Ελλάδα Ελλάδα υπολογιστές ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ - Κοινωνία - Σάμος: Τιμητική δι…
페이지 정보

본문

- Κοινωνία - Σάμος: Τιμητική διάκριση για δημοτικό σχολείο ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ Μεταξύ 215 προτάσεω? ΕλλάδαΕλλάδας για την υλοποίηση του προγράμματος «Μαθαίνουμε Παρέα», κατάφερε να διακριθεί μαζί με άλλα 11 σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης το Δημοτικό Σχολείο Κοντακέικων Σάμου.
Η πρόταση του σχολείου είχε τίτλο «Γράφω το χωριό με φως» και αφορά στη διενέργεια ενός προγράμματος γνωριμίας με τη φωτογραφία για μαθητές του σχολείου. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό Απόστολο Γιαννακόπουλο και το τμήμα της Δ΄ Τάξης του σχολείου. Με τη χρηματοδότηση που εξασφαλίστηκε από το Ίδρυμα Σ. Λάτση, το Δημοτικό Σχολείο Κοντακεΐκων θα αποκτήσει τέσσερις φωτογραφικές μηχανές υψηλής ποιότητας, δύο ηλεκτρονικούς υπολογιστές και έναν φωτογραφικό εκτυπωτή, εξοπλισμό με τον οποίο θα καταστεί δυνατή η υλοποίηση του προγράμματος, τζακι με γκαζι βολος ενώ τον Μάιο του 2014 θα πραγματοποιηθεί έκθεση φωτογραφίας με τα έργα των μαθητών που θα συμμετέχουν.
«Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες και διακρίσεις αποδεικνύουν ότι το εκπαιδευτικό προσωπικό της διεύθυνσής μας δίνει καθημερινά μάχη για μια ποιοτική εκπαίδευση και την κερδίζει. Συγχαίρουμε θερμά το Δημοτικό Σχολείο Κοντακέικων αλλά και όλα τα σχολεία που μετείχαν στον διαγωνισμό, ακόμη και αν δεν επιλέχθηκαν γιατί όλες οι προτάσεις που κατατέθηκαν ήταν πρωτότυπες και δημιουργικές» είπε ο διευθυντής της Α/θμιας Εκπαίδευσης Σάμου Παναγιώτης Ζαβουδάκης.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ «Τα Βέλγικα» σε Σάμο, Πάτμο και Αθήνα
«Τα
Βέλγικα»,
το μακροπρόθεσμο πολιτιστικό
πρόγραμμα που διοργανώνεται από την
Πρεσβεία του Βελγίου στην Αθήνα τα
τελευταία χρόνια, συνεχίζουν να ταξιδεύουν
με την πανσέληνο σε όλη την Ελλάδα, κι
επιστρέφουν από 17 έως 20 Σεπ Τεμβρίου, με
τρεις συναυλίες στην Αττική και το
Ανατολικό Αιγαίο.
Αυτή
τη φορά, στο πλαίσιο του προγράμματος,
ένας διεθνούς φήμης Βέλγος κλαρινετίστας,
ο πολυβραβευμένος και ιδρυτής του
σχήματος Brussels Clarinet Choir, Hedwig
Swimberghe, θα συνοδεύεται από το Athens
Artis Quartet, που αποτελείται από κορυφαία
μέλη Ελληνικών Ορχηστρών. Οι μουσικοί
μας από την Ελλάδα και το Βέλγιο, θα
ερμηνεύσουν έργα Wolfgang Amadeus Mozart, Boudewijn
Buckinx, Ludwig Spohr και Νίκου Σκαλκώτα, σε τρεις
συναυλίες που θα πραγματοποιηθούν στο
Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο
Αθηνών (Τρίτη 17 Σεπ Τεμβρίου), στον
υπαίθριο χώρο του Ιερού Σπηλαίου
της Αποκάλυψης στην Πάτμο (Πέμπτη
19 Σεπ Τεμβρίου) και στο θέατρο του
Αϊ Γιαννάκη στο Άνω Βαθύ Σάμου
(Παρασκευή 20 Σεπ Τεμβρίου).
Ο κλαρινετίστας Hedwig
Swimberghe ξεκίνησε τις μουσικές του
σπουδές στην Μπριζ, από όπου κατάγεται.
Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Ωδείο
της Γάνδης με τον Jean Tastenoe και αργότερα
στο Βερολίνο με τον Karl Leister. Έχει διακριθεί
σε πολλούς διεθνείς διαγωνισμούς και
του έχουν απονεμηθεί σημαντικά τιμητικά
βραβεία (Maurice Van Guchte Price, Benelux Prize,
International Eindhoven Tromp Competition, Concours International du
Festival de Musique de Toulon). Έχει διατελέσει
κορυφαίος κλαρινετίστας με την Ορχήστρα
της Φλαμανδικής Ραδιοφωνίας και καθηγητής
στο Πανεπιστήμιο Erasmus στις Βρυξέλλες.
Είναι επίτιμος καλεσμένος του διεθνούς
σεμιναρίου και φεστιβάλ "Julian Menendez"
της Ουγγαρίας, και μέλος κριτικών
επιτροπών σε διεθνείς διαγωνισμούς. Το
1997, επιτοιχια τζακια βολος ο Hedwig Swimberghe ίδρυσε το σχήμα Brussels
Clarinet Choir, με ρεπερτόριο που περιλαμβάνει
τόσο κλασικά όσο και σύγχρονα έργα.
