας στα υποκαταστήματα, καθώς στο εξής, αοριστου χρονου δημοσιο όπως αναφέρει, η διαδικασία αυτή θα γίνει μαζικά για όλες τις συντάξεις όλων των Ταμείων κι εκεί θα φανεί αυτόματα πόσοι είχαν μεγαλύτερες μειώσεις από αυτές που δικαιολογούν οι μνημονιακοί νόμοι, οπότε και θα πρέπει να τους επιστραφούν τα ποσά, αλλά και πόσοι γλίτωσαν τις περικοπές, επειδή τα Ταμεία τους δεν είχαν αποστείλει τα ακριβή στοιχεία στο Ενιαίο Σύστημα Πληρωμής Συντάξεων της ΗΔΙΚΑ. Διαβάστε περισσότερα εδώ
Πλέον, κατόπιν... εορτής, το ΙΚΑ προχωρά σε επανέλεγχο των περικοπών στα ποσά των συντάξεων, έπειτα από τη διαπίστωση ότι υπήρξαν περιπτώσεις κατά τις οποίες παρακρατήθηκαν μεγαλύτερα ποσά και άλλες, όπου δεν έγιναν οι μειώσεις που είχαν προβλεφθεί.
Τα λάθη που έγιναν στη διαδικασία προσαρμογής των συντάξεων, είχαν σαν αποτέλεσμα να μην περικοπούν κατά 12% όλες οι συντάξεις άνω των 1.300 ευρώ, ενώ σε άλλες περιπτώσεις έγιναν μειώσεις αδίκως.
Κατά το επόμενο χρονικό διάστημα, το ΙΚΑ θα καταγράψει αναλυτικά σε ποιους πρέπει να επιστραφούν ποσά που έχουν παρακρατηθεί και σε ποιους πρέπει να επιβληθούν μειώσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ
ΔΟΕ: Δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για κιμωλίες
Οι δάσκαλοι ζητούν να δοθεί άμεσα λύση στα με γάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν – Γ.Μιχελάκης: Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε και την 4η δόση της επιχορήγησης
Άμεση λύση στα με γάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση και τα οποία απειλούν να τινάξουν στον «αέρα» τη νέα σχολική χρονιά, που ξεκινάει αύριο, ζήτησαν οι δάσκαλοι από τον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη, με τον οποίο συναντήθηκαν σήμερα.Το Δ.Σ.της ΔΟΕ ανέφερε με λεπτομέρειες όλα τα ανοικτά «μέτωπα» που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί με το άνοιγμα των σχολείων, μεταταξη για λογουσ υγειασ διαδικασια όπως είναι η υπολειτουργία των σχολικών επιτροπών και η αδυναμία τους λόγω της υποχρηματοδότησης να εκπληρώσουν τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις τους (θέρμανση, πληρωμή λογαριασμών ΟΤΕ, ΔΕΗ, αιτηση για μεταταξη αγορά κιμωλιών και αναλώσιμων, κ.α.), η απουσία καθαριστριών, σχολικών τροχονόμων και σχολικών φυλάκων από τα σχολεία, η μετακίνηση των μαθητών και οι πειθαρχικές διατάξεις που «προκαλούν διωγμούς και αδικία».
Από την πλευρά του, ο κ. Μιχελάκης ανέφερε, σύμφωνα με την Ομοσπονδία ότι σε ό,τι αφορά τις λειτουργικές δαπάνες έχει διατεθεί από το υπουργείο Εσωτερικών το ποσό των 21,4 εκατ. ευρώ και ότι θα γίνει προσπάθεια για χορήγηση της 4ης δόσης της επιχορήγησης.
Για το θέμα των καθαριστριών δήλωσε πως έχει κατατεθεί τροπολογία στο νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο που προβλέπει την παράταση των συμβάσεων νομος για συνυπηρετηση με ενστολο δυο χρόνια, ενώ παράταση συμβάσεων ανακοίνωσε και για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών μέχρις ότου γίνει η προκήρυξη για νέες συμβάσεις.
Για το θέμα των σχολικών φυλάκων αναφέρθηκε στην πρόσληψη 3.800 φυλάκων μέσω κονδυλίων του ΕΣΠΑ, ενώ για τους σχολικούς τροχονόμους δήλωσε ότι έχει διατεθεί έ ΑστυνομίαΑστυνομίας σε περιπτώσεις που δεν είναι δυνατή η ύπαρξη σχολικού τροχονόμου.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
source: http://www.newsbeast.gr/car/arthro/605864/giati-to-supercar-ton-5000-alogon-den-borei-na-einai-alithino/
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…
- 이전글스페니쉬플라이구입, 네노마정vs프릴리지, 25.02.11
- 다음글Guide To Built In Frost Free Fridge Freezer: The Intermediate Guide In Built In Frost Free Fridge Freezer 25.02.11
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.