اهمیت لینک‌سازی در سئو > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

اهمیت لینک‌سازی در سئو

페이지 정보

profile_image
작성자 Werner
댓글 0건 조회 20회 작성일 24-08-24 10:32

본문

همانطور که در بالا ذکر شد، بک لینک ها می توانند ارزش وب سایت شما را افزایش دهند و به کسب رتبه بهتر برای محتوای شما کمک کنند. اما ارزش همه این لینک ها یکسان نیستند. لینک های در دو دسته do-follow و no-follow قرار می گیرند. البته برای کاربران وب سایت، این لینک ها فرقی ندارند و لینک های یکسانی به نظر می رسند.ولی در واقع، لینک ها به طور پیش فرض do-follow هستند اما می‌توانید با قرار دادن یک کد کوچک به نام ویژگی، که به ربات‌های موتورهای جستجو می‌گوید این پیوند را دنبال نکنند، یک لینک no-follow ایجاد کنید و جلوی انتقال ارزش و اعتبار این لینک را بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ بگیرید.

keywords-strategy-blog-01.webpشاید شما هم یادتان باشد. وقتی چند سال قبل موضوعی را در گوگل سرچ می‌کردید. یک لیست تقریبا تکراری مقابلتان می‌گذاشت. محتوای بیشتر سایت‌ها کپی بود و تولید محتوا مثل امروز معنا نداشت. گوگل به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل بود و با آپدیت الگوریتم‌های خود نتایج جستجو را تا حد زیادی از آژانس دیجیتال مارکتینگ Duplicate Content پاک کرد. امروز محتوای تکراری به هر شکل و نوعی توسط گوگل به عنوان یک امتیاز منفی و خطرناک برای سایت به حساب می‌آید.

جامعه کلاه سفید با اینکه ممکن است دیر نتیجه تلاش خودشان را ببیند دیجیتال مارکتینگ اما خیالشان راحت است که هیچوقت مورد تنبیه گوگل قرار نمی‌گیرند. آن‌ها با قوانین گوگل خودشان را آپدیت می‌کنند و هیچ کاری برخلاف دستورالعمل‌ها انجام نمی‌دهند.
این روش مطمئن‌ترین و پایدارترین نتایج را به دنبال دارد و برای کسب‌کارهای ریشه‌دار و ماندگار مناسب است. با اینکه صبر و تحمل زیادی می‌خواهد اما اگر اصولی انجام شود حتما نتیجه خواهد داد.

سئوی جامع به این معنی است که شما هر کاری را انجام می دهید تا وب سایت خود را به بهترین شکل ساخته و آماده برای رقابت بکنید. برای این منظور باید اطلاعات با کیفیتی را به مخاطبان خود ارائه دهید، تجربه کاربری عالی را برای آنها به ارمغان بیاورید، وب سایت را اط نظر سرعت بهینه کنید و بسیاری فعالیت های دیگر را انجام دهید تا در این مسابقه خود را به بالاترین رتبه برسانید. اگر وب سایت شما مانند محصولات و یا خدمات شما یک تجربه عالی به کاربر ارائه digi ding دهد، لینک سازی برای آن بسیار آسان تر خواهد شد. چون احتمال اینکه مردم مایل باشند در مورد یک سایت عالی مطلبی بنویسند و به آن لینک دهند بسیار بیشتر است.

سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیک‌ها و روش‌های مورد اعتماد موتور جستجو استفاده می‌کند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبه‌بندی‌ها سایت‌ها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیک‌های خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند. کسی در دنیای بیرون نمی‌تواند ادعا کند که زیر و بم رتبه‌بندی گوگل را می‌داند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای طراحی وب سایت‌مسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روش‌ها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارش‌هایی که گوگل منتشر می‌کند بعضی از تکنیک‌ها در سئو سایت به شدت نفع شده‌اند. مثل لینک‌سازی اسپم و تولید محتوای بی‌کیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی می‌کند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینک‌گیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینه‌سازی سایت برای موبایل و غیره.

همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانون‌شکنی نکنید. تمرکز اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ کاملا طبیعی بر روی سایت خود متمرکز شده و سعی کنید بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ چیزهایی را که می‌توانید در سایت خلق کنید که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.
سئوکار کلاه سفید کیست؟

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://seong-ok.kr All rights reserved.