Το
Athens Artis Quartet αποτελούν οι:
Βασίλης
Παπάς, βιολί (μέλος της Καμεράτα -
Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής)
Γιάννος
Μαργαζιώτης, βιολί (1ος κορυφαίος στην
Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής)
Larisa
Vylegzhanina, βιόλα (μέλος της Καμεράτα -
Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής)
Renato
Ripo, τσέλο (μέλος της Καμεράτα - Ορχήστρας
των Φίλων της Μουσικής)
Η
είσοδος είναι ελεύθερη για το
κοινό
Διοργάνωση: Πρεσβεία
του Βελγίου στην Ελλάδα
Σε
συνδιοργάνωση με το Βυζαντινό και
Χριστιανικό Μουσείο Αθήνας, τους Δήμους
Πάτμου και Σάμου
Για πρώτη φορά γίνεται ένα βήμα μπροστά, για τον εξορθολογισμό του συστήματος τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, ώστε να μην υπάρχουν στη μια περιοχή κενά και στη διπλανή πλεονάσματα.
Με non paper με τίτλο " Κάθε τάξη θα έχει το δάσκαλό της κάθε σχολική αίθουσα τον εκπαιδευτικό της " το υπουργείο Παιδείας περιγράφει το "τοπίο" στην εκπαίδευση, τζακι ετοιμο βολος μία ημέρα πριν από την έναρξη του νέου σχολικού έτους. Συγκεκριμένα τονίζεται:To Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της συνολικής αναβάθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος, της λειτουργικής αξιοποίησης του δυναμικού του, της ενίσχυσης της ποιότητας στο σχολείο, αλλά και της δημοσιονομικής εξυγίανσης, προχώρησε σε μια σειρά ρυθμίσεων και ενεργειών, ώστε κάθε τάξη να έχει το δάσκαλό της, με συγκεκριμένο ωράριο και καθορισμένη ανάθεση εκπαιδευτικού έργου.
Για πρώτη φορά γίνεται ένα βήμα μπροστά, για τον εξορθολογισμό του συστήματος τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, ώστε να μην υπάρχουν στη μια περιοχή κενά και στη διπλανή πλεονάσματα.
Σήμερα:
Στην A-Βάθμια Εκπαίδευση (Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία) υπηρετούν 70.243 Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί και Καθηγητές των ? γαλλικήγαλλικής Φιλολογίας, Γερμανικής Φιλολογίας και Καλλιτεχνικών.
Οι Δάσκαλοι – εξαιρούμενων των αδειούχων και των αποσπασμένων – είναι 41.458, ενώ τα πρωινά τμήματα όλων των Δημοτικών Σχολείων της χώρας είναι 33.363 και τα απογευματινά των Ολοήμερων Δημοτικών 4.309.
Οι Νηπιαγωγοί – εξαιρούμενων των αδειούχων και των αποσπασμένων – είναι 12.182 ενώ τα πρωινά τμήματα όλων των Νηπιαγωγείων της χώρας είναι 8.711 και τα απογευματινά των Ολοήμερων Δημοτικών 3.503.
Στη Β-Βάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσια και Λύκεια όλων των τύπων) υπηρετούν 73.533 καθηγητές όλων των ειδικοτήτων. Από αυτούς διαθέσιμοι προς διδασκαλία - εξαιρούμενων των αδειούχων και των αποσπασμένων - είναι οι 62.543, ενώ οι ανάγκες που απαιτούνται δεν ξεπερνούν τους 60.847 εκπαιδευτικούς για όλη την Επικρά ΤΕΙα.
Παράλληλα ο εξορθολογισμός της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, των εκπαιδευτικών, έχει τα παρακάτω αποτελέσματα:
Αναπληρωτές
Για την κάλυψη των πραγματικών κενών, κατά το σχολικό έτος 2013-2014, θα προσληφθούν συνολικά 2.000 αναπληρωτές για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ενώ κατά το προηγούμενα σχολικά έτη ξεπερνούσαν τους 12.000 ετησίως με κόστος περισσότερο από 300 εκ. ευρώ.
Αποσπάσεις
Από σχολεία σε Φορείς και Υπηρεσίες
Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 οι αποσπάσεις σε Φορείς του Υπουργείου, που πρέπει να στελεχώνονται από εκπαιδευτικούς λόγω εξειδικευμένης γνώσης και εμπειρίας, διαμετροσ καμιναδασ τζακιου βολος ανήλθαν σε 1.400 εκπαιδευτικούς ενώ τα προηγούμενα χρόνια ξεπερνούσαν τους 5.000.
Αυτό συνεπάγεται την επιστροφή 3.500 και πλέον εκπαιδευτικών στις σχολικές αίθουσες.
Από σχολείο σε σχολείο
Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αιτούνται ετησίως απόσπαση από την περιοχή που έχουν διοριστεί σε άλλη. Ετησίως αυτές γίνονταν χωρίς το βασικό κριτήριο, δηλαδή η περιοχή που αιτούνται να αποσπαστούν να έχει κενά στην ειδικότητά τους. Οι αποσπάσεις από «σχολείο σε σχολείο» ξεπερνούσαν τις 7.000 όλα τα προηγούμενα χρόνια και δημιουργούσαν νέα κενά που κάλυπταν αναπληρωτές. Εφέτος πραγματοποιήθηκαν ανεξαρτήτως κενών 1.600 αποσπάσεις λόγω κοινωνικών κριτηρίων, όπως θέματα υγείας ή συνυπηρέτησης και 1.500 αποσπάσεις με αυστηρή μοριοδότηση και μόνον, εφόσον οι αιτούντες «κάλυπταν» κενά στην περιοχή που αποσπώνται.
ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ
source: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=278581&catID=3
ΤΖΑΚΙΑ ΒΟΛΟΣ…
- 이전글20 Insightful Quotes On Evolution Free Experience 25.01.25
- 다음글What Experts In The Field Would Like You To Be Able To 25.01.25
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.